Måste vara något fel på i min hjärna:
Tar klonazepam någon gång då och då efter tjack. Har noll tolerans på benso.
Problemet är att jag upplever illamående av en 2mg:are (vilket behövs om jag ska sova). Halveringstiden gör att jag är groggy 1-2 dagar efter den gjort sitt jobb.
Verkar inte som någon annan blir illamående av dessa små jävlar, eller har någon upplevt samma? Det är inte illamående i form av spykaskad alá opioider. Men känns lite som att världen snurrar lite för fort. Svårt att beskriva. Men balansorganet känns helt efter, motoriken funkar väl när man vaknat efter lite pissig tjack-benzo-sömn men så klart är inget top notch. Har väl allmänt lätt för att bli illamående, som när jag åkte buss sist med ikto i cerebrospinalvätskan var det en spya i toan efter 20 minuter.
Funderar på att köra på valium istället men känner på mig att jag kommer bli besviken. Iaf om jag är seg och har lätt huvudverk enda upp till 2 dagar efter intaget. Visst är det okej att känna sig slö under söndagen men måste vara fräsch på måndagen. (Låt oss säga att jag kör tjack fredag och lördag, som exempel).
Är det kanske xanor jag borde ge mig på jakt efter? Provat dessa förut och gillade de skarpt men har inte skapat en bild av dem. Sen är ju priset viktigt, blå vallar går att få tag för 7-6kr/st. Vad tycker ni om priset?
Benzo är inte riktigt min scen som ni kanske förstår.