2015-06-30, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159
du när jag satt på planet från thailan så käkade ja upp en hel 100 burk Riovotril 2mg prån apoteket så riktoga roche på recept i thailan av psykiater från apoteket i Thailand + åt en 5a gräs och slängde i mig 50st xanax lila som ser ut som upJ men står xanax på

jag var så jkävla stul för allt inom loppet av 3 timmar, när gräset kikkade så blev jag såååå jävla stuck och börja få nojor att folk glodde på mig på flyget så lirad på en psp, litet plystation, kommer till Arlanda och går förbi tullen där det står massa snutar o jag måste ha sett ut som hej kom o hjälp mig, men inga problem... var bara att gå förbi för att möta personen som skulle plocka upp mig, hittar inte hen så ringer och hen fattar inte vad jag säger hahaha jag märkte inte hur bäng jag var men var duktigt stuk... kom hem o 2-3 dagar senare så fick jag ett redigt epa anfall, blev som ett barn i huvudet?? helt stört läskigt att få sån kraftig epa anfall fan, läskigt.

Mvh
fett coolt mannen. själv gick jag runt på san fransciscos gator i tenderloin och köpte xanax bland smånegerkidsen med en gansterboss som fixade crack, weed, xanaxs och en mobiltelefen samt en hora som vi dumpade för hon gick med klackskor. Och det är pga söliga horor man får snuten efter sig.

mvh
Citera
2015-06-30, 22:03
Bannlyst
Brukar köpa 100 ikto på karta istället, de är enligt alla som provat av mina ikto bättre än lösa..

Kartorna är dunder, köpte 2 plomberade 100burkar ikto från Ungern för en tusing styck nyligen men de funkar sämre men visst det är ett väldigt bra benso, sen att blanda med alkohol som en kompis gjorde idag funkar inte, han blev vrålilsken på minsta grej, fick lugna honom halva dan idag

//Waste
Citera
2015-06-30, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wastebasket
Brukar köpa 100 ikto på karta istället, de är enligt alla som provat av mina ikto bättre än lösa..

Kartorna är dunder, köpte 2 plomberade 100burkar ikto från Ungern för en tusing styck nyligen men de funkar sämre men visst det är ett väldigt bra benso, sen att blanda med alkohol som en kompis gjorde idag funkar inte, han blev vrålilsken på minsta grej, fick lugna honom halva dan idag

//Waste

Jag märker faktiskt ingen skillnad.
Citera
2015-06-30, 22:57
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Jag märker faktiskt ingen skillnad.

märker du inte skilnaden på styrkan på diversa ikton som kommer löst eller på burk? allt fungerar lika hårt på dig?

rent snack kan jag säga direkt o en reklam nisse i mina ögon som säger en sån sak, alla vet fan att det trycks och kopieras i stor produktion från balt nu så. o det gäller alla typer tyvär, men visst finns det bra kopior, men föredrar att det ska vara från riktiga apotek, då vet man vad man får, som man deffenetivt inte kan säga nu, jag testar åt en säljare så nu får du lugna sig lite här killen va?

Mvh
Citera
2015-06-30, 23:00
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Har käkat ikto några dagar nu men nu är det dags för en paus, är så jävla rädd för att trilla dit igen som jag gjorde när jag gick på flubro. Skulle egentligen behöva en ikto så att jag orkar ta tag i vissa saker som disk här hemma.

Ni som käkar ikto utan att vara beroende, hur ofta gör ni det? Hur långa uppehåll tar ni?

har aldrig uppehåll för det flödar hihi

o ikto e den bästa benson me vill inte käka den när jag tränar för tappar styrka pga att den e så måskel avslapnande, kör alpra då ist men älskar ikto
Citera
2015-06-30, 23:12
Bannlyst
Citat:
har aldrig uppehåll för det flödar hihi

o ikto e den bästa benson me vill inte käka den när jag tränar för tappar styrka pga att den e så måskel avslapnande, kör alpra då ist men älskar ikto

ja nä fyfan styrketräna på ikto eller stess är ingen bra idé
Citera
2015-06-30, 23:17
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
ja nä fyfan styrketräna på ikto eller stess är ingen bra idé

haha nej det suger kuk, jag hade en cbr 900rr förut, jäääävlar vad tung den blev när man hade kastat i sig ikto i några dahgar, den blev tyngre för varje dag haha
Citera
2015-06-30, 23:22
Bannlyst
Citat:
haha nej det suger kuk, jag hade en cbr 900rr förut, jäääävlar vad tung den blev när man hade kastat i sig ikto i några dahgar, den blev tyngre för varje dag haha

hehe ja nä fyfan
Men det kan vara jääävligt skönt att ta en eller två ikto eller stess efter träning och måltid... och kanske röka en gås på det. Fett mysigt
Citera
2015-06-30, 23:33
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
hehe ja nä fyfan
Men det kan vara jääävligt skönt att ta en eller två ikto eller stess efter träning och måltid... och kanske röka en gås på det. Fett mysigt

jag är fan spyfärdig och en zombi efter styrke passet eller boxningen, jag har rökt någon gång efter ett hårt pass, blir bara mongo i huvudet haha, men en liten näve ikto, Mmmm en lina vaket därimot efter är riktgt gött, eller innan o under hahaha

ikto e en klass för sig helt klart, en riktig favorit
Citera
2015-06-30, 23:46
Bannlyst
Citat:
jag är fan spyfärdig och en zombi efter styrke passet eller boxningen, jag har rökt någon gång efter ett hårt pass, blir bara mongo i huvudet haha, men en liten näve ikto, Mmmm en lina vaket därimot efter är riktgt gött, eller innan o under hahaha

ikto e en klass för sig helt klart, en riktig favorit

nä fan vaket tycker jag inte att du ska ta underträning. Säkert jätteskönt och du känner dig som en kung men tänk på ditt hjärta och blodtryck min vän
Citera
2015-07-01, 00:42
Bannlyst
Citat:
märker du inte skilnaden på styrkan på diversa ikton som kommer löst eller på burk? allt fungerar lika hårt på dig?

rent snack kan jag säga direkt o en reklam nisse i mina ögon som säger en sån sak, alla vet fan att det trycks och kopieras i stor produktion från balt nu så. o det gäller alla typer tyvär, men visst finns det bra kopior, men föredrar att det ska vara från riktiga apotek, då vet man vad man får, som man deffenetivt inte kan säga nu, jag testar åt en säljare så nu får du lugna sig lite här killen va?

Mvh

Reklam för vem? Jag har aldrig becknat ikto haha, nej jag märker faktiskt ingen skillnad på de ungerska och dem svenska.
Citera
2015-07-01, 00:52
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Reklam för vem? Jag har aldrig becknat ikto haha, nej jag märker faktiskt ingen skillnad på de ungerska och dem svenska.

då står du ensam i den inställningen, hur många här hatr inte fått kassa ikto eller dåli ksalol? ganska många skulle jag säga. vist kan do vara bra mendet är batch till batch när det är från "Ungern"

beror på leverantör iofs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in