Söker en svensk amatörfilm med en gurka. Utöver detta så inehåller filmen en tjej från Västerås och den kan väl kanske vara runt 8 år gammal. Jag har själv inte sett den men det skulle vara väldigt intressenat att göra det. Kan filmen heta något med "Svenska Debutanter"?
Söker en svensk amatörfilm med en gurka. Utöver detta så inehåller filmen en tjej från Västerås och den kan väl kanske vara runt 8 år gammal. Jag har själv inte sett den men det skulle vara väldigt intressenat att göra det. Kan filmen heta något med "Svenska Debutanter"?
Jag söker en klassisk film med Tami Monroe och Joey Silvera. Filmnet (jo jag är så gammal) visade ibland bara klipp ur filmer. I den här scenen, som är det enda jag sett ur filmen, spelar Joey en pianolärare och Tami den mindreåriga eleven. Hon är inte sugen på att spela piano så hon förför Joey. Bla knullar dom i en trappa. Samma trappa är med i alla Tami Monroe/Joey Silvera filmer jag sett men jag har inte hittat just den här filmen igen.
Jag letar efter en film där en gammal klasskompis till mig ska vara med. Det ska vara ett svenskt produktionsbolag som säljer sina filmer till holland som gjort filmen men jag hittar det inte nån stans.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!