En film jag såg för väldigt många år sedan.
De befinner sig i en herrgård.
tror de pratade på franska.
En karaktär hette Pierre och va där med sin fru som han va otrogen mot med hemhjälpen.
Och hon va otrogen mot honom men nån snubbe med hästsvans i trädgården.
Sedan fanns det något psyko i huset som hade en kamera på en radiostyrd bil.
Han körde runt den och åkte med den mellan brudarnas ben.
Söker en klipp som hette Doggystyle goes wrong, eller nått liknande
-
En man som penetrerade bakifrån men som slinker ut och när han ska ploppa in den igen så råkar den hamna i tvåan. Då skriker tjejen typ.
-
Någon som vet vilket klipp jag menar?
Söker en klipp som hette Doggystyle goes wrong, eller nått liknande
-
En man som penetrerade bakifrån men som slinker ut och när han ska ploppa in den igen så råkar den hamna i tvåan. Då skriker tjejen typ.
-
Någon som vet vilket klipp jag menar?
Har kollat på klippet nu. Typiskt korkad spermahink-brud som drar hem till en neger och han blåser henne genom att spela in skiten när hon suger av honom och han knullar på henne, sedan sprider han ut det över nätet. Att hon inte ens märkte att webkameran var igång under akten säger en hel del om hur trög hon faktiskt är.
Dessutom var ju negern FUL. Tjejer har usel smak.
Men det är självförnedringen man får stå ut med om man är ute efter "interracial sex".
Hejsan! Letar efter en film som är lite halv-porrig. Den får gärna includera humor eller ection eller varför inte skräck. Den ska inte bara innehålla sexscener, utan ha lite mellanrum. Någon som har tips?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!