2016-12-01, 21:49
Medlem
Spliffmeisters avatar
Får säga att Galenika kan göra Klonazepam, utmärka Rivotril i karta. Inte lika framträdande mintsmak men lika bra effekt. Är nog ett bindemedel som hämmar mintsmaken lite..

Deras Bensedin skyra jag som pesten fortfarande.
Citera
2016-12-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Kan säga att 1/4 benzo räcker gott och väl alltså. Boostar mer än man tror Funkar fint men HÅLL ER TILL BÄRS haha. Så länge man inte går på spriten så är det lugnt med 1/4!

Håller med, Iktorivil är en av de mest dospotenta benso man kan få tag i. En halv 2 mgare på morgonen får min ångest i schack resten av dagen och gör att jag fungerar i arbetslivet!

Lider av medelsvår social fobi samt GAD. Sen såklart när man läser runt här så biter tyvärr inte Intorivil på alla, och då får man försöka hitta en annan benso helt enkelt... Thats IT! 🙂
Citera
2016-12-06, 20:50
Medlem
Grävde lite i en väska som jag inte tittat i på länge. Fick med mig några kartor av Alvogen Clonazepam upp , 2 MG styck. Röda kartor

Om man låter de smälta i munnen så är de lite mjöliga, och efter en stund kommer minstsmaken. Inte alls samma mintsmak som vanliga Rivotril Roche. Mintmaken sitter i en lång stund efteråt.

Jag tycker de gör jobbet bra och funkar som vanliga Iktorivil liksom, så det verkar ju som äkta vara iaf.

Någon om stött på dessa förut?
Citera
2016-12-07, 19:21
Medlem
Hey, använt iktorivil emot min uppstressade hjärna efter en psykos och den hjälper fruktansvärt bra. Har i vanliga fall en del problem med synen, talet etcetc men nästan helt felfri på ikton. Äter 1mg - 1.5mg per kväll innan jag går och lägger mig. Effekten håller hela dagen efter. Ätit ikton i 3 månader nu och inte fått någon direkt tolerans.

Det finns en sak som jag stör mig på -och det är muskelavslappningen, den behöver jag inte. Mitt ansikte typ hänger och kroppen känns typ som gele. Så jag letar efter en jämlik benzo som inte har någon direkt muskelavslappnande effekt. Tips? thx
Citera
2016-12-07, 19:26
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80jd8C
Hey, använt iktorivil emot min uppstressade hjärna efter en psykos och den hjälper fruktansvärt bra. Har i vanliga fall en del problem med synen, talet etcetc men nästan helt felfri på ikton. Äter 1mg - 1.5mg per kväll innan jag går och lägger mig. Effekten håller hela dagen efter. Ätit ikton i 3 månader nu och inte fått någon direkt tolerans.

Det finns en sak som jag stör mig på -och det är muskelavslappningen, den behöver jag inte. Mitt ansikte typ hänger och kroppen känns typ som gele. Så jag letar efter en jämlik benzo som inte har någon direkt muskelavslappnande effekt. Tips? thx
Xanor är inte muskelavslappnande, inte sobril heller tror jag, men den är ju väldigt svag, finns säkert fler men jag har inte jättebra koll på det
Citera
2016-12-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Xanor är inte muskelavslappnande, inte sobril heller tror jag, men den är ju väldigt svag, finns säkert fler men jag har inte jättebra koll på det

Xanor är inte direkt lik, han vill troligtvis ha en benso med lång halveringstid.

Xanor hade han nog behövt fylla på 3 ggr om dagen + att de är lättare att fastna i beroende och toleransökning på dom.

Stesolid kanske kan vara ett alternativ, dock är den känd för muskelrelax, fast det är inte säkert du får det. Stesolid gör mig mest trött, men jag får inget direkt muskelrelax på någon benso.
Citera
2016-12-10, 17:55
Medlem
Har ätit typ 10 rivotril eller vad det heter, det har också klonazepam. känner mig lugn men inte flummig, ska jag ta mer eller kan man inte bli flöddrig?
Citera
2016-12-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasrambla
Har ätit typ 10 rivotril eller vad det heter, det har också klonazepam. känner mig lugn men inte flummig, ska jag ta mer eller kan man inte bli flöddrig?

Är det i karta från galenika eller vilka är det? För jag har stött på dessa som varit ren piss jämnfört med roche.

Givetvis kan man bli flöddrad av ikto, har du ingen tolerans så hade du blivit det av 2-4 mg men av någon konstig anledning så verkar ikto inte bita på alla människor.
Senast redigerad av Pojken1987 2016-12-10 kl. 18:21.
Citera
2016-12-10, 18:39
Medlem
Ikto tycker jag personligen är dåligt om man vill flumma på. Funkar inte alls på mig. Men de är från person till person.
Citera
2016-12-10, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasrambla

10 st 2mgare?

I så fall är du nog mer borta än vad du tror.
Citera
2016-12-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Är det i karta från galenika eller vilka är det? För jag har stött på dessa som varit ren piss jämnfört med roche.

Givetvis kan man bli flöddrad av ikto, har du ingen tolerans så hade du blivit det av 2-4 mg men av någon konstig anledning så verkar ikto inte bita på alla människor.

Är galenika tror jag, ätit typ 11 st nu.... vafan är dom helt värdelösa?
Citera
2016-12-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
10 st 2mgare?

I så fall är du nog mer borta än vad du tror.

Ja det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in