2008-07-12, 00:13
Medlem
Mark Davis

Söker lite äldre filmer med Mark Davis, när han hade het kropp och inte var fet.

Kommer ihåg en het scen där han satte på Jewel De'Nyle i en soffa. Hon var "exotiskt" sminkad med en massa färg i ansiktet. I slutet kom det in en annan kille från ingenstans. Någon som vet vad den filmen hette eller har något annat tips på filmer med Mark Davis där han har en schysst kropp? Skulle uppskattas.
Citera
2008-07-12, 02:01
Medlem
Citat:
Efterlyser en film.

Handlar om ett par som rånar en butik (tror jag) och smiter iväg till en ort, bruden hamnar i häktet och blir påsatt medans mannen fixar en dejt med en brunett och sätter på henne i en park. jag TROR filmen avslutas med en orgie i en lada. Har försökt leta reda på denna väldigt länge, vore tacksam för hjälp =)

Adrenaline med Evan Stone och Ava Vincent.
Citera
2008-07-12, 11:42
Medlem
Hej.

Jag, min bror och en kompis letar febrilt efter en film brorsan såg när vi var en del yngre, typ en tjugo år sedan. Det som han särskilt kommer ihåg från filmen är en man klädd som en präst(?) som sätter på en ung flicka på altaret i en kyrka.

Replikerna är bland annat dessa:

"I'm deep within your body, little virgin girl."
"This is your salvation. Glory me!"

Det skulle vara hur coolt som helst om någon kunde hjälpa oss med en titel!
Citera
2008-07-13, 13:04
Medlem
Danders avatar
Letar efter en film där Jenna Jameson och en blondin har sex inne på en restaurangtoalett.

Har sett scenen i flera olika filmer, men jag behöver bara få reda på namnet på en utav dom.
Citera
2008-07-13, 14:29
Medlem
ekas avatar
söker en porrfilm med carina från motala ( tror hon knullar med den skånska negern)
söker även efter porrfilmer med andra motala tjejer...
Citera
2008-07-15, 03:41
Medlem
roadrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dander
Letar efter en film där Jenna Jameson och en blondin har sex inne på en restaurangtoalett.

Har sett scenen i flera olika filmer, men jag behöver bara få reda på namnet på en utav dom.
Flashpoint heter filmen... med Brittany Andrews där
Citera
2008-07-16, 12:34
Medlem
Filmen med prästen och flickan på altaret igen

Hej igen.

En liten edit, och då jag inte såg någon edit-knapp fick det bli ett nytt inlägg.

Jag, min bror och en kompis letar febrilt efter en film brorsan såg när vi var en del yngre, typ en tjugo år sedan. Det som han särskilt kommer ihåg från filmen är en man klädd som en präst(?) som sätter på en ung flicka på altaret i en kyrka.

Prästen heter Reverend Sleepwell och replikerna är bland annat dessa:

"I'm deep within your body, little virgin girl."
"This is your salvation. Glory me!"

Det skulle vara hur coolt som helst om någon kunde hjälpa oss med en titel!
Citera
2008-07-16, 19:41
Medlem
söker film på video.xnxx.com

tjena det är så att jag söker en film på video.xnxx.com, jag kommer inte ihåg vad den heter men het var den

det är en svart tjej som håller på med 5-6 andra svarta tjejer och de sitter på en soffa och hon leker med deras arslen och smiskar dem... filmklippet är ca 4-5 min. en s.k. "Booty" film

om det hjälper har tjejerna färggranna BH och trosor på sig.

kan någon hjälpa mig? har sökt som fan
Citera
2008-07-17, 21:09
Medlem
I hopp om att någon kan hjälpa mig söker jag en ganska gammal film.
Jag tror att den är gjorde av Randy West och innehåller material ifrån "up & cummers"
Det är en ganska gammal film och är kopierad ifrån VHS.

Här är ett klipp
http://www.redtube.com/105
Citera
2008-07-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrekN
tjena det är så att jag söker en film på video.xnxx.com, jag kommer inte ihåg vad den heter men het var den

det är en svart tjej som håller på med 5-6 andra svarta tjejer och de sitter på en soffa och hon leker med deras arslen och smiskar dem... filmklippet är ca 4-5 min. en s.k. "Booty" film

om det hjälper har tjejerna färggranna BH och trosor på sig.

kan någon hjälpa mig? har sökt som fan

ingen?
Citera
2008-07-18, 20:45
Medlem
Celerons avatar
Kanske en smula OT då jag vet vad filmen heter men hittade ingen bättre tråd.

Det handlar om en "lågbudget" amatörfilm som heter Två heta systrar och som är inspelad 1990. Förmodligen i Stockholm.

I filmen så är det två unga tjejer (en brunett och en blondin) som först pratar (med filmarna som inte syns i bild) och röker samt dricker lite vin för att sedan dansa iförda sexiga underkläder och lite senare även utan trosor.

Den ena tjejen (brunetten) går även så långt att hon lägger sig en soffa och onanerar med en dildo.

Någon som vet något om den här filmen +. Vilka var med, vilka filmade ?. Vad gör tjejerna idag ?.

Har funderat lite. (Kan själv).

Tror inte det handlar om Carl Serung. Filmen är ju att klassa som mjukporr.

Kan det vara killarna kring Bronx video, Pir 59 ?. De spelade ju in filmer som de sedan sålde via postorder.
Citera
2008-07-19, 03:08
Medlem
Kewtys avatar
Nytt försök..

http://youtube.com/watch?v=2iGYKYZZfMU

Ingen som vet vilken film den är ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto