2010-02-20, 21:39
Medlem
Glömde nämna att den är FRANSK. fast man kunde välja med Engels dubbning tror jag.. "Oui Oui" :P
Citera
2010-02-20, 22:41
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperzzz
Jag såg denna Franska porrfilmen runt 2002-2004 ( fast den kan ha varit äldre). Den var på DVD. Minnet sviker här men jag tror att på framsidan står det två tjejer och att deras namn är nått i stil med Alexis & Cie. Alexi om jag inte minns fel har långt mörkt hår och Cie kort mörkt hår.

I början ser man en röd bil körnades från kaméran. Fösta sex-sceenen är ( om jag inte minns helt fel) med Alexis och i en av ställningarna blir hon knullad upp mot ett staket eller liknade. Sen blir hon tagen bakifrån i analen.

I en annan sceen minns jag att Alexis blir knullad av nån kille samtidigt som en gubbe i vit kostym står och kollar, och någon gång torkar sig i panna med en servett. Här sitter hon fast i handklovar till en väska/portfölj av något slag.

Denna Alexis är så jävla sjuk snygg, blir as kåt av att se henne bli knullad. Detta är en porrfilm som jag letat läne efte men inte hittat. Kan säga att de var en av mina första favoriter så jag måste hitta den!! Men det är så lite jag minns men jag hoppas att kanske nån kan ha en aning om vilken film detta är!

// Kåt Tjej

Dirty Deals, aka, Alexia & Cie.
http://www.excaliburfilms.com/AdultD....htm?PTID=1103
Omslagsbrunetterna är:
http://www.freeones.se/html/k_links/Kate_More/ Kate More till vänster,
http://www.freeones.se/html/g_links/Gili_Sky/ Gili Sky till höger.

Filmen ligger uppe på cheggit.net med en seeder så grab it while it's hot!
Citera
2010-02-21, 00:24
Medlem
Såg en film då jag låg i lumpen med Nina Hartley i toppform Hon rider en snubbe som tar ut kuken och sprutar över hennes grymma bak mednan hon säger nått i stil med Oh jonny my man..kommer ihåg att det var en jävligt uppkåtande scen men å andra sidan var väl allt det på den tiden..Ninas röv är ju aldrig fel..
Citera
2010-02-21, 19:51
Medlem
jag såg en film för kanske 5 år sen, handlar om att d ska till en tjej kompis som har sitt hus vid havet. Jag tror att alla e skånska och jag minns slut scenen, tjejens kille åker förbi en husvagn som står parkerad vid en stor väg. Han går ur sin bil och tjuvtittar in i husbilen där d håller på =), sen så går tjejen ut för att pissa och mannen som tjuvtittade blir då upptäckt och joinar deras lilla fest.
Är oxå en scen i mitten tror jag där flickvännen blir upptäckt medans hon onanerar i duschen av sin tjejkompis, så börjar d att ta på varandra och slicka osv. Killen kommer då hem och hör deras stönande och kollar genom nyckelhålet och ser hur d håller på och även här joinar han och sen drar d i sängkammaren.

kanske lite luddigt men men, finns väll ngn här som känner igen den =)

/Suritzo
Senast redigerad av Suritzo 2010-02-21 kl. 19:57.
Citera
2010-02-23, 12:18
Medlem
Detta är ingen film utan ett klipp. Hoppas det går bra ändå!
Jag har letat efter det här klippet hur länge som helst. Är nästan säker på att det
heter nåt i stil med "Blonde does anything..". Det utspelar sig i nåt rum med bara en randig
soffa i (har jag för mig). Tjejen i frågan är übersnygg, lång, har långt blont hår, tight fitta och långa
rosa/vita strumpbyxor på sig! Haha, jag vet att det är nästintill ingen information alls men det är värt
ett försök.

Tackar på förhand!
Citera
2010-02-23, 18:49
Bannlyst
Söker en film med Christoph Clark.. I början får man se två tjejer stå och prata, en som är blond och en som är brunhårig, sen kommer han och de går in. Längre in i filmen är det en tjej som ser ut att vara från något öststatsland, hon har nå svart bälte liknande på sig, Clark sätter på henne senare i filmen. Jean Pierre Armand (tror ja han heter i alla fall) är med i filmen, han har en boxare tatuerad på överarmen. Har letat efter namnet på denna film men hittar ingenstans. Sista scenen är det clark och en till kille som har sex med två tjejer. Skulle uppskatta namn på den här filmen..

Filmen är från -80 eller -90 talet..
Citera
2010-02-27, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Jag har tyvärr glömt bort var hela detta klippet finns, någon som vet?

http://motherless.com/73DCA63

Oj oj, vad fin hon var, vad heter filmen??
Citera
2010-02-27, 16:06
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarn_vag
Oj oj, vad fin hon var, vad heter filmen??
Tjejen kallar sig Sasha Blonde, sök på namnet så finns det fler filmer med henne.
Citera
2010-02-27, 18:13
Medlem
Ska finnas en film med svenskar, ungdomar hela högen som är på en fest. En kille står o trycker på en tjej på ett handfat på toan medans hans polare står o spelar in o tjatar brevid. nån som vet?
Citera
2010-02-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Tjejen kallar sig Sasha Blonde, sök på namnet så finns det fler filmer med henne.

Tack Tack
Citera
2010-03-01, 09:35
Medlem
Länk eller namn på filmen/bruden med (halsband?) runt magen som blir påsatt av peter north i en soffa om jag inte minns fel.
Citera
2010-03-01, 15:28
Medlem
Maaran: Kan ju vara vilken porrtjej som helst killen har ju knullat tusentals tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in