2008-07-30, 12:58
Medlem
comhems avatar
www.tifo.it säljer till sverige
2008-08-06, 19:17
Bannlyst
jag tar ut skotten från mina airbombs
2008-08-06, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av death87
jag tar ut skotten från mina airbombs
Har du gjort "kuken" nån gång?

Det är enkelt, ta två airbomb skott och klistra dem ihop med en stubin i mitten.
2008-08-07, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janky_fool
Nej Nej det är jätte lät tullen tittar inte eller något!

Dumme fan. Man tar ju inte med sig 150 packet kinaskott. Haha din pajas.

Inte ofta tullen kollar en familj heller. Så åker man med familjen så är det lungt. Funkar iallfall Danmark-sverige och Tyskland-sverige med båt.

Så vf ska det ej funka i Polen?
2008-08-08, 15:33
Medlem
importera satans massa fyverkerier från danmark?

tjenare, tänkte inhandla en hel del godis från danmark, läste det i nån tråd under här
hur mycket billigare är det?
nån hemsida?
2008-08-08, 21:21
Medlem
suryoyos avatar
Det finns ju ett större utbud i Danmark, priserna är väl hälften mot svenska priser, sök gärna efter min bild på fyrverkerierna från danmark så får du se vad som finns där. (Jag har iof god kontakt med en av dom större importörerna)
Kan tillägas att kvalitén inte är lika jämn som i Sverige, så ett gott råd är att testa innan du fyller bagaget.
2008-08-08, 23:12
Medlem
Får ta färjan över till helsingör och handla lite när det blir nyår, eller dom säljer på andra högtider också?
2008-08-09, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suryoyo
Det finns ju ett större utbud i Danmark, priserna är väl hälften mot svenska priser, sök gärna efter min bild på fyrverkerierna från danmark så får du se vad som finns där. (Jag har iof god kontakt med en av dom större importörerna)
Kan tillägas att kvalitén inte är lika jämn som i Sverige, så ett gott råd är att testa innan du fyller bagaget.

Jo jag fick iden av dina bilder Okej men du har inga hemsider?
2008-11-15, 18:09
Medlem
Great Gargamels avatar
sidorna verkar inte funka, vet ni någon sida där man kan beställa hem storpack med de gröna kulorna och tiger raketer och andra smällare givetvis . Sveafireworks säljer inte till privat personer
2008-11-16, 20:01
Bannlyst
jag ska till polen men vad finns det för smällare där tro
2008-11-26, 21:23
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Danmark har kast sortiment, häxehyl var väl det roligaste när man var mindre.
Hoppas ni har koll på att smällare inte har sålts sen -70-talet i danmark, eller om det är ännu längre tillbaka.
2008-11-27, 18:59
Medlem
Porryhatters avatar
Jag hade ett paket tigersmällare, hundratals av ett öres, fem öres och allt vad dom nu hette som jag sparat i säkert 10 år. Det är kanske någon här som minns när dom blev förbjuda som kan säja exakt. I alla fall så hade jag planerat att smälla av dom året mellan 2007 och 8. Men det blev inte mycket smälla för min del då jag var så full utav nyårsfirandet. Förutom att min ryggsäck var öppen, så hade jag den upp och ner när jag sprang runt i den mörka natten sjungandes på diverse vackra sånger om alkoholhaltiga drycker. Av någon anledning fanns mina smällare inte kvar när jag väl skulle tända på dom. Tyvärr så var jag inte i det läget kapabel till att reflektera hur dom kunnat försvinna utan det slog mig dagen efter .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in