Söker en lesbisk scen där det är 2 brudar som jag tror har varit på träning eller något... de kommer in i ett omklädningrum eller liknande, i alla fall och därifrån börjar dem slicka och den ena drar fram en dildo som är pistol liknande och sedan en strapon. Hon tar henne rätt hårt har jag för mig. Någon som vet vilken jag pratar om? Den finns på xnxx och någon sida till, men jag verkar inte hitta den... :/
det är vad jag kommer ihåg, vet att båda är blonda och hon som har straponen har strumpor som går upp till knäna.
Senast redigerad av Knegarn113 2011-01-05 kl. 16:39.
Jag söker en film jag såg för fleeeera år sedan. Den visades på TV1000 sent på natten. Jag var kanske 10-12 år gammal.
Det är ett gäng amerikanare som hoppa fallskärm nakna och det skojas mycket etc. Sen är de på en båt och knullar. Minns en äcklig scen där mannen sprutade på kvinnans ansikte och fick lite av sin sagga på handen. Han slickade bort det medan de andra skrattade och äcklades lite, han svarade; What's so disgusting, it's my own sperm?.. Något sånt var det.. I slutet av filmen har jag ett svagt minne av att det var någon logga för "Channel four" eller "Channel nine" jag minns inte det sista riktigt.
Jag har inget minne av att det var en kategori -porr- film för den gick på någon av kanalerna 1-6 (hade inga extra kanaler på den tiden, 8-10 år sedan).
Det är i alla fall ett par som står vid en inglasad terass eller liknande, och har softcore sex. Bruden har badrock på sig och mannen står bakom.
Det är det jag minns av själva sex scenen. Men under den scenen klipps det till en brud som badar semi-naken i en pool, då en svartklädd figur kommer in i bild och mördar henne. Sedan klipps det fram och tillbaks mellan sex scen och mord scen.
någon som har en idé?
Söker en ganska ny film, från brazzers, det är 2 tonåringar som badar nakna på stranden.
Då är det en kille som gräver ner sig själv naken och ber brudarna hjälpa honom upp, och det firar dom sen med en trekant hemma hos brudarna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!