2010-11-15, 21:44
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Nä, europyro

Vad gick det på jonte?
lite över 2000 vill jag minnas
och ja det va från ep
2010-11-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putterik
är det någon som vet mer om? http://fajerwerkowo.pl/sklep/index.php

De har TK men det står explosive på dem

Har mailat och frågar om dom skickar till Sverigem, får se om dom svara gör dom det så beställer jag så får vi se om någonting dyker upp.

BTW, vi borde fixa till i tråden eller annan tråd ang. att fixa vilka sidor är gröna och vilka som inte är det.
2010-11-15, 23:14
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Bra, bara att köra på alltså!
2010-11-15, 23:49
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
BTW, vi borde fixa till i tråden eller annan tråd ang. att fixa vilka sidor är gröna och vilka som inte är det.

Följer du den så vet du..
Sklep.
EP.
PG.
JGS.
2010-11-16, 16:19
Medlem
legopelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Stick från denna forumsdel.
Om vi hade haft ett eget forum så hade såna som du ej varit där. Smuts.

Ep är dyra, men ack så bra service. Dom är grönare än trafikljuset när det slår om till grönt.

Jag jobbar på det. Men man behöver inte vara otrevlig mot de oinvigda, det är inte en sann pyro-gentleman, eller hur?

Citat:
Har mailat och frågar om dom skickar till Sverigem, får se om dom svara gör dom det så beställer jag så får vi se om någonting dyker upp.

Visst skickar de till Sverige. jag har inte personligen gjort det (än) men flera innan mig. Är lite pyssel med att få ett konto och deras paypal strular, annars bra.

P.S. Skall göra mitt första EP-köp imorgon när slussarna öppnar. Vi blir ett par stycken, så frakten blir låg. Några sista tips innan dess?
Senast redigerad av legopelle 2010-11-16 kl. 16:27.
2010-11-16, 17:19
Medlem
ang. http://fajerwerkowo.pl/sklep/index.php

Sjuk frakt har dom allafall, vetee fan om det lönar sig. just nu ligger min beställning på

Sub-Total: 72.87EUR
European Union (Foreign Courier shipping): 55.00EUR
VAT 22% + VAT 22%: 22.27EUR
Total: 127.87EUR

20 x Thunder King 29.50EUR
99 x Kina skott 29.21EUR
3 x Match thunder 14.17EUR

känns jäkligt dyrt :/ men vill mest av allt ha dessa kina skott!
2010-11-16, 17:37
Medlem
Kinman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Visst är dessa smällare tillåtna i Sverige? Har fan ingen aning hur lagarna är när det gäller smällare från till exempel euro pyro, förutom åldergränsen.

Tänkte bara hur tullen reagerar när en låda med lite krut dyker upp hos dem med en varningsskylt för elektronik, haha.

Asså antingen måste du va dum i huvudet eller aldrig tidigare haft kontakt med omvärlden....

Vilken idiot som helst vet väl att smällare är förbjudna i sverige.... du måste???
2010-11-16, 17:42
Medlem
simme-MFs avatar
Har funderat på att beställa ett tag nu, men undrar hur stor risken är att man åker fast. och om man gör det, vad åker man dit för?
2010-11-16, 17:54
Medlem
majken_60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme-MF
Har funderat på att beställa ett tag nu, men undrar hur stor risken är att man åker fast. och om man gör det, vad åker man dit för?

Förberedelse av allmänfarlig ödeläggelse
2010-11-16, 17:57
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legopelle
Några sista tips innan dess?

Ja, glöm inte bilder

Citat:
Ursprungligen postat av simme-MF

Jättestor, du får livstid

Är du arton än förresten? Minns inte om du är 17 eller 18. Det är svårt att beställa själv om man är 17

Citat:
ang. http://fajerwerkowo.pl/sklep/index.php

Sjuk frakt har dom allafall, vetee fan om det lönar sig. just nu ligger min beställning på

Sub-Total: 72.87EUR
European Union (Foreign Courier shipping): 55.00EUR
VAT 22% + VAT 22%: 22.27EUR
Total: 127.87EUR

20 x Thunder King 29.50EUR
99 x Kina skott 29.21EUR
3 x Match thunder 14.17EUR

känns jäkligt dyrt :/ men vill mest av allt ha dessa kina skott!

Ha i tanke att bli bekymrad av "Thunder Kingsen". Dessa är i 6 pack, 3 tjuter och smäller, 3 visslar och "ploppar" och det kommer en "krevad" typ.. Dom som smäller är väll okej, men inte alls som TK:s, eller ja, som jag uppfattar TK:s av folks beskrivningar. Bara så du inte blir missnöjd
Senast redigerad av pyro860 2010-11-16 kl. 18:00.
2010-11-16, 18:23
Medlem
Ha i tanke att bli bekymrad av "Thunder Kingsen". Dessa är i 6 pack, 3 tjuter och smäller, 3 visslar och "ploppar" och det kommer en "krevad" typ.. Dom som smäller är väll okej, men inte alls som TK:s, eller ja, som jag uppfattar TK:s av folks beskrivningar. Bara så du inte blir missnöjd [/quote]

ok, kan skita i dom men vill fan ha kina skotten, men fan 55 euro att skicka skiten, det bli jäkligt dyrt tycker jag, ingen annan sida som har just kina skott?
2010-11-16, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legopelle

P.S. Skall göra mitt första EP-köp imorgon när slussarna öppnar. Vi blir ett par stycken, så frakten blir låg. Några sista tips innan dess?

ja du har pm

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in