2007-12-12, 23:11
Medlem
Portas avatar
Planka in på nobelmiddagen är nog inte så svårt.
Han som tog sig in på EUs toppmöte och t.o.m. var med på gruppbilden med regeringschefer, han förtjänar beundran.
Citera
2007-12-12, 23:20
Medlem
killen som tog sig in och blev fotograferad tillsammans med manchester united innan en match förtjänar ett hedersomnämnande tycker jag också!
Citera
2007-12-12, 23:24
Medlem
Corazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porta
Han som tog sig in på EUs toppmöte och t.o.m. var med på gruppbilden med regeringschefer, han förtjänar beundran.

Intressant. Var går denna bild att finna?
Citera
2007-12-13, 02:54
Medlem
Fittsnopps avatar
Citat:
Haha, vilken lirare

Bildbevis?
Citera
2007-12-13, 12:11
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
killen som tog sig in och blev fotograferad tillsammans med manchester united innan en match förtjänar ett hedersomnämnande tycker jag också!

Det här vill jag veta mer om! Var finns det bilder?
Citera
2007-12-13, 14:56
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkmustasch
Det här vill jag veta mer om! Var finns det bilder?

http://spanskmannen.blogg.se/images/man_united_1147264967.jpg här är Man United bilden, längst till vänster står han, stolt som få.
Citera
2007-12-13, 17:50
Medlem
pirogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
http://spanskmannen.blogg.se/images/man_united_1147264967.jpg här är Man United bilden, längst till vänster står han, stolt som få.

Klockrent, hur fan lyckas man med det?
Citera
2007-12-13, 18:02
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirog
Klockrent, hur fan lyckas man med det?

Tror det var inför en C.L. match mot Real Madrid som han klädde på sig Man U:s matchdräkt och hoppade över räcket när de gick in. Kolla in Roy Keanes blick. Onda ögat.
Citera
2007-12-13, 18:07
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
HAHA är det sant? Coolt att han lyckades
Citera
2007-12-13, 18:15
Medlem
Portas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corazon
Intressant. Var går denna bild att finna?
Hittar inte bilden/artikeln nu.
Fan, det var mycket omskrivet när det hände, 4-5 år sen om jag minns rätt.
Citera
2007-12-13, 20:00
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokeiboy
Som jag skrev i Bildts medaljer och annat Nobelskvaller:

Haha det är 17e året i rad tror ja (Expressen). Detta måste vara kakelugnsmakaren R*****d S*******t. Har personligen hört honom berätta om hur han "sätter på sig sina medaljer och smiter in, bland annar via rökrutan". Tror även att han är Greve av något slag och jobbat som lärare som hobby. Men efter en inte så oväntad incident där han blev anklagad för att ha supit ner och antastat en elev så fick han avgå.
EDIT: Ganska säker på att han belv dömd och fick sitta i fängelse i några månader.

Om jag nu har rätt så har jag förstått det som att han gör det ensam. Men det är möjligt att det har varit/blivit lite utav en sport.
Jajamän, det är R*****d S. Han fick sparken från en skola i v-ort för att han gillade små skolpojkar lite för mycket, o det var 2000-01 nån gång. Han skröt rätt friskt med sitt plankande in på Nobelmiddan!
Citera
2007-12-13, 22:31
Medlem
plankaren

plankaren är min gamla högstadielärare raymond sandquist.
jag förmodar att han inte heter så längre eftersom har är pedofil, och var nära på att bli fälld i rätten, och har sedan dess gått underjord.

men skit i det nu

såhär gjorde han.

det är altså inte middagen han plankar in på, utan dansen efter middagen, för han älskar att dansa.
efter den långa sittningen är det rökpaus i en tid. då smygar han till dom som röker och minglar med dom, och när dom går in igen glider han bara med.

han har dansat med riktigt kända och förnäma människor därinne kan även tilläggas!

http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1464824-tunkeutuja400.jpg

hittade även en bild, är ju tvungen att hänga ut äcklet

cred till plankningen, men ett nackskott till människan som person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in