2009-10-01, 21:11
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Jag undrar om det inte är så att man får svårt att få rus på benzo som det är lång halveringstid på när man är beroende av benzo.

Jag har käkat många olika sorters benso i 6 år och jag har aldrig fått ett rus. Det finns heller ingen vilja att öka dosen eller slänga i sig enorma mängder för det gör ingen skillnad på välmåendet. Tvärtom blir jag bara trött och seg.

Däremot är det en bra medicin mot stark ångest och i mitt fall slippa att vara så extremt spänd i kroppen.
Citera
2009-10-02, 18:41
Medlem
Har tagit ~1mg subutex och funderar på att ta 2mg Iktorivil också, är det en bra boost? eller kommer jag få andnöd eller något annat skrämmande?
Citera
2009-10-02, 18:43
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumboHO
Har tagit ~1mg subutex och funderar på att ta 2mg Iktorivil också, är det en bra boost? eller kommer jag få andnöd eller något annat skrämmande?

Det kan vara antingen vara en bra boost eller ta livet av dig. Bestäm själv om det är värt risken.
Citera
2009-10-02, 19:40
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumboHO

En mycket vanlig blandning som en hel del har dött utav. Om dosen räcker till för att du upphör andas beror som vanligt mycket på din tolerans på bens och sub. Skit i benson och kör på med mer sub istället, eller du kanske vill dö?
Citera
2009-10-02, 19:49
Avslutad
Sätter en tusing på att dessa hade tagit annat än Iktorivil också:
Tre missbrukare dog - tog epilepsimedicin
Citera
2009-10-02, 20:09
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Sätter en tusing på att dessa hade tagit annat än Iktorivil också:
Tre missbrukare dog - tog epilepsimedicin

Ja givetevis hade dom det. Det är ju fan omöjligt och dö av bara iktorivil i princip. Men sådär är det ju alltid, när dom väl bestämt sig för att klanka ner på ett läkemedel så är det de som gäller.

Hade lika gärna kunnat stått: Tre missbrukare dog - tog den Heroinliknande drogen Subutexone
Citera
2009-10-04, 18:24
Bannlyst
har ett helt gäng iktorevil 2mg och några 0,5mg roche.. plus några folköl , hur mycket ska jag ta för ett flum?
Citera
2009-10-04, 18:32
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chakow
har ett helt gäng iktorevil 2mg och några 0,5mg roche.. plus några folköl , hur mycket ska jag ta för ett flum?

Beror på hur van du är. Jag skulle tippa på en om du blandar det med folköl. Iktorivil är potenta små saker.
Citera
2009-10-04, 19:58
Medlem
är ikto2er bra ? tänkte inhandla sådana idag, snabba svar uppskattas,

peace fbare
Citera
2009-10-04, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dr0pz

peace fbare
Nä, det är skit... Det är därför det finns en fanclub om dem...
Citera
2009-10-04, 20:18
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr0pz

peace fbare

Bästa benson som finns enligt mig, men då menar jag i medicinskt syfte och ingenting annat. Dom är väldigt potenta och sitter i hela dagen. Perfekt om man tar benso varje dag.
Citera
2009-10-04, 23:16
Medlem
Xalterads avatar
Jag ansluter mig till skaran, ikto är den näast basta benzon, lorazepam slår den på fingrarna!
0.5-1mg till frukost tillsammans med 300-450mg lyrica, sen så är det efexorn o snuset som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in