2007-12-14, 00:15
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segelflygarn
Nu var det iofs. 10 ar sedan jag var dar (pa utlottad studentbiljett) men det ar ingen som kollar biljetter. Troligtvis sa ar det valkladda sapovakter lite overallt runtikring som har koll pa manniskor som beter sig underligt. Foljer man bara med och smalter in i en grupp manniskor som skall in sa ar det inte helt omojligt att ta sig in.

Det vandrar runt pressfolk och marskalkar som inte behover sitta ner hela tiden sa kan man bara se upptagen ut sa klarar man sig nog under sittningen ocksa.

Intressant! Jag var också där 1997 (om du menar exakt 10 år sedan). Jag snackade med Dario Fos fru. Hon var rätt weird. Och, precis som du säger, så hade det inte varit särskilt svårt att planka. Om man visste om rutinerna vill säga.
Citera
2007-12-14, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ph0rum
plankaren är min gamla högstadielärare raymond sandquist.
jag förmodar att han inte heter så längre eftersom har är pedofil, och var nära på att bli fälld i rätten, och har sedan dess gått underjord.
Han blev fälld och fick några månaders fängelse för sexuellt utnyttjande
Citera
2007-12-14, 01:58
Medlem
Zockerconnys avatar
Vet allt

Ok
Då vet vi allt om idioten och han kommer att försöka nästa år och nästa år och nästa år, avsluta tråden. Tack !
Citera
2007-12-14, 07:52
Medlem
jamenvaddårås avatar
Sandqvist jobbar fortfarande verkar det som:

http://stockholms.lans.museum/byggna...33&in_idnr=170
Citera
2007-12-14, 13:53
Medlem
Segelflygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babemagnet
Intressant! Jag var också där 1997 (om du menar exakt 10 år sedan). Jag snackade med Dario Fos fru. Hon var rätt weird. Och, precis som du säger, så hade det inte varit särskilt svårt att planka. Om man visste om rutinerna vill säga.
Nej, det var 96 jag var dar. Jag satt f.o. bredvid fysikpristagaren Curl och hans familj pa efterkoret pa Nymble.

Citat:
Ursprungligen postat av Porta
Planka in på nobelmiddagen är nog inte så svårt.
Han som tog sig in på EUs toppmöte och t.o.m. var med på gruppbilden med regeringschefer, han förtjänar beundran.
Det ar Claude X du tanker pa. Planka in pa EU's toppmote ar inte det enda han har gjort.
Citera
2007-12-14, 15:25
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Det hade vart coolt att göra det till en sport att planka in på såna där grejer. Om man bara sluppit straffen efteråt
Citera
2007-12-14, 16:25
Medlem
Straff?

Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkmustasch
Det hade vart coolt att göra det till en sport att planka in på såna där grejer. Om man bara sluppit straffen efteråt

Äh vaddå det är ju knappast olagligt att bara knalla in på ett ställe? Är ju inte så att han olovligt brutit sig in....tror inte det blir mycket till straff! Kanske en natt i fyllecell och på sin höjd en liten böteslapp på någon tusenlapp!

Är ju en ganska rolig och annorlunda hobby att planka in på eleganta kalas. Såg nåt program för länge sedan om en kille som plankat in på Oscarsgalan.....det är stort! Större än Nobelfesten (för mig iallafall). Han hade tydligen klätt upp sig, anlänt i limo samt haft några eleganta damer med sig....inte troligt att det skulle funka att planka in på Nobelfesten med hjälp av lite dekoltage

Det enda som jag lyckats planka in på var en fest på Näsby slott med Will Smith, Wyclef Jean samt en hel hög svenska kändisar. Det var trevligt värre: fri bar samt runt midnatt ett battle mellan ovan nämnda herrar!!

Tror att man på dylika tillställningar kommer långt med att vara uppklädd utan ytterkläder och bara knalla rakt in och nicka igenkännande till vakten....eventuellt låtsasprata i mobilen samtidigt så kanske dom inte vågar avbryta en för att fråga om inbjudan hehe
Citera
2007-12-14, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Jernkrok
Min gissning.. frack fylld med medaljer och ordensmärken.. påhittat namn typ Georg Silvercrantz tillsammans med fake ID. Vid närmare eftertanke så har han säkert fått reda på någon som är bjuden och tagit det namnet + fejk-ID.
Tränat på en snofsig röst och utskällning.
Sen är det bara att köra.

Men hur fan löser han bordplaceringen då? Det är väl ett visst antal biljetter och alla har en speciell plats...iof så är det säkert en del som inte dyker upp..men ändå... -Hallå där du sitter på min plats!!!
Citera
2007-12-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Sandqvist jobbar fortfarande verkar det som:

http://stockholms.lans.museum/byggna...33&in_idnr=170
Fast det där är ifrån 2003 Och lärare tror ja inte att han kommer få jobba som, eller jag hoppas det ivf.
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Men hur fan löser han bordplaceringen då? Det är väl ett visst antal biljetter och alla har en speciell plats...iof så är det säkert en del som inte dyker upp..men ändå... -Hallå där du sitter på min plats!!!
Han plankar in efter middagen, till dansen.
Citera
2007-12-14, 17:50
Medlem
Portas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segelflygarn
Det är Claude X du tänker på.
Du är en ängel.
http://www.panzerfaust.org/wordpress...Claude%20x.jpg
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...x__122419w.jpg
http://www.panzerfaust.org/wordpress...groepsfoto.jpg
Citera
2007-12-15, 12:49
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeEriksson
Äh vaddå det är ju knappast olagligt att bara knalla in på ett ställe? Är ju inte så att han olovligt brutit sig in....tror inte det blir mycket till straff! Kanske en natt i fyllecell och på sin höjd en liten böteslapp på någon tusenlapp!
Ok..kanske inte händer så mycket, så länge man är fredlig och inte ställer till nåt bråk.

För övrigt kan jag inte låta bli att skratta när jag ser Claude X.. Ingen märker ju liksom nåt heller.. Står precis bakom Chirac. Tänk att bara klappa honom på axeln och säga "Tjena gamle skojare!"
Citera
2007-12-15, 16:30
Medlem
Fernets avatar
Ev. straff?

Nu talar vi stöld och inte intrång(?), men Schulman påstår han polisanmälts för en skedstöld på festen.
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1463909.ab
(Och är man så jävla dum man stjäl sin egen sked så bör man låsas in ett tag )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in