Citat:
Ursprungligen postat av
SvarifaxxALaUe
Är exakt samma för mig! Har dessa utskrivet från apotek så också äkta.
Tar mellan 1 - 3mg någon gång i veckan och känner knappt av det alls. Men tar jag en 5:a Stesolid så känner jag av det betydligt mycket mer. Samma med Oxascand. Tar jag en 10:a Oxa som ska vara betydligt svagare än Ikto så känner jag ändå av det betydligt mycket mer.
Väldigt Konstigt.
/Mvh
Just på Iktorivil/Rivotril så finns det gruppen som antingen är absolut störtkära i Klonazepam tabletterna och tycker den klår allt annat där ute. Medans den andra gruppen beskriver den som väldigt mild till helt verkningslösa. Har sett folk stå på benen efter en 10-15 st kryss 2or, Medans andra legat helt tvärskeva o ba svamlat i soffan efter en 2 mg..
Bortsett från de olika tolerans nivåerna hos personer som går på bens ofta eller dagligen, så kommer naturligtvis effekten av 2-3 st Iktorivil 2mg inte bli lika effektiv om man nu t.ex. sopar i sig 9-10 mg Alprazolam om dagen. En annan orsak till varför folk har så olika upplevelser gällande denna bensodiazpin är nog för att de som köper lösa, även blistrade Rivotril kartor, ofta råkar ut för förfalskningar.
Har stött på både bra och dåliga kryss. Bortsett från svenska iktos så minns jag att de cirkulerade mycket Clonazepam 2mg, tror de var Galenika de också. Bara att dessa inte var Roche 2 märkta utan dessa Klonazepam hade kryss som vanligt, sen på andra sidan så var de märkt med en "2"a i mitten bara. Minns att de slog som fan iallafall, efter alla de massproducerade underdoserade kopior från Serbien så var skillnaden enorm.
Vill även påstå att tabellen som visar ekvivalensen mellan olika benso preparat inte riktigt stämmer. 2mg klonazepam motsvarar tydligen 30mg diazepam. Skulle snarare säga att 2mg Klonazepam motsvarar 10,max 15mg diazepam.