2009-10-05, 00:01
Medlem
Juggen-92s avatar
1-2mg Iktorivil tillsammans med Hasch, Grapefrukt och Subuxone är en av mina favoritblandningar när det kommer till Sub.

Känner av de ungefär lika länge också. Försöker att inte äta Iktorivil längre... Risken att hamna i ännu ett tungt missbruk lockar mig inte. Benzodiazepiner är inte kul att bli av med efter något år.

Fast jag älskar Iktorivilen ändå...
Den var även grym till att förhindra krampanfall på Tramadolen när jag väl kände av den goda gamla substansen
Citera
2009-10-05, 00:05
Medlem
Greppade aldrig det där med Iktorivil när jag åt de där 0.5mgs pillren som smakade mint. Tror jag åt 100 st en gång. 50mg, var nog för bäng för att fatta att det var nice. Tyckte ingenting hände, men det måste det ha gjort.

Hur som helst, för någon helg sedan åt jag 5 st. 2mgs Roche Ikto. Detta tillsammans med 10 st starköl var riktigt nice, lite sådär skön kroppslig avslappning på fyllan är aldrig fel.

Men, jag kan inte säga att det här är bättre än Xanor. Inte en chans. 4-6 mg Xanor och en kvarting och man kan dö lycklig. Xanor är ju iofs ångestdämpande, Ikto är till för folk med nackspärr.
Citera
2009-10-05, 18:05
Bannlyst
Ikto är en myyysig benso, kan tänka mig det ihop med Xanor = guld .. inte provat.. ÄN.
Citera
2009-10-05, 18:38
Medlem
frukosteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chakow
Ikto är en myyysig benso, kan tänka mig det ihop med Xanor = guld .. inte provat.. ÄN.

Det är guld, faktiskt. Ska köra på det ikväll. Fast ska tillägga 400mg tramadol och gräs.
Citera
2009-10-05, 18:46
Medlem
Hur många mg tar ni för att bli mysiga vet att jag har kvalitets ikto men verkar vara immun?
Citera
2009-10-05, 20:42
Medlem
Genastys avatar
Blir fan aldrig mysig på Ikto. Bara "normal" dvs utåt osv.
Citera
2009-10-05, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -iQ-
Hur många mg tar ni för att bli mysiga vet att jag har kvalitets ikto men verkar vara immun?

Tog 2mg första gången, blev tolerant ganska snabbt? Nu tar jag ca 6mg för att bli mys, helst några Heineken 3,5or till då! Verkar bli tolerant ganska snabbt, dags för uppehåll från dehär ett tag nu!

mmm jag är myysig nu jag kan ja lovvaa

MVH Chakiiiii
Citera
2009-10-05, 22:28
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
En mycket vanlig blandning som en hel del har dött utav. Om dosen räcker till för att du upphör andas beror som vanligt mycket på din tolerans på bens och sub. Skit i benson och kör på med mer sub istället, eller du kanske vill dö?

Ursäkta men...ett mg och några benso? Det skulle jag vilja se källa på att någon har dött av...
Citera
2009-10-06, 00:25
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Ursäkta men...ett mg och några benso? Det skulle jag vilja se källa på att någon har dött av...

Ja, jag med. Jag varnade för blandningen sub och ikto då jag vet att mixen är jävligt farlig, sen exakt var gränsen går är individuellt och omöjligt att svara på.

Går den vid 1,35mg sub+ 4mg ikto eller kanske vid 3mg sub+1mg ikto.

Fattar du resonemanget eller vill du käfta emot som vanligt?
Citera
2009-10-06, 01:14
Medlem
lowerCases avatar
Käkat ett par iktorivil 2mg'are under helgen då jag festat loss ordentligt i södra delen av landet(bara röka, alkohol och benso dock ). Har mått asbra och inte kännt av någon bakfylla överhuvudtaget, det konstiga är att jag ändå inte kunde somna efter 6mg iktorivil och några spliffs på söndagen(festade fredag + lördag). Någon som upplevt nått liknande?

Brukar vanligtvis somna hur lätt som helst på iktos och min tolerans borde inte ha varit så hög då jag kände rus av 3mg.
Citera
2009-10-06, 01:19
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Käkat ett par iktorivil 2mg'are under helgen då jag festat loss ordentligt i södra delen av landet(bara röka, alkohol och benso dock ). Har mått asbra och inte kännt av någon bakfylla överhuvudtaget, det konstiga är att jag ändå inte kunde somna efter 6mg iktorivil och några spliffs på söndagen(festade fredag + lördag). Någon som upplevt nått liknande?

Brukar vanligtvis somna hur lätt som helst på iktos och min tolerans borde inte ha varit så hög då jag kände rus av 3mg.
Nej och jag har insomningsproblem.
Citera
2009-10-06, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultraliberal
Greppade aldrig det där med Iktorivil när jag åt de där 0.5mgs pillren som smakade mint. Tror jag åt 100 st en gång. 50mg, var nog för bäng för att fatta att det var nice. Tyckte ingenting hände, men det måste det ha gjort.

Hur som helst, för någon helg sedan åt jag 5 st. 2mgs Roche Ikto. Detta tillsammans med 10 st starköl var riktigt nice, lite sådär skön kroppslig avslappning på fyllan är aldrig fel.

Men, jag kan inte säga att det här är bättre än Xanor. Inte en chans. 4-6 mg Xanor och en kvarting och man kan dö lycklig. Xanor är ju iofs ångestdämpande, Ikto är till för folk med nackspärr.

Smaken är som baken, ett uttryck som jag inte gillar direkt, men som stämmer bra när det kommer till benso's, och hur vi upplever det och vad vi är ute efter.

Jag käkade, i brist på annat (ikto ), lila xanor och dom slår på fint, men ruset är antingen alldeles för stissigt, eller så blir man alldeles för trött, och ibland blir jag lite kort, lättirriterad. Min omgivning gillar mig bättre på ikto än på xanor. Inget för mig, med andra ord. Fungerar säkert annorlunda och bättre på andra - det är jag övertygad om!

Iktorivil är den enda benso jag VERKLIGEN gillar. Den enda. Jag känner mig relativt normal, ångestfri, pratglad/social (men inte jobbigt på, som vissa kan bli på xanor).. Dessutom skönt att man känner att man slipper fylla på hela tiden för att effekten helt plötsligt är borta a la alprazolam.

Tack för mig. Skönt att prata av sig...

..And off he goes!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in