2009-01-20, 15:49
Medlem
wajjzings avatar
Fick mina bangers idag
Har inte testat än men jag hoppas på fina grejjer
2009-01-20, 15:51
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockzor90
Frakten lär knappast överstiga 50-70 kr...

Gissade på det! kom på att alla som skrev att frakten var galen var från tifo, som är...spanskt eller vad det var!
2009-01-20, 17:38
Medlem
wajjzings avatar
italienskt xD
2009-01-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wajjzing
Fick mina bangers idag
Har inte testat än men jag hoppas på fina grejjer

De är grymma, men lite horigt att det inte är stubin. Brukar alltid sakna stubinen .. Men tänd med en tändare för att tändplånet går åt så jävla snabbt annars..
2009-01-21, 20:54
Medlem
wajjzings avatar
Testade idag, de är bra skit måste jag säga :P
tyckte också tändningen var läskig förut men funkar prima med tändare och man har god tid på sig.
En av smällarna fläkte sönder en plåtburk brutalt samtidigt som den flög 3 meter upp i luften
återkommer med bild
2009-01-21, 21:10
Medlem
downloaders avatar
Kommit ett steg närmare Cobra 6 som jag nu har fått veta även går under namnet Atomyc6 och säljs på gatorna i Nederländerna. Har skickat pm till en kille på youtube som säger sig veta vart man kan finna dem.
2009-01-21, 21:33
Medlem
wajjzings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
Kommit ett steg närmare Cobra 6 som jag nu har fått veta även går under namnet Atomyc6 och säljs på gatorna i Nederländerna. Har skickat pm till en kille på youtube som säger sig veta vart man kan finna dem.
Jäklar hörru den verkar inte dålig, hör av dig om du hittar något
2009-01-21, 22:34
Medlem
downloaders avatar
video upp på youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=fPoeGNEpyLc&feature=channel_page
2009-01-21, 22:36
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Så dom är samma då, det trodde jag inte. Dom smäller ju jävlar i havet.

Man ser ju "vuurwerk collection" och sånt på youtube från nederländerna med olagliga smällare. Dom verkar endån rätt "vanliga" och jag tror det finns en stor handel där nere?
Man ser dock priserna på det dom köpt och lite dyrt är det. Men fasen vad jag hade velat ha cobra 6

Om han vet en sida eller så osv osv så uppdatera i tråden eller PM!
2009-01-21, 23:05
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860

Om han vet en sida eller så osv osv så uppdatera i tråden eller PM!

Själv fallet.

Nu har jag gjort ytligare en modifikation, öppna en å la krutet från 10 andra där i så det bli som 11 fast i en. Borde den inte förstärkas då tunt om, pappen runt om bidrar ju till ljudet. Låter det inte mer om det finns mer material utan på?
2009-01-22, 00:14
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Själv fallet.

Nu har jag gjort ytligare en modifikation, öppna en å la krutet från 10 andra där i så det bli som 11 fast i en. Borde den inte förstärkas då tunt om, pappen runt om bidrar ju till ljudet. Låter det inte mer om det finns mer material utan på?

Det borde ju låta mer om det måste till mer för att ha sönder röret. Men pröva en utan och en med så märker du skillnaden kan jag tänka mig!

Beställde 2 pack igår av en kille på globaltifo och hoppas på att få det imorgon eller på fredag, nu är det ju visserligen ingen brådska...men va fan! Jag vill smälla nu!
2009-01-22, 09:00
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Själv fallet.

Jag skulle inte tänka mig att t.ex. ett lager eller två skulle göra någon skillnad, men lägger du på för mycket så skulle en plugg eller något gå ut.

Fast jag vet inte.. Hur ser dom ut efter "plånstubinen"? är det sånn där pressad sand som i dom gamla smällarna och en stubin in till krutet, eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in