2008-08-25, 00:00
Medlem
Hjälp!
Söker en film där det är ett svenskt ungt par som har sex (amatörrulle alltså) tror klippet är runt 10 min långt men kan vara längre eller kortare också.
Hela klippet är filmat från sidan från deras säng några meter ifrån och kvaliten är inte den bästa. Tjejen är blond och de verkar vara i runt 20 års ålder. Det som var bäst med klippet och anledningen till att jag postar här är att killen ger sin flicka några örfilar mot slutet...

någon som vet var jag kan hitta denna?

pls!!!!!!!
Citera
2008-08-25, 03:27
Bannlyst
a clockwork orange porr

Handling; Precis som i den riktiga filmen, fast nu är det tjejer som går runder på stan och "raggar" upp en massa killar och har sex med dem.

Vad heter filmen?
Citera
2008-08-25, 07:30
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantis
Handling; Precis som i den riktiga filmen, fast nu är det tjejer som går runder på stan och "raggar" upp en massa killar och har sex med dem.

Vad heter filmen?

"A clockwork orgy" har jag för mig.
Citera
2008-08-25, 13:22
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkupa
Jag såg en film någon hade länkat härifrån..

En svensk amatörfilm. En hästens säng i bakgrunden, en tjej lekte först med giesha kulor sedan gav sin kille en nice avsugning..

Kan inte hitta länken igen, någon som vet?

http://www.ro89.com/out.php/|163829|swedish|ovL3d3dy5wb3JuaG9zdC5jb20vMjk0MTM2 MTM0OaHR0cDC8=
Citera
2008-08-25, 23:52
Medlem
Ostkupas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
http://www.ro89.com/out.php/|163829|swedish|ovL3d3dy5wb3JuaG9zdC5jb20vMjk0MTM2 MTM0OaHR0cDC8=

Du är bäst
Citera
2008-08-26, 19:56
Medlem
audios avatar
Letar efter ett klipp som jag såg för ett tag sen. Hittar den inte och kommer inte ihåg sidan heller.

Men i vilket fall så är bruden svensk och om jag inte har fel så heter hon Mikaela. Mikela på gymmet, tror jag att den heter. Men hittar den fortfarande inte.
Hon blir bland annat påsatt utav två st snubbar.
Citera
2008-08-27, 01:25
Medlem
Zaciis avatar
Såg på TV1000 för många (ca. 10) år sedan en film. En scen var, vet inte om det var tjejerna eller killarna, utklädda till clowner. Dom var i nått ballonghav och hade sex. Tjejerna hade även ganska stora sillikon bröst.
Kommer inte ihåg om dom var utklädda till clowner hela filmen eller om det bara var just den scenen. Någon som vet vad filmen heter.
Citera
2008-08-27, 02:07
Medlem
peggy sue?

söker en film som jag bara vill ha för mej heter "peggy sue", men kan inte hitta den nånstans.
i en av scenerna är det en brunett, med ruskigt gulligt utseende, som runkar av en kille. vill bara få tag då den scenen, och gärna fler med just den bruden också, hon tänder mej nåt så fruktansvärt!
snälla, är det nån som vet vilken film (eller brud) jag talar om??
Citera
2008-08-27, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assman O´plenty
söker en film som jag bara vill ha för mej heter "peggy sue", men kan inte hitta den nånstans.
i en av scenerna är det en brunett, med ruskigt gulligt utseende, som runkar av en kille. vill bara få tag då den scenen, och gärna fler med just den bruden också, hon tänder mej nåt så fruktansvärt!
snälla, är det nån som vet vilken film (eller brud) jag talar om??

Kan det vara samma jag letar efter?, är dom i ett kök?
Citera
2008-08-31, 10:58
Medlem
Såg en snutt från denna film på TV1000 för nått år sedan. Iaf så är det två tjejer som ligger i en säng på övervåningen och föräldrarna är på undervåningen. Tydligen så ska dom åka iväg någonstans. Iaf så frågar en tjej hur länge det är kvar tills dom ska åka, mamman svarar typ 10 min, tjejen säger då att dom ska passa på att göra deras "läxor" medans. Tja, sen så börjar tjejerna på övervåningen göra det vanliga Om jag inte minns fel så gör föräldrarna något också, men det har jag bara ett svagt minne av så det kan vara fel.
Citera
2008-08-31, 13:34
Medlem
deadsets avatar
Vilken bra tråd.

För en herrans massa år sedan så kollade jag på en porrfilm hemma hos en polare. I en scen så var det en stor glas-skiva som separerade killen från bruden. Hon lekte med tungan framför hans kuk på andra sidan glaset, tease'ade honom med häcken, osv.

Är det någon här som har någon aning vad detta är för film? Den bör vara från början mot mitten av 90-talet någon gång. Tror den gick på TV1000. Vore jättetacksam för svar.
Citera
2008-09-01, 21:17
Medlem
rejmarNs avatar
Söker efter ett klipp som var väldigt populärt på Kazaa/DC för något/några år sedan.

Det är en blond tjej som jag tror är brittisk, kan eventuellt vara aussie, men troligen britt. Hon har gula kortbyxor på sig och ett svart linne om jag inte missminner mig, gula byxor har hon iaf.

Scenen är filmad P.O.V och kameramannen ber henne upprepade gånger att hon ska säga "fuck me in the ass" eftersom hon uttalar det "fuck me in the arse".

Att hon säger arse istället för ass uppmärksammas väldigt mycket av kameramannen och upprepas flera gånger under klippet.

Tror hon tar den i röven senare, någon som vet vilket klipp det är och vart man kan få tag på det?

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in