2010-08-19, 18:37
Medlem
SaUrOn81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittiotalisten
http://promo.whippedass.com/g/3789:r.../7226/v/22/h/w

vad heter den här filmen och var kan jag ladda ner den?

Testa whippedass.com kanske....
Citera
2010-08-19, 22:14
Medlem
absolut koffes avatar
Jag söker en fransk porrfilm, fick på calan+ på 90-talet,

Den utspelar sig på en cirkus. I ett cirkustält med publik! Nån som vet?
Citera
2010-08-20, 19:57
Medlem
hehe.. fel tråd
Citera
2010-08-20, 20:28
Medlem
Jag är lite osäker, men jag har för mig att den är del i nån barely legal eller nåt. Men den måste inte vara det.

En ung tjej är på väg hem och man får följa henne när hon går längs gatorna i en solig storstad i USA, det skulle kunna vara L.A. Det är inga höga hus men man märker på trafiken runt omkring att det är en storstad.

Hon viker av och går upp för en backe bland en del fina hus och går in i ett hus där hennes "styvbror" finns. Om jag inte minns fel kollar han på porr eller så kommer hon in och ser honom naken liggandes i en soffa.

Filmen inkluderar bl.a. att hon står och tjuvkikar på den jämnårige killen. Hon kissar på stengolvet utanför och dom har sex.

Någon som vet vilken film det skulle kunna vara?
Citera
2010-08-21, 00:08
Medlem
Sickboys avatar
Barely Legal #2.

Edit. Hittade klippet.
http://www.youjizz.com/videos/brothe...ol-178315.html
Senast redigerad av Sickboy 2010-08-21 kl. 00:30.
Citera
2010-08-21, 00:16
Medlem
Skullrapes avatar
Det var kanske här jag skulle skriva istället för i requests, antar jag.

Jag har letat länge och väl efter en porrserie som jag kände till för längesen fast har glömt bort. Det är riktat mot fetischporr skulle jag gissa, med monster och övernaturliga fenomen och sånt där. Jag hade två filmer därifrån förr, vilket leder mig till att tro att det rör sig som en större serie.
Den ena jag hade var en tjej som badade och stötte på en bläckfisk (tentakler med dildos på) som satte på henne.
Den andra var en tjej som stötte på två stycken marionetter som levde av sig själv och blev därefter påsatt av dem i nått slags bakrum till en teater (såg det ut som).
Jag skulle väldigt gärna hitta den här serien för jag kan bara ana vad den mer har att erbjuda. Är det någon alls som känner igen den?
Citera
2010-08-21, 21:41
Medlem
Supranoos avatar
Vad heter filmen från detta klipp? Känner igen den som fan men kommer inte på

http://www.collegehumor.com/video:1940170
Citera
2010-08-21, 22:58
Medlem
Smart Cats avatar
Söker två filmer som jag tror är 80-tals filmer:

1.) Kvinna vaknar upp efter bilolycka. Hon har blivit ögonopererad men ögondonatorn är okänd.
Efter ett tag börjar hon se syner (sexscener) som hon inte fattar varför hon ser. Hennes kille (tror jag det är) börjar snoka i det där och i slutet får de fatt på vem donatorn var och det var den kille som körde på henne. Han tyckte att hans ögon till henne mot sin sinnesfrid var ett fair byte. Han var orsaken till olyckan så därför offrade han sina ögon.

2.) Ett gift par får tag i en hartass som ger en tre önskningar. De önskar att de får uppleva vad den andra upplever så när de vaknar dagen efter har önskningen gått i uppfyllelse men det finns en skurk som är på jakt efter hartassen (eller talismanen) och han skyr inga medel.
Filmen är lite humoristisk, kvinnan (som ju har blivit man) får prova hur det känns att vara den som styr kuken och hon säger saker som: Åh yeah, baby, jag har makten, det är ju jag som har kuken" etc.
Och den sista önskningen paret gör, när skurken hotar dem med pistol, är att önska att skurken ska få en jättekuk och sen så visar bruden sina bröst får honom, varav han svimmar av blodförlusten...

Tack på förhud.
Hoppas någon kan hjälpa mig
Citera
2010-08-22, 02:40
Medlem
Är det någon som vet namnet på den här filmen; Den handlar om en liten skogsmus som försöker rädda sin sjuka son genom att skaffa medicin. Samtidigt så håller deras hem på att förstöras av människor som vill förstöra ängen med stora traktorer. Slutet var sorligt minns jag. Men vad heter filmen?
Citera
2010-08-22, 08:59
Medlem
Smart Cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smart Cat
Söker två filmer som jag tror är 80-tals filmer:

2.) Ett gift par får tag i en hartass som ger en tre önskningar. De önskar att de får uppleva vad den andra upplever så när de vaknar dagen efter har önskningen gått i uppfyllelse men det finns en skurk som är på jakt efter hartassen (eller talismanen) och han skyr inga medel.
Filmen är lite humoristisk, kvinnan (som ju har blivit man) får prova hur det känns att vara den som styr kuken och hon säger saker som: Åh yeah, baby, jag har makten, det är ju jag som har kuken" etc.
Och den sista önskningen paret gör, när skurken hotar dem med pistol, är att önska att skurken ska få en jättekuk och sen så visar bruden sina bröst får honom, varav han svimmar av blodförlusten...

Tack på förhud.
Hoppas någon kan hjälpa mig
När jag tänker efter är det nog Randy Spears som spelar den manliga huvudrollen.
Citera
2010-08-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusT
Är det någon som vet namnet på den här filmen; Den handlar om en liten skogsmus som försöker rädda sin sjuka son genom att skaffa medicin. Samtidigt så håller deras hem på att förstöras av människor som vill förstöra ängen med stora traktorer. Slutet var sorligt minns jag. Men vad heter filmen?

Djurporr?

Den lilla skogsmusen blir påsatt av en muskulös traktorförare med mustasch?
Citera
2010-08-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panguu
Djurporr?

Den lilla skogsmusen blir påsatt av en muskulös traktorförare med mustasch?

Haha...fel forum såg jag nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in