2010-06-07, 02:32
Medlem
Angeliques avatar
Själv somnar jag som en liten spädgris efter bara någon timme. Vad är grejen? Det är knappast tal om någon torrfylla för min del såvida man inte har byggt upp en hyfsad tolerans mot de små vita liven.
Citera
2010-06-07, 12:58
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Själv somnar jag som en liten spädgris efter bara någon timme. Vad är grejen? Det är knappast tal om någon torrfylla för min del såvida man inte har byggt upp en hyfsad tolerans mot de små vita liven.

Jag blir mycket mycket slöare av ikto än xanor tex...men gillar ikto mer ändå.
Citera
2010-06-07, 13:04
Medlem
Ikto blir jag inte särskilt slö av så länge jag är aktiv.
Citera
2010-06-07, 16:53
Medlem
Astronomics avatar
Citat:

Du kanske borde prova Xanor istället av. Får man rätt sort kan man bli jävligt speedad på det så länge man håller sig aktiv. Har hört folk som har deckat på dom men jag blir bara helt uppåt.
Citera
2010-06-07, 21:49
Medlem
Jag är inet nån fan av detta, jag har iofs inte tagit några mängder men några milligram kanske, man blir lite lummig på nåt sätt och det käns väl ok sen går det rätt fort över och man känner sig mest trött.

På mig ger det också en jäkligt ytlig konstig sömn där jag drömmer saker som jag sen vaknar och tror jag verkligen gjort eller om jag pratat med folk så kan jag tro att jag ska ringa dem.Det går givetvis över när man skakat liv i sig men det är lite olustigt faktiskt.

Men testat är testat så jag tror jag lämnar Ikto grejen faktiskt, det var inget som passade mig, vill jag bli seg och glo i taket tar opiater 10gggr så bra utan vidare även om det förstås är svårt att jämföra så.

Xanor leder för mig ännu i denna kamp mellan de här 2 då alltså.

Jag är inte nån sån där som kan äta en halv burk heller men jag fixar lätt en 2mg utan att tvärsomna, säkert mer, men jag har inet lust att ta reda på saken, sova kan jag göra på annat.

Som vanligt undrra jag hur folk som är doserade typ 0.25-0.5mg ens känner av det, det måste vara i jävulens gap för dem, jag får nog gå utan benso flera dar om jag ska märka nåt sånt lite.

(jag har Stess på recept därav kommentaren).
Senast redigerad av Nezan 2010-06-07 kl. 21:52.
Citera
2010-06-07, 23:51
Medlem
E novis på just ikto,men hur många ska man ta för att bli mjuk å go. Har tatt en eller två men äter kodeinmot värk oxå...
Citera
2010-06-07, 23:54
Medlem
Hade betalat 500kr för 1st nu, har en skakig äcklig illamående efter skitbutylone! menar dock inte bokstavligt.
Citera
2010-06-08, 00:55
Medlem
Angeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Du kanske borde prova Xanor istället av. Får man rätt sort kan man bli jävligt speedad på det så länge man håller sig aktiv. Har hört folk som har deckat på dom men jag blir bara helt uppåt.

Själv däckar jag konstant på ikto, min kropp tycks aldrig vänja sig. En gång i tiden hade jag fått för mig att det var värsta grejen att poppa ikto men nu förstår jag att de bara är till för epileptiker eller folk med oerhörd benzotolerans.

Den enda biverkningen jag får av xanor är att jag bara vill lyssna på Joy Division liknande musik som The Horrors senaste men annars så är jag helnöjd med det pillret.
Senast redigerad av Angelique 2010-06-08 kl. 01:12.
Citera
2010-06-08, 00:59
Medlem
Jo den är til för folk med epelepsi grand mal till mindre utbrott så den är väldigt muskelavslappnande.

Jag ställer mig dock förvånannde til nån som tar dem om och om igen och somnar, vad är vitsen? har inte skallen fattat ännu att det finns annat tat prova eller?

Mig däckar det då inte hur lärtt som helst iaf, men jag tycker heller inte tat det är så behagligt.

Jag föredrar Xanor.

Ikto som du skriver är inte värsta grejen på nåt sätt det fins betydligt kraftigare bensopreparat om det är det an är inne på, men jag är rädd att du inte kommer klarar dem iaf.
Citera
2010-06-08, 01:14
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Själv däckar jag konstant på ikto, min kropp tycks aldrig vänja sig. En gång i tiden hade jag fått för mig att det var värsta grejen att poppa ikto men nu förstår jag att de bara är till för epileptiker eller folk med oerhörd benzotolerans.

Den enda biverkningen jag får av xanor är att jag bara vill lyssna på Joy Division liknande musik som The Horrors senaste men annars så är jag helnöjd med det pillret.

Ja, du deckar iaf inte
Citera
2010-06-08, 01:19
Medlem
Angeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
Jo den är til för folk med epelepsi grand mal till mindre utbrott så den är väldigt muskelavslappnande.

Jag ställer mig dock förvånannde til nån som tar dem om och om igen och somnar, vad är vitsen? har inte skallen fattat ännu att det finns annat tat prova eller?

Mig däckar det då inte hur lärtt som helst iaf, men jag tycker heller inte tat det är så behagligt.

Jag föredrar Xanor.

Ikto som du skriver är inte värsta grejen på nåt sätt det fins betydligt kraftigare bensopreparat om det är det an är inne på, men jag är rädd att du inte kommer klarar dem iaf.

Hoppet är det sista som lämnar människan finns det visst ett ordspråk som lyder. En annan anledning var för att öka min icke existerande tolerans..svårare än så var det inte. Uppfattat?

Dessutom var jag ytterst ironisk när jag skrev "värsta grejen" men ironi är tydligen inte till för alla och speciellt inte för sådana som dig. Jag var nyfiken helt enkelt, du får nöja dig med det svaret.
Senast redigerad av Angelique 2010-06-08 kl. 01:25.
Citera
2010-06-08, 01:52
Medlem
Nä någon ironi såg jag inte i det, då borde du läsa forumet, väldigt mycket är på fullaste allvar, nnars får du använda en smiley.

Du är nog inte så smart som du tror helt enkelt men vill gärna nu vika ut dig om saken.

Nu orkar du säkert 10m Iktovril, eller hur, föt nu känner du ju dig påhoppad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in