Söker en fransk film som gick på Canal+ för ett tag sen. Den handlar om en kvinna som kommer hem till sin lägenhet och ertappar sin flickvän med en annan. Hon står och kollar på ett bra tag innan hon ingriper. Fortsättningen minns jag inte.
Jag söker namnet på ett klipp jag sett på internet.
Ska försöka beskriva det så bra som möjligt.
1. Det är ett svenskt klipp.
2. En mörkhårig tjej sitter på en parkbänk och solar.
3. En man kommer fram till henne och säger att hon får xx antal kronor för att visa brösten.
4. Efter det går det vidare. Hon får xx antal kronor för att visa fittan.
Ganska känd svensk porrstjärna, men jag kommer inte ihåg vad hon heter.
Tack för hjälp!
EDIT: Amandla heter hon, men vad heter klippet?
Senast redigerad av jesusfreak 2008-10-28 kl. 10:21.
Söker en "my friends hot mom" kommer inte ihåg vilket nummer men det var typ två snubbar som satt i soffan så ringde dom dit en brud som dom satte på hon var blond lite silvrigt hår typ..
Vet att det var någon här tidigare som sökte efter den Svenska porrskådisen Amanda. Här är en länk på Thepiratbay där iss alla filmklipp med henne finns med http://thepiratebay.org/torrent/4489902/Amandla
kommer inte ihåg vad filmen heter och har inget video klipp jag kan visa.
Det är några cheerleaders som är i ett omklädningsrum och där berättar dem hur dem har haft sex (man får såklart se det ). I slutet så lebbar alla med varandra,
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!