Citat:
Ursprungligen postat av LuckyLucy
För TS verkar allt handla om yttre skönhet, jag tror inte ett dugg på hans snack om att personlighet är viktig. Då skulle han aldrig funderat i dessa banor. TS värderar en kille efter hur snygg tjej han har. Hur deras eventuella personligheter är verkar han och hans vänner inte reflektera över.
Visst har man rätt att starta vilka trådar man vill men det verkar oerhört omoget att plocka ut och isolera en egenskap så där. Ts måste väl ändå förstå att en relation handlar om så mycket mer än bara utseende??? Det förklarar dock trådstarter som "jag skäms över min flickvän".
Attraktion är förstås en grundläggande förutsättning för en kärleksrelation men du borde förstå att smaken är som baken...
"Jag skäms över min flickvän" är väl fan ingen tråd jag startat? Så varför nämner du den i samma sammanhang som mitt namn?
Jag har aldrig sagt något om de du babblar om. Jag ville få ventilera en fråga som jag och flera med mig undrat (och även flertalet i denna tråd tydligen håller med mig om) och det är hur någon som är NOLL i snygghet kan vara tillsammans med en person som är en TIA...?
Ja har säkert mer personlighetskrav och vettiga åsikter om den biten än vad du själv har. Sluta kom in här och gör påhopp!
Är det omoget att reflektera över en sådan sak som trådstarten handlar om? Visst det är en "ytlighets"-fråga men bara för att jag ställer frågan till folk runt om i detta land så betyder väl inte det att jag är en ytlig människa. Jag har massa känslor, jag har massa tankar, värderingar och en rätt sund inställning till människan.
Du kommer med ditt dussintal inlägg här på FB och börjar kalla mig för omogen och tycka massa saker du inte har en aning om. Försök istället tänka NÅGRA STEG längre och då kanske även du hittar ett bättre svar på mina frågor och kan BIDRA med något i tråden.
Självklart förstår jag att smaken är som baken och det är något jag ofta skriver i mina svar men det måste väl finnas GRÄNSER för vad som kan anses som möjligt?