Citat:
Ursprungligen postat av
groseman
Det andra är på en mörkhårig norska med page som stippade för sin pojkvän. Fanns även flera klipp på henne. Något av dem var filmat utomhus.
Någon som känner igen detta?
Om den är en mörklockig ung tjej i pagefrisyr som strippar för sin pojkvän till musik och platsen är en tidig gryning i något som verkar vara ett fritidshus vid en fjord så vet jag vad du talar om. De filmar även utomhus i utkanten av det lilla byn som huset ligger i där hon också poserar lite.
Filmen är en norsk amatörfilm. (Sent 1990-tal, tror det är 1998.) Full-längd ca 30 minuter. Förekom på nätet i flera mindre stycken. När detta ursprungligen lades ut vet jag faktiskt inte. Kanske tidigt 2000-tal ??. Vilken titel de kortare klippen hade vet jag inte men titeln i början är
"For your eyes only". Är det den här filmen du menar så har den en både intressant och lite tragisk historia.
För det första så var det med stor sannolikhet aldrig meningen att filmen skulle bli offentlig utan framöver bara "avnjutas" av de inblandade. Som jag förstår så lades klippen ut på nätet av en av två "gutter" i något slags svartsjukedrama. Vet inte om hon gjorde slut med den ena och blev ihop med kompisen istället eller gav fan i de båda samtidigt. Möjligen kan hon ha varit så kallad "kk" eller något med båda samtidigt, då det de sista minuterna skymtar något som kan vara en tredje person.
Nåväl. Ovanpå att tjejen ganska ohämmat näckar både inom-och utomhus, så är dessutom byn och huset de bor i tydligt identifierbart då de filmar även utomhus, står b.l.a vid själva namnskylten vid vägen. Därtill blir ett hus kallat för "böghuset"("Så om du är bög så är det bara att knacka på", kommenterar tjejen i filmen och pekar). De träffar också ett par unga killar från byn varav den ena leder ett får i ett snöre runt halsen. Givetvis är detta på den tiden då datum och klockslag kunde synas i bildrutan vilket det också gör. Har också tyckt mig läsa någonstans att hon var under arton år då detta filmades. Men jag minns samtidigt tydligt att hon var ju inte någon "Lolita" typ 10-12, utan kanske på sin höjd ett par år under 18, men möjligen strax över.
Sedan vet jag inte så mycket om efterspelet. Men att det blev ett jävla liv kan man nog vara säker på. En tonårstjej som ohämmat visar sig i all sin ungdomliga nakna prakt, där dessutom omgivningen är tydligt identifierbar. Avslutningsvis så misstänker jag att utläggningen av videon skedde från "tredje man". Tror knappast att killen vars föräldrars hus de var i skulle lägga ut filmen och därmed avslöja sig själv utan detta gjordes mest troligt av den tredje i sällskapet.