Hej,
Jag letar efter en ca 15-20 år gammal, ganska kort porrvideo (ca 7 min). Den är engelsk, högst troligt amatörfilmad. Den utspelar sig i en sängkammare (eller ett lyxigt hotellrum).
Tjejen är en söt ung blondin som ser svensk ut, mannen är något äldre och antagligen britt.
Det speciella med scenen är att de genomför alla möjliga sexuella ställningar i en rasande fart, som en medveten demonstration av att "det här är vår porrfilm, se här". Tjejen ser väldigt glad ut i alla lägen, troligen äkta, att hon tycker det är kul att spela in porrscenen; samma leende om hon ligger på rygg eller hänger upp och ner, eller i någon annan position.
Mannen är mer neutral, han genomför nästan som ett gymnastikprogram med henne som instrument. Som för att demonstrera att han har makten att knulla henne hur han vill.
Jag är rätt säker på att det var på Xhamster jag såg videon, för bortåt åtta-tio år sedan. Det jag minns är att det i kommentarerna påstods, att det var en "classic video" som hade blivit "posted and reposted" många gånger.
Nu till saken: Jag tyckte mig bestämt känna igen tjejen ifråga! Det är därför jag är så otroligt nyfiken på att se den igen, för att dubbelkolla om det verkligen är hon. När jag såg videon den gången, tyckte jag att tjejen liknade henne. Men nu på senare år har jag lärt känna henne lite mer, och misstankarna har då stärkts. Dessutom vet jag att hon bodde i London för 20 år sedan och blev på smällen där! Jag tror att det kan vara pappan till dottern, som bollar med henne där i sängen. Pappan verkar vara en välbeställd man och det stämmer med intrycket man får av mannen i videon.
Någon som vet vilken film/vilket porrklipp jag menar? Länka gärna i så fall, om ni kan!