Citat:
Ursprungligen postat av Ultraliberal
Greppade aldrig det där med Iktorivil när jag åt de där 0.5mgs pillren som smakade mint. Tror jag åt 100 st en gång. 50mg, var nog för bäng för att fatta att det var nice. Tyckte ingenting hände, men det måste det ha gjort.
Hur som helst, för någon helg sedan åt jag 5 st. 2mgs Roche Ikto. Detta tillsammans med 10 st starköl var riktigt nice, lite sådär skön kroppslig avslappning på fyllan är aldrig fel.
Men, jag kan inte säga att det här är bättre än Xanor. Inte en chans. 4-6 mg Xanor och en kvarting och man kan dö lycklig. Xanor är ju iofs ångestdämpande, Ikto är till för folk med nackspärr.
Smaken är som baken, ett uttryck som jag inte gillar direkt, men som stämmer bra när det kommer till benso's, och hur vi upplever det och vad vi är ute efter.
Jag käkade, i brist på annat (ikto

), lila xanor och dom slår på fint, men ruset är antingen alldeles för stissigt, eller så blir man alldeles för trött, och ibland blir jag lite kort, lättirriterad. Min omgivning gillar mig bättre på ikto än på xanor. Inget för mig, med andra ord. Fungerar säkert annorlunda och bättre på andra - det är jag övertygad om!
Iktorivil är den enda benso jag VERKLIGEN gillar. Den enda. Jag känner mig relativt normal, ångestfri, pratglad/social (men inte jobbigt på, som vissa kan bli på xanor).. Dessutom skönt att man känner att man slipper fylla på hela tiden för att effekten helt plötsligt är borta a la alprazolam.
Tack för mig. Skönt att prata av sig...
..And off he goes!!