2012-08-13, 07:12
Medlem
civ-ekonoms avatar
Hej,

Jag söker en Amerikanst film, jag tror det är en "TV-film", alltså den har inte gått på bio. Jag tror den är från 80- eller 90-talet.

Det handlar om arbetare inom tung stålindustri i en arbetarstad i USA, det är massa problem med företaget och konfliker genom facket. Det slutar med att alla jobben försvinner, och misären blir total.

Bland annat kommer en gammal arbetare tillbaka till industrin, och skjuter sig själv pga att den är nedlagd. Det var en tung, stor stålinsdustri. När de väl hade arbete i början levde alla i små arbetarbostäder och liknande.

Jag tror att ordet "Steel" finns med i titelnamnet. Har för mig att det var en jävligt bra film.
Citera
2012-08-14, 15:40
Medlem
Haaols avatar
hej jag har letat ett tag efter vilka dessa flicka är och vilka filmer dom här kommer ifrån.
http://apina.biz/78141
http://apina.biz/81162
Citera
2012-08-16, 02:18
Moderator
Diagorass avatar
Jag skulle gärna vilja veta namnet på en film som jag såg för många år sedan, förmodligen i mitten på 90-talet.

Det var en engelsk talande film som utspelade sig under franska revolutionen (tror jag), det var den tidsperioden iaf. En av huvudpersonerna var en kvinna som jag tror var prostituerad och som kom från en fattig bakgrund men som rörde sig bland olika viktiga personer genom att ligga med folk.

I en scen blir hon påsatt bakifrån av en gammal snubbe som samtidigt står och ber om ursäkt till sin fru. I ett senare skede så är hon på väg att bli hängd offentligt, men jag tror hon klarar sig undan.

Jag skulle gärna vilja veta vilken film detta år. Trots att det är så länge sen som jag såg den har vissa av scenerna etsat sig fast i mitt minne. Vad heter den?

Tack på förhand!
Citera
2012-08-17, 00:48
Medlem
Costanza101s avatar
Söker efter en film med Sara Jay. Den har några år på nacken. Det börjar med att en vit snubbe kommer in och börjar sätta på henne, efter en stund kommer hennes man tillbaka men de fortsätter knulla. Till slut börjar hon suga av de samtidigt. Den var väl 10-18 min lång.
Citera
2012-08-17, 16:25
Moderator
v50s avatar
Vad heter den här filmen / klippet och finns den att ladda ner någonstans via torrent?

http://xhamster.com/movies/1383352/nice_vid.html
Citera
2012-08-18, 16:09
Medlem
LETAR EFTER :
Svensk tjej, smal med stor rumpa små bröst, TROR (Lås er inte här) hon heter MIA eller något.
Hon knullar massa amatörkillar(och tjejer) fanns massa filmer på lobstertube och liknande förut men hittar de inte längre.
Hon säger i flera av filmerna liknande saker som - skicka in ansökningar så kanske det är dig jag kommer och spelar in film hos.
Svart hår!
Tack!
Citera
2012-08-19, 22:24
Medlem
crapfaces avatar
Har letat överallt efter Cum Dumpsters 11 och Throated 39.

Finns inte på Piratebay och inte Bit-Che. Någon som har en aning?
Citera
2012-08-21, 19:46
Medlem
någon som vet vad Amina Axelssons filmer heter hon gjort och eventuellt vart man kan hitta dom??
Citera
2012-08-26, 14:54
Medlem
Söker en film som förmodligen gjordes runt 2009, har för mig att det var brazzers. Hur som helst, en kvinna ska ha besök och behöver chili så hon ringer en man som kommer med det, hon provsmakar och blir väldigt varm, hon ber då manne stoppa isbitar på hennes bröst. Sedan har dom sex i köket. När de är klara så kommer paret som var inbjudna när båda står nakna.

Kvinnan i fråga hade relativt kort hår och stora bröst om jag inte missminner mig.
Citera
2012-08-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denlysandelampan
Söker en film som förmodligen gjordes runt 2009, har för mig att det var brazzers. Hur som helst, en kvinna ska ha besök och behöver chili så hon ringer en man som kommer med det, hon provsmakar och blir väldigt varm, hon ber då manne stoppa isbitar på hennes bröst. Sedan har dom sex i köket. När de är klara så kommer paret som var inbjudna när båda står nakna.

Kvinnan i fråga hade relativt kort hår och stora bröst om jag inte missminner mig.

Ingen som vet?
Citera
2012-08-29, 03:25
Medlem
Naxiors avatar
TJA!

Söker ett litet klipp som jag såg för ett tag sedan. De är en kille som chattar med sin storasysters kompis och man ser chattloggen och henne på cam. Och dom pratar och hon strippar lite och leker med sig själv. Någon som känner igen de hela?
Citera
2012-08-29, 11:27
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wutnoshit
behöver hjälp
Först vill jag gärna veta var hela Czeck street- Alena finns
Sen letar jag efter två klipp, ett är på en par som ska föreställa tonåringar som har sex innan en bal medan tjejens pappa säger åt pojken vad han ska göra
Och den andra är en kille som bjuder över sin kompis för att han ska ha sex med sitt hembiträde som är latina

Sorry för jobbig svenska ^^
Bumpar min egen då!
Hoppas på svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in