2016-03-16, 10:26
Medlem
Ikto är definitivt min favoritbenso just nu. Inget flöddrigt återdoseringsbehov samtidigt som man är vaken (relativt) och skärpt. Det enda är att jag inte sover så djupt (tror jag), och är lite trött om dagarna. Äter 2 mg per dag och började i princip på den dosen, ska gå ner till 1 mg per dag och ta tabletten på morgonen istället. När tar ni era tabletter? Har ni detta problem?
Citera
2016-03-16, 12:48
Medlem
Argzons avatar
Är det någon fara att blanda små doser ikto (ca. 2-6mg) med oxycontin (ca. 0-10mg)?

Och framför allt; går det att klippa ett gäng bärs till hockeyn ikväll utan att vakna död? Tänker mest på alko/oxy.

Tack vänner. Kämpa HåVe!
Citera
2016-03-16, 22:27
Medlem
Bara jag som tycker Ikto suger? Blir bara helt trög och trött.. Kanske inte har så mkt ångest vettefan
Citera
2016-03-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanarlugn
Bara jag som tycker Ikto suger? Blir bara helt trög och trött.. Kanske inte har så mkt ångest vettefan

Ikto fungerar inte på alla.
Om du har ångest eller inte lär du känna av
Citera
2016-03-18, 22:16
Medlem
eddiepeddies avatar
Ikto brukar funka för mig.
Kör mest på svenska Xanor/Alprazolam men byter till Ikto för att få effekt.
Fungerar oftast. Beroende på hur mycket jag ätit av andra pix innan bara.
Citera
2016-03-19, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Är det någon fara att blanda små doser ikto (ca. 2-6mg) med oxycontin (ca. 0-10mg)?

Och framför allt; går det att klippa ett gäng bärs till hockeyn ikväll utan att vakna död? Tänker mest på alko/oxy.

Tack vänner. Kämpa HåVe!

Ikto och oxy går bra att blanda, det kan dock öka sidoeffekter! Googla oxy+klonazepam interactions så kan kan du läsa om det! Men bärs går bra till ikto iaf, om du inte dricker enorma mängder. ^^
Men alkohol och opiater är inget jag kan rekommendera!

Må väl och party on!
Citera
2016-03-19, 23:09
Bannlyst
Hur snabbt ökas toleransen på dessa? Om jag i vanliga fall behöver 1 mg kommer jag behöva mer den tredje dagen då om jag äter 3 mg två dagar i rad?
Citera
2016-03-20, 00:54
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Hur snabbt ökas toleransen på dessa? Om jag i vanliga fall behöver 1 mg kommer jag behöva mer den tredje dagen då om jag äter 3 mg två dagar i rad?

Kan mycket väl vara så att du behöver högre dos. Detta är mer vanligt bland dom som tar benzo väldigt mycket. Blir aom en korstolerans. Däremot kan Ikton ändå verka muskelavslappnade och minska oro. Du får prova dig fram.
Återkom gärna med hur det gick!
Citera
2016-03-20, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Kan mycket väl vara så att du behöver högre dos. Detta är mer vanligt bland dom som tar benzo väldigt mycket. Blir aom en korstolerans. Däremot kan Ikton ändå verka muskelavslappnade och minska oro. Du får prova dig fram.
Återkom gärna med hur det gick!

Jag har ingen tolerans alls just nu, har precis börjat lite smått igen efter några månaders uppehåll. Åt 3 mg i förrgår och 3 mg igår så undrar om jag kommer klara mig på 1 mg imorgon som jag brukar göra i vanliga fall. Har ätit 5 mg stilnoct 3-4 gånger i veckan innan läggdags de två senaste veckorna, det kanske också har påverkat toleransen.

Är inte intresserad utav att flöddra längre, nu är målet bara att vara ångestfri och klar i huvuvet.

Blev lite flöddrig de två dagarna som jag åt 3 mg på.

Ska återkomma!
Senast redigerad av Mamuti 2016-03-20 kl. 01:19.
Citera
2016-03-20, 10:08
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Citat:
Jag har ingen tolerans alls just nu, har precis börjat lite smått igen efter några månaders uppehåll. Åt 3 mg i förrgår och 3 mg igår så undrar om jag kommer klara mig på 1 mg imorgon som jag brukar göra i vanliga fall. Har ätit 5 mg stilnoct 3-4 gånger i veckan innan läggdags de två senaste veckorna, det kanske också har påverkat toleransen.

Är inte intresserad utav att flöddra längre, nu är målet bara att vara ångestfri och klar i huvuvet.

Blev lite flöddrig de två dagarna som jag åt 3 mg på.

Ska återkomma!
Trappar ut på klonazepam och ligger på 1mg om dagen nu, klipper var andra vecka. Jag fuskade en dag och tog en hel 2a ikto, alltså 1mg för mycket och då kunde jag känna av lite oro i ett par dagar efteråt när jag fortsatte med 1mg om dagen, men då hade jag tolerans. Med tanke på din tolerans så ska det nog inte vara några problem.
Citera
2016-03-20, 10:19
Medlem
Flusons avatar
För övrigt så har jag för mig att klonazepam har en ganska snabb toleransökning.
Senast redigerad av Fluson 2016-03-20 kl. 10:27. Anledning: grammar
Citera
2016-03-20, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
För övrigt har så har jag för mig att klonazepam har en ganska snabb toleransökning.

Det är inget som jag har märkt innan men då har jag ätit det i en månad som längst.

Hur tycker ni att det funkar att sova på ikto?

Funderar på att ta 0,5 - 1 mg ikto ikväll så att jag får sova inatt utan att vakna hela tiden. Hade varit skönt att vakna upp utvilad imorgon utan att vara flöddrig. För jag kan ju självklart trycka i mig 5-6 mg ikto och slockna stenhårt men då kommer jag ju vara ordentligt flöddrad när jag vaknar imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in