2008-12-25, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Hahaha jag vill inte ha dom dr svaren fr jag kper inte resonemanget. Det kommer snart komma in en riktigt supersnygg tjej i denna trd och besvara varfr hon fll fr en sjuuuukt jvla super duper otroligt ful kille tidigare.

Tror du kan se att jag passerat bde 18 och 20-rs grnsen p mitt sprkbruk

Ditt sprkbruk? rligt talat, du skojar vl?
Citera
2008-12-26, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauter
r det ngot speciellt du vill hra ErikJ? Det lter nstan s. Rdd att din personlighet inte rcker till?

Jag tycker att detta var en passlig analys av trden.
Citera
2008-12-26, 07:38
Bannlyst
Simpelt: en ful kille vet att han str under tjejen som r snygg, allts blir han den undergivna i frhllandet, a.k.a. toffel man kan gra hur man vill med. Sen skyller man p att "han har ju en s bra personlighet".
Citera
2008-12-28, 03:52
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Jag hller med dig.

Frstr mig inte p TS han verkar krd.

Ja jag r jtte krd, bara fr att jag startade en trd om ngot vi alla undrar ver?

Jag sger fortfarande samma sak, insidan gr fre utsidan MEN det mste finnas grnser vad som r "normalt" och "sunt" om DU och de andra belackarna kan frska frst vad jag menar d?
Citera
2008-12-28, 04:09
Medlem
Centauris avatar
Titta inte blint p utseendet. Den strsta attraktionsfaktorn fr en kvinna r makt. Har en man makt kan han f kvinnor.

Makt indikerar att han har bra gener.
Citera
2008-12-28, 04:34
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Titta inte blint p utseendet. Den strsta attraktionsfaktorn fr en kvinna r makt. Har en man makt kan han f kvinnor.

Makt indikerar att han har bra gener.

Precis, dr har du en av sakerna!

Se p alla rika mn (tillika mn med makt-oftast), dom har flickvnner dom aldrig skulle haft om de varit "normala" mn! Men jag tnker mest p vanliga "disent" killar p stan som ser fr jvliga ut. Vad fan ser tjejerna hos dom?

Hur menar du att han d automatiskt fr bra gener?
Citera
2008-12-28, 05:17
Medlem
Alladins avatar
Fr frga min tjej om det hr tror jag!
Citera
2008-12-28, 17:20
Medlem
zulu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Fr frga min tjej om det hr tror jag!

Samma hr, hh. Jag r bra mycket fulare relativt andra mn n vad min kvinna r relativt andra kvinnor (sett ur s objektiva gon som mjligt). Har varken mycket pengar eller en FB-penis, utan r helt enkelt en hyfsat skn jvel, kombinerad med att hennes frra pojkvnner varit hockeyspelare och drmed hgbetalda men oskna. Det r bara att be till Gud om att hennes referensramar inte utvidgas s att jag tvingas brja starta trdar i Relationsakuten.

On topic: Jag ser extremt sllan extremt snygga tjejer tillsammans med extremt fula killar.
Citera
2008-12-28, 17:24
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zulu7
On topic: Jag ser extremt sllan extremt snygga tjejer tillsammans med extremt fula killar.

My thoughts exactly...

Verkar bara vara TS och sjlvdistansbefriade tjejer som ser dem verallt(?)
Citera
2008-12-28, 19:43
Medlem
Alladins avatar
Kan bara hlla med, dom finns men r inte vanliga direkt.
Citera
2008-12-28, 19:53
Medlem
Snygghet ar overskattat, jag antar att jag inte ar speciellt snygg. har varken pengar eller makt. Inte ens ett jobb. Inte heller har jag en 30 cm lang penis med roterande ollon, men karlek och brudar ar nagot jag har. ibland sa undrar jag hur? Jag gillar att leda folk, inte radd for att vara romantisk men viktigast ar att jag kan snacka, underskatta aldrig det.. .
Citera
2008-12-28, 19:57
Medlem
A-Hs avatar
Jag undrar rent spontant om TS anser sig sjlv vara snygg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in