2020-10-24, 07:32
Medlem
Kolla denna scen
https://xhamster.com/videos/karate-dick-1835523

Den är del av en film med typ en skola med tjejer som håller på med kampsport. I en scen är en tjej hos en läkare. Sen finns det en riktigt bra gruppsexscen.

Vad heter filmen och har någon en länk?
Citera
2020-12-23, 19:52
Medlem
Hej och god jul! 🎄

Jag fick upp en bild av en film jag vill se, men jag har knappt inget att gå på 🥺

Det jag minns iaf:
Det är ett gäng killar medelåldern tror jag, dom skapar ett lag för någon match som dom spelar utomhus, jäkligt flummig har jag för mig. Dom kan även ha familj och barn. Minns även att dom drog till ett hus (kan vara att dom följde med någon.

Fan vad dåligt jag förklarade 😭
Citera
2021-01-02, 03:06
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Hej,
Jag letar efter en ca 15-20 år gammal, ganska kort porrvideo (ca 7 min). Den är engelsk, högst troligt amatörfilmad. Den utspelar sig i en sängkammare (eller ett lyxigt hotellrum).
Tjejen är en söt ung blondin som ser svensk ut, mannen är något äldre och antagligen britt.
Det speciella med scenen är att de genomför alla möjliga sexuella ställningar i en rasande fart, som en medveten demonstration av att "det här är vår porrfilm, se här". Tjejen ser väldigt glad ut i alla lägen, troligen äkta, att hon tycker det är kul att spela in porrscenen; samma leende om hon ligger på rygg eller hänger upp och ner, eller i någon annan position.
Mannen är mer neutral, han genomför nästan som ett gymnastikprogram med henne som instrument. Som för att demonstrera att han har makten att knulla henne hur han vill.

Jag är rätt säker på att det var på Xhamster jag såg videon, för bortåt åtta-tio år sedan. Det jag minns är att det i kommentarerna påstods, att det var en "classic video" som hade blivit "posted and reposted" många gånger.
Nu till saken: Jag tyckte mig bestämt känna igen tjejen ifråga! Det är därför jag är så otroligt nyfiken på att se den igen, för att dubbelkolla om det verkligen är hon. När jag såg videon den gången, tyckte jag att tjejen liknade henne. Men nu på senare år har jag lärt känna henne lite mer, och misstankarna har då stärkts. Dessutom vet jag att hon bodde i London för 20 år sedan och blev på smällen där! Jag tror att det kan vara pappan till dottern, som bollar med henne där i sängen. Pappan verkar vara en välbeställd man och det stämmer med intrycket man får av mannen i videon.

Någon som vet vilken film/vilket porrklipp jag menar? Länka gärna i så fall, om ni kan!
Citera
2021-01-05, 16:21
Medlem
GaltJohns avatar
Söker en svensk rulle. En tjej flyttar in på en herrgård under en sommar för att jobba som hembiträde. Vill minnas att rösten var finlandssvensk.
Citera
2021-01-05, 20:43
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaltJohn
Söker en svensk rulle. En tjej flyttar in på en herrgård under en sommar för att jobba som hembiträde. Vill minnas att rösten var finlandssvensk.

Kan det vara Erotisk Uppfostran? https://www.nordicxstream.com/sv/erotic-education/
Citera
2021-01-07, 13:04
Medlem
GaltJohns avatar
Korrekt.
Citera
2021-01-15, 01:31
Medlem
Söker ett specifikt klipp

Hej på er!

Söker ett klipp med en svensk brunett tjej från Farsta som var på hennes första inspelning. I filmen nämner hon att hon jobbar som undersköterska.

Någon som vet var denna klipp finns vore jag väldigt tacksam?
Citera
2021-01-15, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honeyfarm
Hej på er!

Söker ett klipp med en svensk brunett tjej från Farsta som var på hennes första inspelning. I filmen nämner hon att hon jobbar som undersköterska.

Nytänkande underbart. Amandla skulle jag gissa på. Testa här istället (FB) Vad heter filmen? Den stora frågetråden.
Citera
2021-01-15, 05:15
Medlem
Hej på er!

Citera
2021-01-15, 09:23
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honeyfarm
Hej på er!

Är det inte den som ligger uppe just nu i ett av volafile rummen?

https://volafile.org/r/1b39ybtp4 Swedish girl någonting
Citera
2021-01-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Är det inte den som ligger uppe just nu i ett av volafile rummen?

https://volafile.org/r/1b39ybtp4 Swedish girl någonting

Yes! Det var den jag sökte! Stort tack!
Citera
2021-01-16, 01:41
Medlem
Lotsos avatar
Detta handlar inte så jättemycket om vad filmen heter, utan mer var jag kan hitta den.

Har förgäves försökt få tag på "Sexmäklaren" svensk p-rulle. Men hittar inte den någonstans, slutsåld i fysiskt format överallt, finns ingenstans att ladda ner.

Är det någon snäll som kanske sitter på denna filmen och kanske kan fixa någon form av privat nerladdning åt mig eller dylikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in