2009-12-23, 12:20
Bannlyst
Fattar inte hur det kan vara så torrt på allt i sthlm? Flera kranar verkar ha försvunnit, har ni märkt av detta?
Citera
2009-12-23, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Jo klonazepam är ju rätt potent så många kan ju slockna på 1mg(eller t.om 0.5 om de råkar vara riktiga lättviktare). Får man fråga hur många "några" kan ha varit uppskattningsvis?

Felet många gör är väl att slänga i sig fler bara för att det inte slår lika hårt som aplrazolam t.ex. Man känner det mer som total avslappnad än ett riktigt rus IMHO.
2-5 stycken, vet inte vilken styrka dem var på
Citera
2009-12-23, 16:15
Medlem
Softzs avatar
ni får verkligen ursäkta om jag är i helt fel tråd

3 st stesolid 10 mg bör väl räcka till en som inte testat benzo förr, för att bli skön ?
Hur bör jag inta det isf ?
Vill va lite skön nu när man bär sig av på bio med far.
Citera
2009-12-23, 16:27
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Ja Klonazepam tycker jag personligen gör kroppen och hjärnan mer bedövad (är det bästa sättet jag kan beskriva det på).
Ångestlindringen är nästan obefintlig om man inte dricker alkohol till dom.

Tex. det är skillnad på Diazepams lugnande effekt på kroppen och Klonazepams bedövande effekt.

Det där håller jag md om. Ikto och xanor ihop är oslagbart om man verkligen mår dåligt.
Citera
2009-12-26, 00:43
Medlem
lowerCases avatar
Mår prima på 3-4mg klonazepam och 500mg tramadol depå

Så glad att jag är ledig imorrn, bara vakna upp, ta en 2mgäare under tungan och sova några timmar till

Gott nytt år!
Citera
2009-12-26, 00:52
Avslutad
Har inte sovit på ca 36 timmar, pga. att min mupp-läkare inte skriver ut extra Theralen, men Iktorivil skriver han gladeligen ut, så det blir väl till att "överdosera" det för få nån blund i natt iaf.
Citera
2009-12-26, 01:22
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Har inte sovit på ca 36 timmar, pga. att min mupp-läkare inte skriver ut extra Theralen, men Iktorivil skriver han gladeligen ut, så det blir väl till att "överdosera" det för få nån blund i natt iaf.

Eh det där låter ju helt sjukt. Skriver ut klonazepam men inte theralen(som verkar vara den stabilast och minst beroendeframkallande sömnmedecinen jag stötöt på.

Det är lite störande att hobbyknarkare som har ett intresse för "the ins and outs" vet mer än doktorer
Citera
2009-12-26, 01:29
Medlem
Zopicas avatar
Läkare är verkligen knepiga. Min skriver ut massor med Theralen, Atarax osv, men noll benzo.
Jag har ingen som helst missbruksproblematik i journalerna.

Man undrar ju om de verkligen gått samma utbildning
Citera
2009-12-26, 02:07
Medlem
Zopicas avatar
Är det vanligt att tappa matlusten helt när man tar ikto?
Jag som i vanliga fall tar tram vet ju hur det är med det där att glömma äta, men ikto är banne mig värre!

Åt en halv macka imorse. Det är allt. Inte ens druckit något ännu. Ska ta mig lite nyponte nu för säkerhets skull.

En fråga till när jag ändå håller på: är det fler än jag som blir som en Zombie av ikto? Hjärnan typ dör. Känner mig fruktansvärt trög. Har ändå tagit ikto i flera dagar nu. Inte lindrar det min ångest heller.

Usch, vilken gnällspik jag är. Sorry!

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!
Citera
2009-12-27, 00:55
Medlem
asså vilket ger bäst effekt/rus av iktorivil? när man röker det eller typ lägger under tungan?
Citera
2009-12-27, 17:54
Medlem
är 100 kr för 5 st ikto 2mg ett bra pris ? tacksam för svar
Citera
2009-12-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonzo91
asså vilket ger bäst effekt/rus av iktorivil? när man röker det eller typ lägger under tungan?
varför inte testa ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in