2010-08-31, 16:15
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Menar du lösa lådor? 6-packen?
1. Varför köpa dom när dom har detta pangerbjudande?
2. Dessa som han får in i slutet av september fick han till specialpris.

Nu har jag kommit över ett paysafecard, så nu ska jag försöka göra min order

Men jag jag får inte pengar förens i oktober. Så jag kan inte beställa det till specialpris, tyvärr.
Får köpa dom i paketvis i stället.
2010-08-31, 16:18
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Men jag jag får inte pengar förens i oktober. Så jag kan inte beställa det till specialpris, tyvärr.
Får köpa dom i paketvis i stället.

Du får hoppas dom finns kvar då
2010-08-31, 16:43
Medlem
petardylovers avatar
Ni som köpt på jgs hur betalar ni?
Advance payment eller Dotpay - Visa, MasterCard, mTransfer, Place z Inteligo, MultiTransfer, Bank transfers?

En fråga vad är Advance payment? Postförskott?

Safecard fungerar inte via paypal hörde jag.
2010-08-31, 16:55
Medlem
pyro860s avatar
Shit vad snabbt det gick att betala på EP

Nice!
2010-08-31, 16:57
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Shit vad snabbt det gick att betala på EP

Nice!

Lust å förklara hur du gjorde?
Vad köpte du?
2010-08-31, 17:15
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Lust å förklara hur du gjorde?
Vad köpte du?

La saker i varukorgen -> skrev info -> tog paysafecards som betalningsmetod. Sen fick jag ett mail en tid senare och skrev pinkoden, sen bara några minuter efter var betalningen klar.

OBS! Ska ni göra detta så beställ så mycket som möjligt för summan på pinkoderna.

"Please send the Paysafecard PIN(s) to my eMail. Just answer on this eMail. For the Rest (if you send more PSC), I will add extra products."

Så se till att ta så mycket som möjligt för pengen

Beställde TK:s och lite annat
Detta blir PERFEKT till min samling om det nu fungerar.
2010-08-31, 17:59
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
La saker i varukorgen -> skrev info -> tog paysafecards som betalningsmetod. Sen fick jag ett mail en tid senare och skrev pinkoden, sen bara några minuter efter var betalningen klar.

OBS! Ska ni göra detta så beställ så mycket som möjligt för summan på pinkoderna.

"Please send the Paysafecard PIN(s) to my eMail. Just answer on this eMail. For the Rest (if you send more PSC), I will add extra products."

Så se till att ta så mycket som möjligt för pengen

Beställde TK:s och lite annat
Detta blir PERFEKT till min samling om det nu fungerar.

Ok vad bra. Så om man köper för 500kr. Så kan man köpa ett safecard på typ pressbyrån för 500kr. Sen slå in pinkoden? Smidigt ju.

Upp med bilder sen, när du väl får dom
2010-08-31, 18:01
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ok vad bra. Så om man köper för 500kr. Så kan man köpa ett safecard på typ pressbyrån för 500kr. Sen slå in pinkoden? Smidigt ju.

Köpte ett för 500, så det blir ju 50 spänn över typ när man omvandlar till euro. Så han kanske skickar med nått annat för dom pengarna

Citat:
Upp med bilder sen, när du väl får dom

Vi får se Nä men.. det kan jag väll försöka fixa Kanske nån film med
2010-08-31, 18:13
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Köpte ett för 500, så det blir ju 50 spänn över typ när man omvandlar till euro. Så han kanske skickar med nått annat för dom pengarna

Vi får se Nä men.. det kan jag väll försöka fixa Kanske nån film med

Ja asså 500 kr är ju ca: 50 euro?
Fan sugen å ta sista pengarna, å köpa TK. Dom var ju billiga om det är dom äkta.... :P
2010-08-31, 18:20
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ja asså 500 kr är ju ca: 50 euro?
Fan sugen å ta sista pengarna, å köpa TK. Dom var ju billiga om det är dom äkta.... :P

50 euro = 458.32.
500-458.32=42 spänn som "gick förlorade" och detta är då stålarna som han lägger till grejor för. Inte så mycket, men endå lite pangpang.

Det är med största sannolikhet dom äkta, jag menar, killen säljer för fan äkta cobra 6, varför skulle inte dessa vara äkta?

EDIT: Fan 40 spänn är rätt mycket maila och fråga om han kunde lägga till två grejor i ordern, hoppas det går

EDIT2: Fan vad snabbt det gick och han kunde göra det, sweeeeeeeeeet
Senast redigerad av pyro860 2010-08-31 kl. 18:35.
2010-08-31, 18:37
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
50 euro = 458.32.
500-458.32=42 spänn som "gick förlorade" och detta är då stålarna som han lägger till grejor för. Inte så mycket, men endå lite pangpang.

Det är med största sannolikhet dom äkta, jag menar, killen säljer för fan äkta cobra 6, varför skulle inte dessa vara äkta?

EDIT: Fan 40 spänn är rätt mycket maila och fråga om han kunde lägga till två grejor i ordern, hoppas det går

EDIT2: Fan vad snabbt det gick och han kunde göra det, sweeeeeeeeeet

Okey, nej sant. Men dom ser inte helt likadana ut. Men hoppas dom är äkta. Hoppas du får dina snart
Ska bli kul och se.

Det är väl diskreta packet han skickar?
2010-08-31, 18:45
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Okey, nej sant. Men dom ser inte helt likadana ut. Men hoppas dom är äkta. Hoppas du får dina snart
Ska bli kul och se.

Det är väl diskreta packet han skickar?

Fyrverkeriföretagen i kina gör typ samma produkter men har olika ettiketer på. Därför kan dessa (polsk text) skillja sig från dom "svenska".
Same shit - different looks. Oroa dig inte, det är "the real deal".

Jag var som dig förr, skitskraj, men nu tänker jag "fuck it!" skulle detta fucka så anser jag att det var värt att förlora pengarna, ingen i tråden har ju åkt fast heller. Men visst är man lite orolig

Läs detta:
Q: Is it really secure? Are there any checks or controls?
A: The products will be packed safe in a neutral box (box-in-box). There are no checks - each customer receives his products! Guarenteed!

Man är alltså garanterad att få sakerna tillochmed
Får dom isåfall om någon månad ju, men tack

Tycker du ska slå till ochleva på nudlar resten av månaden

EDIT: Ja, det ska vara diskreta. Tror Harryb har beställt och fått sina saker(?)
Dessutom han som ägde big bang innan.

Skulle detta åka fast i tullen är det bara att säga att nån beställt i ens namn, vem som hellst kan köpa dessa PSC med kontanter och beställa i någons namn.
Säger som jag sagt tidigare: Hade jag gjort detta men skrivit Reinfeldts namn istället, hade han åkt på smällen då?
Men visst, en risk finns det
Senast redigerad av pyro860 2010-08-31 kl. 18:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in