2009-11-12, 23:31
Medlem
Genastys avatar
Käkar ikto just nuoch känner hur jag når ut till alla människor där ute i världen. Varför tog doktorn Ikto ifrån mig? Jävla as! Tydligen ska man leva i en låda resten av livet.
Citera
2009-11-20, 17:43
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Läste i Psychopatics Benso FAQ att 0.5mg Klonazepam är ekvivalent med 1mg Alprazolam. Stämmer verkligen detta? Då borde jag bara ta en 1mg för att bli mysig? Läste även på fass och där stog det att man kan få kramp av denna Bensodiazepin. Hur går det ihop med att det är kramplösande och muskelavslappnande? Jag har aldrig hört talas om att någon fått kramp av Iktorivil?
Citera
2009-11-20, 19:07
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Läste i Psychopatics Benso FAQ att 0.5mg Klonazepam är ekvivalent med 1mg Alprazolam. Stämmer verkligen detta? Då borde jag bara ta en 1mg för att bli mysig? Läste även på fass och där stog det att man kan få kramp av denna Bensodiazepin. Hur går det ihop med att det är kramplösande och muskelavslappnande? Jag har aldrig hört talas om att någon fått kramp av Iktorivil?
Det står om ganska många biverkningar, häng inte upp dig på det. Kanske en som har fått det och då måste dom skriva det. För det får du inte, märkligt det där med ekvivalens för jag kan lova dig att en iktotvå inte känns som fyra stesolidtior, jaja...
Citera
2009-11-20, 19:10
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Det står om ganska många biverkningar, häng inte upp dig på det. Kanske en som har fått det och då måste dom skriva det. För det får du inte, märkligt det där med ekvivalens för jag kan lova dig att en iktotvå inte känns som fyra stesolidtior, jaja...
Jo det är lite overkill på fass. Tyckte bara det var konstigt att det skall motverka en sak och ger densamma om man skall lita på fass.
Jo jag håller med om att det låter konstigt. Nu har jag aldrig testat Klonazepam men 1mg Alprazolam är enligt mig inte ekvivalent mot 10mg Diazepam.
Citera
2009-11-20, 19:20
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-gustav
Jag tog en rivotril (2 mg klonazepam) och några shots och stack sen ut på stan och körde pubrunda med lite kompisar i helgen. Det var utan tvekan en av de roligaste utekvällarna jag någonsin haft Jag var helt vild och gjorde mycket skumma saker, men inget som jag idag ångrar

Edit: Kan ju tillägga att senaste gången jag åt benso var för över ett år sedan, och då var det oxazepam. Så jag hade noll tolerans

Jag håller med om att kombon Iktorivil-alkohol-krogen-vänner är en av de skönaste kombosarna!

Det blir så jävla mycket roligare på krogen med lite klonazepam i kroppen!
Själv så brukar jag ta mellan 0,5 till 1mg ikto när jag ska ut på krogen. Blir roligare på dansgolvet då.
Då skiter jag i att jag dansar kasst... Jag bara njuter (förutsatt att musiken är bra då!)

Till L.A.M.F
Jag lider med dig!
Har aldrig haft en riktigt hård benso-AT men det jag har läst, hört, varit med om och sett är inte nådigt!
Se bara till att inte gå på alkoholen sen efteråt så ska det nog ordna sig även om det kan ta ett tag.
Citera
2009-11-20, 22:32
Medlem
har smält 2 st 0.5mg under tungan nu, smakade inte alls dåligt faktiskt... hur länge tar det innan det slår på?? hur länge sitter iktorivilruset i?? jag har aldrig tagit iktorivil förr, fick det utskrivet i förrgår och väntade till helgen me o prova... hur mkt går 0.5mg'arna på om man vill sälja/köpa förresten??
Citera
2009-11-20, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DOETSKNARCK
har smält 2 st 0.5mg under tungan nu, smakade inte alls dåligt faktiskt... hur länge tar det innan det slår på?? hur länge sitter iktorivilruset i?? jag har aldrig tagit iktorivil förr, fick det utskrivet i förrgår och väntade till helgen me o prova... hur mkt går 0.5mg'arna på om man vill sälja/köpa förresten??
Det slår efter ca 45-60 minuter.
Det sitter i, i ca ett dygn.
Du kan nog sälja de för en 5:a stycket.
Citera
2009-11-20, 23:42
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Det slår efter ca 45-60 minuter.
Det sitter i, i ca ett dygn.
Du kan nog sälja de för en 5:a stycket.

Nja, kanske kan ta uppåt en tia. En 2mg'are kan ju gå på uppåt 35 om det är styckpris och ovanligt sniken kran.

Citat:

Du kommer nog sova gott inatt iallafall
Citera
2009-11-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Nja, kanske kan ta uppåt en tia. En 2mg'are kan ju gå på uppåt 35 om det är styckpris och ovanligt sniken kran.

Du kommer nog sova gott inatt iallafall

Blev en till sublingualt, funderar på fribasa den fjärde? Då är jag uppe i 2mg, ingen monsterdos, men jag har som sagt ingen tolerans alls på iktorivil... för mkt? är jag någorlunda fräsch imorgon?
Citera
2009-11-21, 00:03
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOETSKNARCK
Blev en till sublingualt, funderar på fribasa den fjärde? Då är jag uppe i 2mg, ingen monsterdos, men jag har som sagt ingen tolerans alls på iktorivil... för mkt? är jag någorlunda fräsch imorgon?

Jag skulle nog nöja mig om du ska vara helt 100 imorrn.
Citera
2009-11-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Jag skulle nog nöja mig om du ska vara helt 100 imorrn.

Alltså, jag känner inte precis ett "rus" på det jag sugit i mej nu.. Vill boosta det och bli lite mer väck helt enkelt... Är inte flöddrad alls på 1.5 mg Ikto, är det något fel på mej? Detta helt utan tolerans också...
Citera
2009-11-21, 01:53
Medlem
Har nu sugit i mej 4x0.5mg och fribasat 1x0.5mg. Känner ingenting. Det är Roche, från apoteket. Har aldrig prövat denna medicin innan. Är jag konstig eller? Har ingen annan tolerans öht, ingen "korstolerans" eller vad det heter alltså...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in