2008-04-23, 22:26
Medlem
DIF-1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Om någon vill ha smällare så går det att köpa harifrån http://www.tifo.it/index_it.html men det är friktionständning på så kanske inte bästa men blir nog i alla fall att köpa något packet så har man i alla fall lite till jul. Borde inte vara så svårt att fästa stubbin på den.

Dom är faktiskt riktigt fräscha, själv tycker jag inte att det är några problem med friktionständning. Släng ner ett plån i plånboken.
2008-04-28, 18:01
Medlem
Det bästa vore om du skaffade en kontakt i polen eller liknande som kan skicka grejer till dig
2008-05-28, 20:18
Medlem
jonte123s avatar
faktiskt tifo.it's bangers fungerar utmärkt du har ganska gott om tid på dig att backa undan/slänga iväg dem och dem låter jävligt bra
går även ganska ofta att få tag i via globaltifos supportermaterialforum www.globaltifo.com/forum
2008-06-17, 16:22
Medlem
jag känner folk i polen. ska ringa dom och fråga om dom kan sicka smällare till mig
2008-06-24, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
En ett gäng på ett motorcykelsforum köp köpte härifrån http://www.tifo.it/index_it.html

Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Har sett den länken men dom har bara någon slags friktions smällare som inte känns allt för trevliga.

om någon har en länk som han/ (hon ) inte vill ofentliggöra så skicak ett PM till mig med den och så lovar jag att inte sprida vidare.

har sj testat dom ett X antal gånger funkar riktigt bra och e ingen fara med dom;D
2008-06-28, 13:38
Medlem
Nu har jag fet mycket polska smällare
2008-07-03, 01:41
Medlem
Skall inte skriva allt för mycket men en polare till mig köpte hem ca 10 000 smällare (överdriver INTE) av mycket hög kvallité. frakten kostade 150kr och den totala kostnaden var ca 600kr. Minns inte sidan men sök på "china firecracker" på google så får du leta och om du hittar en sida med en sumobrottare som står emd 3-5 kassar emd fyrverkeri så har du kommit rätt.

annars om du vill ha smällare så får du la kanske beställa från tyskland,italien, hollad eller usa. Men det bästa är att du beställer från kina.

hoppas att det hjälpte något och jag skall se om jag kan hitta sidan där min polare köpte sitt.
2008-07-03, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gothenburggraff
...Men det bästa är att du beställer från kina...
Att beställa explosiv vara över huvud taget från Kina är helkört just nu pga OS. Dessutom har reglerna i Kina stramats åt ganska hårt den senaste tiden så jag skulle bli förvånad om det fortfarande går att få ut pyrotekniska varor därifrån på olagligt sätt särskilt lätt.
2008-07-05, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy Swede
Att beställa explosiv vara över huvud taget från Kina är helkört just nu pga OS. Dessutom har reglerna i Kina stramats åt ganska hårt den senaste tiden så jag skulle bli förvånad om det fortfarande går att få ut pyrotekniska varor därifrån på olagligt sätt särskilt lätt.
Ja de har stängt ner alla fabriker i ett par månader och de stora hamnarna som skickar ut farligt gods är också stängde. Det är så illa att det kan bli brist på fyrverkerier i hela Europa över nyår.
2008-07-16, 16:13
Medlem
Eller så åker man ner till Polen och köper lite thunderking och kinaskott. Och sen åker hem. Svårare kan det väl inte bli?

http://www.svea.pl/katalog_petardy.html
2008-07-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strippen
Eller så åker man ner till Polen och köper lite thunderking och kinaskott. Och sen åker hem. Svårare kan det väl inte bli?

http://www.svea.pl/katalog_petardy.html

Nej Nej det är jätte lät tullen tittar inte eller något!
2008-07-23, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zotamedu
Ja de har stängt ner alla fabriker i ett par månader och de stora hamnarna som skickar ut farligt gods är också stängde. Det är så illa att det kan bli brist på fyrverkerier i hela Europa över nyår.

Hmm ah det vet ja inget om men man kan ju alltid beställa lite senare när detta jävla OS är över. Ah smällare/fyrverkeri är inga probem har ett helt lager här hemma så jag behöver inte vara orolig haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in