2008-03-14, 22:52
Medlem
Nu måste minnet klaras upp, dock klarar jag inte det själv.
I min barndom (när flickor och porr blev intressant vid tidiga tonår) så snubblade jag på en Roccofilm på en gammal VHS.
Denna VHS existerar inte mer, var inspelad från någon fin kanal som visade naturfilmer kl00 varje natt.

Aaaanyho, de var en film där dom höll till i ett gym, kan Rocco ha kallats Buttman? eller fantiserar jag det?
aaaanyho, vill även minnas att det var 2st farligt heta flickor i liknande lätta kläder, en i blåa en annan i rosa.
Var en scen där Rocco (tror jag) hade lite skoj med en av tjejerna medans den andra smygkollade, scenen efter var på nån tjej som stod i gymmet och visade röven i en timme typ och sen kom givetvis någon random hårig kille och satte på henne lite fort.

Vilken film söker jag?
Som jag minns de var dessa 2 tjejer (blåa och rosa) något av det hetaste jag sett.
Med tanke på att internet uppfanns efter att jag såg dessa filmer har jag säkert sett 100x hetare tjejer, men i minnet är dom fasligt fina ännu.
Citera
2008-03-16, 17:12
Medlem
Jag har ett önskemål angående film/scen som går under de mer erotiska slaget.

Såg denna film i tidiga tonåren, dvs lite mer än 10år sedan, och den gav mig stor kåthet. Huvudrollsinnehavaren var en fantastisk tjej som åkte rullskridskor (sånna klassiska inte in-lines) och missminner jag mig inte tar första scenen plats till stor del på en balkong. titeln på filmen har något med "rollergirl" eller liknande, när jag sökt efter detta är de enda alternativen det tyska musikgeniet med artistnamnet rollergirl som dyker upp. Visserligen är denna tyska dyngsnygg men hon är inte alls så naken och villig som den jag letar efter..
Citera
2008-03-16, 20:28
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjasuggan
Jag har ett önskemål angående film/scen som går under de mer erotiska slaget.

Såg denna film i tidiga tonåren, dvs lite mer än 10år sedan, och den gav mig stor kåthet. Huvudrollsinnehavaren var en fantastisk tjej som åkte rullskridskor (sånna klassiska inte in-lines) och missminner jag mig inte tar första scenen plats till stor del på en balkong. titeln på filmen har något med "rollergirl" eller liknande, när jag sökt efter detta är de enda alternativen det tyska musikgeniet med artistnamnet rollergirl som dyker upp. Visserligen är denna tyska dyngsnygg men hon är inte alls så naken och villig som den jag letar efter..

Den känner jag igen. Jag är ganska säker på att den är från Joey Silveras Voyeur serie. Filmen är filmad i lite point of view, eller hur?

Hmm... Hittar inga titlar som matchar med mitt eget minne. Men Joey Silvera har med 90% säkerhet gjort filmen. Han har bara gjort några hundra filmer under de senast 4 decennierna. Bara att börja gallra....

The Voyeur ska man söka på naturligtvis...
Senast redigerad av Sadoman 2008-03-16 kl. 20:50.
Citera
2008-03-16, 20:42
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Nu måste minnet klaras upp, dock klarar jag inte det själv.
I min barndom (när flickor och porr blev intressant vid tidiga tonår) så snubblade jag på en Roccofilm på en gammal VHS.
Denna VHS existerar inte mer, var inspelad från någon fin kanal som visade naturfilmer kl00 varje natt.

Aaaanyho, de var en film där dom höll till i ett gym, kan Rocco ha kallats Buttman? eller fantiserar jag det?
aaaanyho, vill även minnas att det var 2st farligt heta flickor i liknande lätta kläder, en i blåa en annan i rosa.
Var en scen där Rocco (tror jag) hade lite skoj med en av tjejerna medans den andra smygkollade, scenen efter var på nån tjej som stod i gymmet och visade röven i en timme typ och sen kom givetvis någon random hårig kille och satte på henne lite fort.

Det är John Stagliano som är Buttman. Det är han som regisserat alla de där Buttman filmerna där Rocco (och Joey Silvera) är med. Det var Stagliano som började med dokumentärfilms stilen i porrfilm. Geni!
Citera
2008-03-16, 21:04
Bannlyst
någon som vet vilken film/ bild serie de här kommer ifrån? http://img2.freeimagehosting.net/uploads/8f599ceb1b.jpg
Citera
2008-03-18, 15:42
Bannlyst
Chloe jones !

Tjena har en req ! Det är en blond brud i filmen, tror hon heter Chloe jones. Dom är i en restaurant eller en bar å börjar göka. Någon som vet var den finns eller heter ?
Citera
2008-03-21, 23:27
Bannlyst
Två filmer, vem kan hitta dem?! (amatör striptease)

Jag såg för ett tag sedan 2 stycken filmer. (amatör striptease)

Den första var upplagd på det här viset, en blonde tjej sitter med bara string på en läderstol vid ett skrivbord av glas, och chattar med någon. Hon beter sig allmänt sexigt.

Den andra filmen är också med en blonde tjej, som har en tiara på sig. Hon står upp (tror jag) och filmar i princip bara sin överkropp och sitt huvud, medans hon smeker sina bröst. Hennes hår är något lockat.

Jag vet att någon har länk till detta :>

tack på förhand
Citera
2008-03-21, 23:49
Bannlyst
Hittade precis den andra!
http://www.redtube.com/3392
Citera
2008-03-22, 07:57
Medlem
Rätt najs får man la säga va
Citera
2008-03-22, 13:33
Medlem
Tjena!

Skulle vilja få reda på namnet på filmen och skådesspelarna i den här filmen.

http://www.redtube.com/9

Tack på förhand!
Citera
2008-03-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryssfyran
Tjena!

Skulle vilja få reda på namnet på filmen och skådesspelarna i den här filmen.

http://www.redtube.com/9

Tack på förhand!
Brunetten, skönheten personifierad, heter Sandra Shine. Blondinen minns jag inte. Kan vara The Art of Kissing, filmad av Viv Thomas.
Citera
2008-03-22, 17:22
Medlem
vad heter filmen?

Hej!

Någon som vet vad filmen klippet kommer ifrån heter?

http://www.redtube.com/7959

tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in