2010-06-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
MMmmm fm1or det var ett tag sen..Bjud då

Jag bjuder på allt förutom benzo, vet ej varför. Kan ha något å göra med att man inte behöver tänka så mycket
Citera
2010-06-20, 21:54
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
jaja håller du utbilda dig till svenska lärare eller? Du fattade vad jag menade det var huvudsaken!

Nej, svensklärare håller jag inte på att utbilda mig till, tyckte det var lite roligt bara. Men du verkar må bra, det är huvudsaken Klipper ytterligare en xanor och en bärs till, till din ära. Skål på dig!
Senast redigerad av TireFire 2010-06-20 kl. 21:56.
Citera
2010-06-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lethal
Hur mycket brukar ni betala för en 2 mgare?

15 spänn!
Citera
2010-06-21, 23:41
Medlem
Skyggedanss avatar
Måste vara något fel på i min hjärna:

Tar klonazepam någon gång då och då efter tjack. Har noll tolerans på benso.
Problemet är att jag upplever illamående av en 2mg:are (vilket behövs om jag ska sova). Halveringstiden gör att jag är groggy 1-2 dagar efter den gjort sitt jobb.

Verkar inte som någon annan blir illamående av dessa små jävlar, eller har någon upplevt samma? Det är inte illamående i form av spykaskad alá opioider. Men känns lite som att världen snurrar lite för fort. Svårt att beskriva. Men balansorganet känns helt efter, motoriken funkar väl när man vaknat efter lite pissig tjack-benzo-sömn men så klart är inget top notch. Har väl allmänt lätt för att bli illamående, som när jag åkte buss sist med ikto i cerebrospinalvätskan var det en spya i toan efter 20 minuter.

Funderar på att köra på valium istället men känner på mig att jag kommer bli besviken. Iaf om jag är seg och har lätt huvudverk enda upp till 2 dagar efter intaget. Visst är det okej att känna sig slö under söndagen men måste vara fräsch på måndagen. (Låt oss säga att jag kör tjack fredag och lördag, som exempel).

Är det kanske xanor jag borde ge mig på jakt efter? Provat dessa förut och gillade de skarpt men har inte skapat en bild av dem. Sen är ju priset viktigt, blå vallar går att få tag för 7-6kr/st. Vad tycker ni om priset?

Benzo är inte riktigt min scen som ni kanske förstår.
Citera
2010-06-22, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Måste vara något fel på i min hjärna:

Tar klonazepam någon gång då och då efter tjack. Har noll tolerans på benso.
Problemet är att jag upplever illamående av en 2mg:are (vilket behövs om jag ska sova). Halveringstiden gör att jag är groggy 1-2 dagar efter den gjort sitt jobb.

Verkar inte som någon annan blir illamående av dessa små jävlar, eller har någon upplevt samma? Det är inte illamående i form av spykaskad alá opioider. Men känns lite som att världen snurrar lite för fort. Svårt att beskriva. Men balansorganet känns helt efter, motoriken funkar väl när man vaknat efter lite pissig tjack-benzo-sömn men så klart är inget top notch. Har väl allmänt lätt för att bli illamående, som när jag åkte buss sist med ikto i cerebrospinalvätskan var det en spya i toan efter 20 minuter.

Funderar på att köra på valium istället men känner på mig att jag kommer bli besviken. Iaf om jag är seg och har lätt huvudverk enda upp till 2 dagar efter intaget. Visst är det okej att känna sig slö under söndagen men måste vara fräsch på måndagen. (Låt oss säga att jag kör tjack fredag och lördag, som exempel).

Är det kanske xanor jag borde ge mig på jakt efter? Provat dessa förut och gillade de skarpt men har inte skapat en bild av dem. Sen är ju priset viktigt, blå vallar går att få tag för 7-6kr/st. Vad tycker ni om priset?

Benzo är inte riktigt min scen som ni kanske förstår.

Både valium och ikto fungerar lika rent rusmässigt på mig, dock har valium en längre halveringstid. MEn jag förstår verkligen inte hur du kan få AT efter intag av benzo? Kanske är jag den typen som helt enkelt inte får det. Väldigt sällan jag känner mig dålig även efter en redig fylla faktikt.

Edit: sorry om mitt inlägg blev rörigt, är ganska benzad nu!
Citera
2010-06-22, 18:25
Medlem
mousethemans avatar
Ikto är fint Sover gott på dem också :P
Citera
2010-06-24, 01:52
Medlem
Methzs avatar
Tjo! tänkte ta en 2mg nu å sitta uppe en stund tills det slår till, aldrig testat förut, men är det någon ide att ta nu? eller ska jag vänta tills det blir dag?
Citera
2010-06-24, 01:57
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methz
Tjo! tänkte ta en 2mg nu å sitta uppe en stund tills det slår till, aldrig testat förut, men är det någon ide att ta nu? eller ska jag vänta tills det blir dag?

Om du är pigg så, kör på. Om du är trött, vänta tills imorn. Svårare än så är det inte.
Citera
2010-06-24, 02:03
Medlem
Methzs avatar
hehe oki! tog den endå får väl återkomma !

tjing!
Citera
2010-06-24, 02:21
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methz
hehe oki! tog den endå får väl återkomma !

tjing!

Just Iktorivil är en hyfsat pigg bensodiazepin i jämförelse med de lite mer däckande som Xanor, jag upplever ett mildare men ändå skönt rus, dock inte samma trötthet som jag får av de flesta benso's. Förmodligen lär du inte somna, och om du skulle göra det så har du fortfarande kvar lite av ruset när du vaknar, men den roliga "kicken" vid första användandet goes to waste.
Citera
2010-06-24, 02:28
Medlem
Methzs avatar
Är nog sant, men jag lär ju sitta uppe rätt länge!
Citera
2010-06-24, 02:38
Medlem
Methzs avatar
Fan tror jag drar ut en sväng för att känna hur man mår om en stund

tjing!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem