2009-02-11, 17:07
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Downloader, bilder och film på båda (speciellt dom där thunder kingsen såg roliga ut) så blir jag glad!

Noxen, hur högt smäller en sånn thunder king? Finns det redan befintliga filmer på youtube nånstanns? Heter dom mer än thunder king så man kan se dom?

Edit:
Hittade;
http://www.youtube.com/watch?v=fBc6v3fSfHA

Dom verkar rätt nice ju

Drog just av en av de stora svarta smällarna, kan inte säga att jag är nöjd med knall vs storleken på dem. Tror till och med Bangers låter högre.
2009-02-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxen
de brinner lite ojämnare, ser lite "risigare" ut, vet inte nåt om smällen då jag inte smällt några själv, men den ska vara jämlik har jag hört.

Inte så konstigt att dom ser risiga ut om dom kommer från kina
2009-02-11, 22:00
Medlem
jonte123s avatar
Haha Humor sry för OT
2009-02-11, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raketjohan
Inte så konstigt att dom ser risiga ut om dom kommer från kina

Haha, den var så dålig att jag började skratta
2009-02-11, 22:37
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
Drog just av en av de stora svarta smällarna, kan inte säga att jag är nöjd med knall vs storleken på dem. Tror till och med Bangers låter högre.

Vad synd Thunder kingsen då?!
2009-02-12, 01:15
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Vad synd Thunder kingsen då?!

drar nog iväg någon imorgon, ska bara hitta filmkameran igen.
2009-02-12, 16:15
Medlem
downloaders avatar
har nu öppnat en av de större smällarna. I dem ligger något silver aktikt krut. Tömde ut de å la det i 2 bangers, en full och en 75%. Har nu lagt i totalt 17 bangers i den stora och den är nu tyngre än med normal fyllning. Tor jag ska ta å lägga i några till

Nu 30 i, mer?

stanna vid 3o å satte en en plugg från en banger i hålet med lite tejp å lim på. Behövs det mer? för att hålla inne explosionen så det inte blir en raket utav det. Tänkte annars om jag kunde köra lim pistol över hela botten så jag skapar ett extra skal av det.
Senast redigerad av downloader 2009-02-12 kl. 17:04.
2009-02-12, 17:58
Avslutad
Svarta magnum är tyvärr lite sämre än dem gamla, men dem går inte att få tag i längre. SÅ jag har skippat tifo.it helt typ. Får in massa andra grejer snart, ska filma allt och slänga upp länkar snarast. håll ögonen öppna , får in ca 6-8 olika modeller

Jag skulle nog tätat det bättre, fylla skiten med plastpistolen, du kommer grta om den börjar pysa istället för att smälla. Tejpa hela skiten med silvertejp också. så borde du vara garderad så det räcker. Provade en sån där svart stor jävel jag också. lite mer effekt än en banger men det är rätt så jämlik "ljudlig" smäll.
Senast redigerad av noxen 2009-02-12 kl. 18:00.
2009-02-12, 18:28
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
har nu öppnat en av de större smällarna. I dem ligger något silver aktikt krut. Tömde ut de å la det i 2 bangers, en full och en 75%. Har nu lagt i totalt 17 bangers i den stora och den är nu tyngre än med normal fyllning. Tor jag ska ta å lägga i några till

Nu 30 i, mer?

stanna vid 3o å satte en en plugg från en banger i hålet med lite tejp å lim på. Behövs det mer? för att hålla inne explosionen så det inte blir en raket utav det. Tänkte annars om jag kunde köra lim pistol över hela botten så jag skapar ett extra skal av det.

Förmodligen blp i dom då.

Bara du inte tar för mycket på bottnen och sidorna så bottnen uppe vid den där stubinen går av.

Citat:
Svarta magnum är tyvärr lite sämre än dem gamla, men dem går inte att få tag i längre. SÅ jag har skippat tifo.it helt typ. Får in massa andra grejer snart, ska filma allt och slänga upp länkar snarast. håll ögonen öppna , får in ca 6-8 olika modeller

Jag skulle nog tätat det bättre, fylla skiten med plastpistolen, du kommer grta om den börjar pysa istället för att smälla. Tejpa hela skiten med silvertejp också. så borde du vara garderad så det räcker. Provade en sån där svart stor jävel jag också. lite mer effekt än en banger men det är rätt så jämlik "ljudlig" smäll.

Låter jätetrevligt!
Vad heter dom!? Vet du det? För då kan man kolla youtube tills dina filmer kommer
2009-02-12, 18:31
Avslutad
Har tyvärr bara artikelnummer på dem. Namn kommer inom en vecka Dem är i Tyskland nu så det dröjer inte länge tills dem är här.
2009-02-12, 18:37
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Har tyvärr bara artikelnummer på dem. Namn kommer inom en vecka Dem är i Tyskland nu så det dröjer inte länge tills dem är här.

Okej, så du har inte sett dom personligen då? En bild eller så? ()
Är dom från Tyskland eller Polen?
Ska dessa smälla högre än bangers?

Och hur lyder lagen om att skicka smällare på posten? Kan jag som får det bli åtalad för något, eller den som skickar (noxen)?
2009-02-12, 18:58
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Förmodligen blp i dom då.

Bara du inte tar för mycket på bottnen och sidorna så bottnen uppe vid den där stubinen går av.

skruvade hål med en kniv så jag har inte rört sidorna. Den är annars helt intakt.

De smällare ajg fick från noxen va ifrån polen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in