2010-02-25, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jedi
märkt att det blivit standard med rivotril på apoteken sedan statens monopol slutade gälla fär nån vecka sedan.
erbjöds roche´s rivotril som låg i blister ā 10st i varje, dessa såg annorlunda ut i trycket jämfört med dom rivotril jag tidigare stött på..
var ett kryss på ena sidan, som sig bör, men andra sidan var endast märkt ROCHE -inga prickar eller någon 2:a.. aldrig sett dessa förut så jag tackade skeptiskt nej å bad dom beställa hem dom riktiga iktorivilen.
sagt å gjort fanns dom hemma nästa dag, till det hutlösa priset på 3:- i mellankostnad på en burk ā 100st 2mg. -vart är bensopriserna påväg... haha.
Fick jag också förra veckan då jag skulle hämta ut mina Iktorivil. Har inte testat eller ens kollat på dem ännu. Men jag vill ha Roche's Iktorivil/Rivotril! 3 kr är ju inte mycket, det betalar jag gärna. Men när jag hämtade ut i Norge så fanns det både Rivotril i burk o i blister.
Citera
2010-02-25, 23:05
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
På senare tid känner jag typ ingenting på iktrovil längre
Det är 2mg'are från roche jag käkar, dock ej svenska men spelar det någon roll? är väl samma sak
men igår slängde jag i mej 7st + nåra shottar konjak

Kändes typ inte ett skit...

Varför???
Jag äter inte benzo regelbundet och ej i höga doser
Bukar köpa nåra kartor typ 1 gång i månaden
Trodde ikto var en av de starkaste och visst har jag känt på de innan, så lite som 2-6mg
nu åt jag allså 14mg utan effekt

Idag har jag tagit 4st (8mg) (testa röka en halv med) men förväntar mej ju inte mycke direkt
känns lite som slöseri att äta mer

Dags att byta eller va ska man göra? finns bara xanax 1mg för samma pris
Lär vara skit ikto. Antingen är det fel tablett, eller så är det knappast 2 mg i varje. Kanske har de gått ut i datum?
Citera
2010-02-26, 12:51
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Bullsquid: Jag har käkat en massa counterfeitrochepiller, både ikto och vallar. Pissade negativt på diazepam några timmar efter intag, det var helt enkelt inte ett enda jävla mg i de perfekt kopierade godsakerna, som dessutom låg i blister... Pirattillverkarna är ruggigt skickliga nuförtiden.
Citera
2010-02-26, 13:13
Medlem
kvertys avatar
Läste nyss en tråd om någon som köpte Rivotril 2mg, pakistan, och att det var skit. Kul att man upptäcker sånt i efterhand, ajja, drog i mig EN och det borde räcka eftersom jag inte ätit på hur länge som helst. Får se om dom är bra.
Citera
2010-02-26, 14:21
Medlem
kvertys avatar
den slog på rätt bra, är nöjd med dom pakistanska roche men det verkar vara olika från person till person.
Citera
2010-02-26, 15:00
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kverty
den slog på rätt bra, är nöjd med dom pakistanska roche men det verkar vara olika från person till person.

Har personligen aldrig haft nåt problem med just de pakistanska rochen, alltid funkat som de ska. Dock är jag så förstörd efter mycket kraftigt bruk av benso att efter ett uppehåll på benso på säg en vecka eller två så tjongar det till ordentligt första dosen som sig bör men sen funkar inte något på flera dagar minst. Knappt ens i monsterdoser. Då får jag ofrivilligt hålla ett tag igen bara för att få någon som helst verkan ö.h.t på valfri benso. Tråkigt men sant när man känner att man behöver lite lugn men ingen mening att ta något då det inte hjälper för fem öre ändå.
Citera
2010-02-26, 16:18
Bannlyst
Citat:

Aldrig haft strul med dem.
Citera
2010-02-28, 11:12
Medlem
Bullsquids avatar
Men grejen är att en kompis till mej käka typ 2st och kände sej helt väck
av samma sort!
Citera
2010-02-28, 11:13
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:

pakistanska roche var exakt de jag har med
rivotril...
Citera
2010-02-28, 11:29
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
pakistanska roche var exakt de jag har med
rivotril...

Fick du dom i stängd glasburk? Alla jag fått i oöppnade glasburk har funkat väldigt bra iallfall(pakitanska roche). Sen behöver det ju inte vara falska utan att nån i ledet låta dom ligga framme i solen eller dylikt.

Men om man inte känner av den mångden du slängde i dig kan man nog nästan räkna med att dom är värdelösa. Sen har du iof ätit rätt mycket klonazepam ett hyffsat tag?
Citera
2010-02-28, 11:32
Medlem
Bullsquids avatar
Nej vadå glasburk? det är kartor
Jag har inte käkat det ett hyffsat tag.
Kanske varje månad men absolut inte dagligen...
beställer 1 gång i månaden och äter lite då o då
Citera
2010-02-28, 11:44
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Nej vadå glasburk? det är kartor
Jag har inte käkat det ett hyffsat tag.
Kanske varje månad men absolut inte dagligen...
beställer 1 gång i månaden och äter lite då o då

Aaah oke, får dom oftast i hundraburkar. Köpt några blisters från NP och dom funkade väl hyffsat iaf.

Då är det ju konstigt att det inte känns av, antar att det inte är från ett ställe som accepterar returer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in