2014-12-16, 15:35
  #5785
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Nån som provat Galenikas Rivotril på lösvikt?

Nej, men ska väl vara samma sak som Roche. Samma aktiva substans
Citera
2014-12-16, 17:41
  #5786
Medlem
limE86s avatar
Tänkte på en sak. Dom som har epilepsi och får Ikto utskrivet, dom lär ju aldrig ha ångest efterdom Iktorivil samtidigt är ångestdämpande Skönt för dom
Citera
2014-12-16, 17:53
  #5787
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Nån som provat Galenikas Rivotril på lösvikt?

Funkar helt utmärkt, har provat några gånger och tar än... Dessa håller i ungefär i 1-2 dagar för mig, blir mest glad men ångesten försvinner inte därav tar jag även Ksalol (Alprazolpan)
Citera
2014-12-16, 18:36
  #5788
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustinCohle
0.5-1mg funkar ok för mig iallafall. Men prova med 0.5mg först då vissa blir lite sluddriga på 1mg.
Har använt det förut, men har alltid svårt o precisera doseringen speciellt efter ett uppehåll. Men 0.5-1mg låter bra
Citera
2014-12-17, 19:40
  #5789
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Vilka droger går på GABA-A receptorn?
och vilka går på GABA-B receptorn?
+1
Citera
2014-12-18, 16:07
  #5790
Medlem
Xanor har riktigt dåligt rykte trots att ikto sitter i mycket längre. De läkare jag mött skriver ej ut ikto, xanor går bra dock.

Tror många underskattar risker med denna. Använder man den längre tid lär ju risken för att bli dement öka gradvis.
Citera
2014-12-18, 16:13
  #5791
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Xanor har riktigt dåligt rykte trots att ikto sitter i mycket längre. De läkare jag mött skriver ej ut ikto, xanor går bra dock.

Tror många underskattar risker med denna. Använder man den längre tid lär ju risken för att bli dement öka gradvis.
Iktorivil är en av de ovanligaste benso att skriva ut, iaf mot ångest och liknande.
Citera
2014-12-18, 16:25
  #5792
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Iktorivil är en av de ovanligaste benso att skriva ut, iaf mot ångest och liknande.
varför är det den ovanligaste att skriva ut? jag tycker den har rätt så bra effekt som sitter i länge.
Citera
2014-12-18, 16:35
  #5793
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
varför är det den ovanligaste att skriva ut? jag tycker den har rätt så bra effekt som sitter i länge.
Ja Iktorivil är fantastiskt bra. Den skrivs främst ut pga epilepsi.
Citera
2014-12-18, 16:46
  #5794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja Iktorivil är fantastiskt bra. Den skrivs främst ut pga epilepsi.


>Funkar olika på olika folk. För mig gör den inte ett skit förutm slappnar av musklerna. Ångsten är kvar etc.
Citera
2014-12-18, 18:14
  #5795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
varför är det den ovanligaste att skriva ut? jag tycker den har rätt så bra effekt som sitter i länge.

Just pga att den sitter i länge skrivs den inte ut ofta.
Citera
2014-12-18, 19:32
  #5796
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Tänkte gå av med 2 iktro två 33 falcon och en redig spliff och 10mg imovane? Tänkte gå av dosen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in