2008-01-07, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Hittade denna sida av en slump idag. vad tror ni om den? De skickar till sverige men tror ni att risken att man blir blåst är överhängande?
http://french.bangers.ifrance.com/

Tydligen så ska han finnas på YouTube som äger/arbetar åt "företaget".

http://www.youtube.com/watch?v=BnnTw8l8Bc4

Klicka på hans profil så ser du många reklamfilmer. Mestadels är det han själv som säger att "det är pålitligt", men i videon jag postade så finns det tydligen folk från UK som påstår att de är pålitliga. Jag kan dock inte svara på hur det blir med tullen.
2008-01-07, 09:50
Medlem
Jimmysws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Hittade denna sida av en slump idag. vad tror ni om den? De skickar till sverige men tror ni att risken att man blir blåst är överhängande?
http://french.bangers.ifrance.com/
Du har ju postat den där sidan tidigare i tråden.. Tycker inte den känns så seriös med dansande tomtar, musik, trollkarlar och att mitt antivirus reagerar på en Trojan på den hemsidan. Men ang. youtube länken så känns den ändå ganska seriös. Synd bara att tullen stoppar det till 80%
2008-01-07, 15:11
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmysw
Du har ju postat den där sidan tidigare i tråden.. Tycker inte den känns så seriös med dansande tomtar, musik, trollkarlar och att mitt antivirus reagerar på en Trojan på den hemsidan. Men ang. youtube länken så känns den ändå ganska seriös. Synd bara att tullen stoppar det till 80%

Jo det ser väldigt oseriöst ut..
En trojan säger du? Det säger inte mitt norton..
Det borde fastna i tullen..
2008-01-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pihop
Du är inte dum du!
klockren!!!!!!!!!!
2008-01-07, 20:06
Medlem
simme-MFs avatar
om ni vill få in smällare, så fråga någon langare som brukar åka till tyskland o köpa sprit. be honom bara att köpa lite smällare oxå o säg att du betalar bra, så kommer han säkert att kunna fixa det... om ni förstår idén....
2008-04-16, 11:46
Medlem
Kan man beställa Kina Skott?

Hejsan, jag smälde precis av en klassiker som jag hittade i gaderoben!
Nämligen ett "Kina Skott".
Jag fick nu mersmak efter att hört den underbara smällen och nu undrar jag om man kan beställa eller importera dessa pjäser från någon site?

Tack så mkt för alla svar!
2008-04-16, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av p12barn
Hejsan, jag smälde precis av en klassiker som jag hittade i gaderoben!
Nämligen ett "Kina Skott".
Jag fick nu mersmak efter att hört den underbara smällen och nu undrar jag om man kan beställa eller importera dessa pjäser från någon site?

Tack så mkt för alla svar!

Nej, tyvärr. Det enda mest "nostalgiska" du kan komma är Bangers från Italien ( www.tifo.it ). Dessa smäller mycket högre än kinaskott och tigerskott, och tänds utan stubin (friktionständning, men de går att tända med tändare också).
2008-04-17, 16:19
Medlem
Great Gargamels avatar
vet inte någon, någon sida där man kan beställa thunder kings till sverige?
2008-04-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Great Gargamel

Tror det finns en, ska kika lite.
2008-04-18, 09:08
Medlem
fredd_jasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Great Gargamel

Asså, alla säger att det inte säljs thunderkings längre. Varför? Hos mig säljs det varje år, 6pack för ca 15kr.
2008-04-18, 10:21
Medlem
Fox 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredd_jason
Asså, alla säger att det inte säljs thunderkings längre. Varför? Hos mig säljs det varje år, 6pack för ca 15kr.

För det är en ny fakeversion med en bråkdel av den gammla styrkan!

Mvh
2008-04-18, 11:01
Medlem
fredd_jasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fox 2
För det är en ny fakeversion med en bråkdel av den gammla styrkan!

Mvh

Okey, de som är svarta och så står det thunder king i olika färger. De smäller ändå högt. Hade varit kul me de gamla då Men flashsmällare kan man göra själv ;p

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in