2009-02-06, 17:27
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxen
Finns totalt 9 achtungssmällare på http://www.sweultra.se/forum/viewtopic.php?t=80 just nu

get dig bud.

Nu kan du la säga vart ifrån du fick sakerna.
2009-02-06, 20:52
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
Nu kan du la säga vart ifrån du fick sakerna.

Agree.
Men det måste varit från nederländerna va?
2009-02-06, 20:55
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Agree.
Men det måste varit från nederländerna va?

han ville inte ens säga det på msn och så länge han får in nya saker kommer jag inte att klaga.

Han säger på sweultra att han får in nya saker om 2 veckor, har inte pengar till det då så låter någon annan få ha lite kul.
2009-02-06, 21:43
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
han ville inte ens säga det på msn och så länge han får in nya saker kommer jag inte att klaga.

Han säger på sweultra att han får in nya saker om 2 veckor, har inte pengar till det då så låter någon annan få ha lite kul.

Så det var du som tog dom då?
Vad fick du ge för dom?
2009-02-06, 21:54
Moderator
Snuffelbutts avatar
Bangers är fan olydiga små saker! Ena gånger tänder man, kastar och vänta och ser glad ut. Andra gången fräser det som fan direkt vid tändning och den hinner knappt landa innan det smäller!

(och ändå fortsätter jag )
2009-02-06, 22:04
Avslutad
det är synd att tifo.it slutade sälja manna men dem hade sin orsak.. nu är dem tvingade att sälja kinesiskt (magnum) vilket håller sämre kvalitet.
2009-02-06, 22:34
Medlem
downloaders avatar
Citat:
det är synd att tifo.it slutade sälja manna men dem hade sin orsak.. nu är dem tvingade att sälja kinesiskt (magnum) vilket håller sämre kvalitet.

hur är dom sämre?
2009-02-06, 22:58
Avslutad
de brinner lite ojämnare, ser lite "risigare" ut, vet inte nåt om smällen då jag inte smällt några själv, men den ska vara jämlik har jag hört.
2009-02-07, 00:20
Medlem
Citat:
de brinner lite ojämnare, ser lite "risigare" ut, vet inte nåt om smällen då jag inte smällt några själv, men den ska vara jämlik har jag hört.

Hur menar du "brinner ojämnare"?
2009-02-07, 01:07
Medlem
pyro860s avatar
Downloader, bilder och film på båda (speciellt dom där thunder kingsen såg roliga ut) så blir jag glad!

Noxen, hur högt smäller en sånn thunder king? Finns det redan befintliga filmer på youtube nånstanns? Heter dom mer än thunder king så man kan se dom?

Edit:
Hittade;
http://www.youtube.com/watch?v=fBc6v3fSfHA

Dom verkar rätt nice ju
Senast redigerad av pyro860 2009-02-07 kl. 01:09.
2009-02-07, 21:46
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nOxn
Citat:
Ursprungligen postat av Svenzor
Hur menar du "brinner ojämnare"?
för att förtydliga, (de låter som om du /noxn/ har copy paste:at min msn konversation med dig för några månader sen, menmen) att dem brinner ojämnt menas helt enkelt att det tar olika lång tid för smällarna att smälla, med mefisto tog det alltid ca 10 sek, med magnum tar det mellan 2-3 till 10 sekunder, många av dem ser som sagt risiga ut (inget problem dock) men smällen är det ingen nämvärd skillnad på
2009-02-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte123
att dem brinner ojämnt menas helt enkelt att det tar olika lång tid för smällarna att smälla, med mefisto tog det alltid ca 10 sek, med magnum tar det mellan 2-3 till 10 sekunder, många av dem ser som sagt risiga ut (inget problem dock) men smällen är det ingen nämvärd skillnad på

Mina smäller jämt å fint ca 7-8 sek

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in