2008-01-08, 09:38
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haj[R]a
Jag förstår inte riktigt det här med valen, kongresserna osv,, Det står att jag är kongressman, När/hur blev jag det? haha, Krångligt... Ifall jag bestämmer mig för att ställa upp på Stand for party elections och vi säger att jag får ett antal röster, vad händer sen?
Det är väl så att du måste vinna då, för det gäller presidentposten för flashback sweden och sedan troligen också för Sverige med tanke på hur många medlemmar vi har.

Hur många mandat kan Carradine/en president för ett land/ett parti sitta?
Citera
2008-01-08, 10:51
Medlem
Blancos avatar
inget FB företag som har q2 mat att sätta ut på marknaden?
Citera
2008-01-08, 11:33
Medlem
Sidan nere!?
Citera
2008-01-08, 12:04
Medlem
orscars avatar
Blanco, jag håller med dig helt och hållet. Vi måste få q2 på våra varor, speciellt försöka att få våra vapen till ännu högre då krigsmodulen införs. Där finns det säkert en hel del pengar att tjäna.
Citera
2008-01-08, 12:54
Medlem
Blancos avatar
Vilka FB företag drivs av aktiva användare här på FB? Skulle vilja ha en lista så man vet vilka man ska köpa av. Skulle helt enkelt köpa av de "bästa" användarnas företag, kosta vad det kosta vill...
Citera
2008-01-08, 13:30
Medlem
MidianIces avatar
Hur kommer man in?!

Jag undrar hur ni lyckades registrera er på erepublic, själv försökte jag precis när tråden skapades och fick då svaret att jag blir aktiverad så fort mitt land behöver invånare. Eftersom jag aldrig blev aktiverad testade jag igen nu ett par månader senare... går fortfarande inte

Hilfe!
Citera
2008-01-08, 13:30
Medlem
H1ghw0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanco
Vilka FB företag drivs av aktiva användare här på FB? Skulle vilja ha en lista så man vet vilka man ska köpa av. Skulle helt enkelt köpa av de "bästa" användarnas företag, kosta vad det kosta vill...

Flashback Bostäder drivs aktiv utav mig
Citera
2008-01-08, 13:32
Medlem
H1ghw0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidianIce
Jag undrar hur ni lyckades registrera er på erepublic, själv försökte jag precis när tråden skapades och fick då svaret att jag blir aktiverad så fort mitt land behöver invånare. Eftersom jag aldrig blev aktiverad testade jag igen nu ett par månader senare... går fortfarande inte

Hilfe!

fixa en invite från invite tråden så kan du börja spela idag
Citera
2008-01-08, 13:34
Medlem
MidianIces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H1ghw0n
fixa en invite från invite tråden så kan du börja spela idag

Det där måste ha varit det snabbaste svaret någonsin på FB!

Tack, ska prova det
Citera
2008-01-08, 13:38
Medlem
Takkys avatar
Det står att jag har fel användarnamn och lösenord, men det har jag inte, är det ett vanligt problem? Jag har varit inne en gång iallafall
Citera
2008-01-08, 13:48
Medlem
MidianIces avatar
Hade själv lite svårt att hitta länken till request-tråden där man skriver för att få en invite till Erepublic, så här är den

http://www.flashback.org/showthread.php?t=591376
Citera
2008-01-08, 14:09
Medlem
Blancos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H1ghw0n
Flashback Bostäder drivs aktiv utav mig
Jag jobbar på Flashback Houses.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera