2009-11-21, 02:56
Bannlyst
Ikto är helt klart den ultimata benzon,inte som xanor man blir blanckare i ögonen och äter man som mig 10-15 st samtidigt och man m8ärks xanorbalansen juh på ett jobb,men jag klara 5år(Stolt) på ett jobb som en metadonclown(metadon klarar man jobba på hde mina bästa år där var skit social varje dag och alltid en grön 542 i bakfixan för panikångesten eller bara ett problem ..Men då var jAG SÅ VAN VID BENZO SÅ JAG UTVECKLdE EN 542 PERSONLIGHET

)!baka till topic,,,,ikto är inte för starkt och dom sitter i lite längre rökruset och den muskelslappnande och inte för sova
gt sen älskar jag att smyga in på toan och rökA på toan få den här underbara 10 minuters ruset och man bara går och ler och dom fattar ingenting(Dom vet inte vad man preis stått med folie och andas i röken från en krossad medecin Jag har juh etapas på fester och jag suttit och rökt med folie och det här e folk som börade röka roppar när jag var 16 upptäkte det tidigtkrockar 1 gång i månaden iallafall då när jag var 17år.Och alla trodde jag rökte horse*Ser lätt ut så*
)dom inte det är med ångest.ikto ska rökas det är jag bestämmt hela FB OCH KÄNNA ATT MAN INTE ÄR ENSAMmåste röka(dom som har och kan röka)aTT RÖKA KL9 IMORGON PÅ KVÄLLEN och du hyllar du att röka världens godaste nyttigaste och ångestslppaande benzo även om du inte älska r(även fast gamla vita ropparna sucktas*ÄR DET BARA JAG SOM DET BÖRJAR VATTNAS I MUNNEN??? godare men nu finns inte den(kanske ska få 300 2mg i mitten på nästa vecka,såg en riktig 2a men han ville spara den*ANIKT FÖREMÅL I GRUPP*,HAHAhan ska få suga när jag kanske får in 150hahahahahaMen man ska aldrig ta ut nått iförskott!Kan vara nån kopia och den känner väll man på smaken,Vågade inte ta in mer än 300 straffen e juh fan som ett litet bankrån(snälla att det ett piller från appoteket TA ROHYPNOLEN TIBAX MENJ DÅ SKULLEJAG VA DÖD ska fan vilja ha en facebookgrupp..VAR STOLT PUNDARE ÄVEN FAST INTE LÄNGRE ÄN45 ÅR
FÖR DÅLEVER INTE DU..Life sux then u die
Senast redigerad av MisterClean 2009-11-21 kl. 03:09.
Citera
2009-11-21, 03:04
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
Ikto är helt klart den ultimata benzon,inte som xanor man blir blanckare i ögonen och äter man som mig 10-15 st samtidigt och man m8ärks xanorbalansen juh på ett jobb,men jag klara 5år(Stolt) på ett jobb som en metadonclown(metadon klarar man jobba på hde mina bästa år där var skit social varje dag och alltid en grön 542 i bakfixan för panikångesten eller bara ett problem ..Men då var jAG SÅ VAN VID BENZO SÅ JAG UTVECKLdE EN 542 PERSONLIGHET

)!baka till topic,,,,ikto är inte för starkt och dom sitter i lite längre rökruset och den muskelslappnande och inte för sva
gt sen älskar jag att smyga in på toan och rökA på toan få den här underbara 10 minuters ruset och man bara går och ler och dom fattar(Dom vet inte vad man preis stått med folie och andas i röken från en krossad medecin Jag har juh etapas på fester och jag suttit och röt med folie och det här e folk som börade röka roppar när jag var 16 upptäkte det tidigtkrockar 1 gång i månaden iallafall då när jag var 17år.
)dom inte det är med ångest.ikto ska rökas det är jag bestämmt hela FB OCH KÄNNA ATT MAN INTE ÄR ENSAMmåste röka(dom som har och kan röka)aTT RÖKA KL9 IMORGON PÅ KVÄLLEN och du hyllar du att röka världens godaste nyttigaste och ångestslppaande benzo även om du inte älskar(även fast gamla vita ropparna far godare men nu finns inte den(kanske ska få 300 2mg i mitten på nästa vecka,såg en riktig 2 men han ville spara den,han ska få suga när jag kanske får in 150hahahahahaMen man ska aldrig ta ut nått iförskott!Kan vara nån kopia och den känner väll man på smaken,Vågade inte ta in mer än 300 straffen e juh fan som ett litet bankrån(snälla att det ett piller från appoteket TA ROHYPNOLEN TIBAX MENJ DÅ SKULLEJAG VA DÖD ska fan vilja ha en facebookgrupp..VAR STOLT PUNDARE ÄVEN FAST INTE LÄNGRE ÄN45 ÅR
FÖR DÅLEVER INTE DU..Life sux then u die

Vad... i HELVETE... snackar du om?!??!
Citera
2009-11-21, 03:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Han menar nog att Ikto inte är starkt nog...
Citera
2009-11-21, 03:13
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Han menar nog att Ikto inte är starkt nog...

Haha, nej det är väl inte dunder precis... Användaren ovanför verkar heller inte nöjd, och det här ska föreställa en fanclub?
Citera
2009-11-21, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK

dET UNDRAR JAG OXÅ
Citera
2009-11-21, 19:54
Medlem
ctheys avatar
4 mg ikto + lite vin(30cl, 11%), vad kan jag vänta mig ?
ingen tolerans.
Citera
2009-11-21, 20:30
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cthey
4 mg ikto + lite vin(30cl, 11%), vad kan jag vänta mig ?
ingen tolerans.
Soft kväll.
Citera
2009-11-21, 20:31
Medlem
Astronomics avatar
En skön kväll...
Citera
2009-11-22, 10:15
Medlem
ctheys avatar
Okej blev ej så, en kompis tog 4-ho-met samtidigt och snea totalt och fick åka till sjukhuset, jag sprang efter och samlade ihop oss(vi som oroar oss mest) och vid stod utanför akuten och grät..

sen så tog jag en roppe och lite subutex och gick och la mig.
Senast redigerad av cthey 2009-11-22 kl. 10:17.
Citera
2009-11-22, 10:16
Medlem
ctheys avatar
Okej blev ej så, en kompis tog 4-ho-met samtidigt och snea totalt och fick åka till sjukhuset, jag sprang efter och samlade ihop oss(vi som oroar oss mest) och vid stod utanför akuten och grät.

Men hon fick sova där och jag och en kompis ska nu gå dit för att kolla om hon kan ta emot besökare.
Citera
2009-11-22, 13:10
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Okej blev ej så, en kompis tog 4-ho-met samtidigt och snea totalt och fick åka till sjukhuset, jag sprang efter och samlade ihop oss(vi som oroar oss mest) och vid stod utanför akuten och grät.

Men hon fick sova där och jag och en kompis ska nu gå dit för att kolla om hon kan ta emot besökare.
Det är nog lugnt ska du se! När skiten är ute ur kroppen börjar psyket lappa ihop sig, kram på dig!
Citera
2009-11-22, 15:22
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Okej blev ej så, en kompis tog 4-ho-met samtidigt och snea totalt och fick åka till sjukhuset, jag sprang efter och samlade ihop oss(vi som oroar oss mest) och vid stod utanför akuten och grät..

sen så tog jag en roppe och lite subutex och gick och la mig.

Citat:

Haha, är det som en de gamla Kalle Anka-pocketarna där man kunde välja utgången av historian? "Om du vill att Cthey ska hälsa på sin kompis, fortsätt läs. Om du vill att Cthey ska käka roppar och ta sub istället, gå till sida 18"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in