2015-06-29, 16:41
Bannlyst
Fan vad pigg man blir på ikto och städmotiverad, städade mer på 1 mg ikto än vad jag har gjort det senaste året och är ändå klar i skallen.

Det här måste ju vara den absolut bästa benzon att arbeta på.
Citera
2015-06-29, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Fan vad pigg man blir på ikto och städmotiverad, städade mer på 1 mg ikto än vad jag har gjort det senaste året och är ändå klar i skallen.

Fattar inte hur ni kan bli pigga av iktorivil. Min kropp blir som gelé av denna.

Enda sorterna jag tycker inte gör en slö och seg är oxazepam och alprazolam.
Citera
2015-06-29, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient
Fattar inte hur ni kan bli pigga av iktorivil. Min kropp blir som gelé av denna.

Enda sorterna jag tycker inte gör en slö och seg är oxazepam och alprazolam.

Det här exemplet bevisar hur olika läkemedel påverkar olika på olika människor vid ett givet tillfälle.
Citera
2015-06-30, 09:41
Medlem
Scarabaeidaes avatar
Jag åt mellan 6 och 20 per dag denna veckan som gått. Blandade med röka och alkohol och vid ett tillfälle blev det runt 20 plus en halva flaska whisky och sex öl. Jag låg på gatan och mumlade. Skrapsår på benen. Sår och blåmärken lite här och där. En sak kan jag säga. Så mycket dumt jag hunnit med på en vecka har de flesta aldrig ens i närheten lyckats ställa till med under en livstid. Det.inkluderar häkte tre dagar och en natt i fyllecell plus husrannsakan.

Jag höjer alltså ett varningens finger. Inget att leka med.

Ikto och xanor är de lurigaste jävlarna.
Citera
2015-06-30, 11:41
Bannlyst
Har käkat ikto några dagar nu men nu är det dags för en paus, är så jävla rädd för att trilla dit igen som jag gjorde när jag gick på flubro. Skulle egentligen behöva en ikto så att jag orkar ta tag i vissa saker som disk här hemma.

Ni som käkar ikto utan att vara beroende, hur ofta gör ni det? Hur långa uppehåll tar ni?
Citera
2015-06-30, 14:01
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Undrar samma sak som personen ovan, har käkat 2mg ikto varje kväll för att kunna sova i en och en halv vecka för att lindra min sub at. När är det dags att ta ett break? Så ja inte byter mitt opioid beronde mot ett benso missbruk.
Citera
2015-06-30, 14:44
Bannlyst
Citat:

Håller med. Det är verkligen en bra medicin om man har ångest som blockerar energin i kroppen. Vika kläder och plocka disk blir inte nödvändigtvis roligare men det blir gjort och det tar inte knäcken på än. Jo den funkar att jobba på, 1 ikto och sen en kopp kaffe.. Svårt att slå den kombon om man vill ha en skön arbetsdag. Förutsatt att man inte blir till en gele.. Hehe

Citat:
Ursprungligen postat av Scarabaeidae
Jag åt mellan 6 och 20 per dag denna veckan som gått. Blandade med röka och alkohol och vid ett tillfälle blev det runt 20 plus en halva flaska whisky och sex öl. Jag låg på gatan och mumlade. Skrapsår på benen. Sår och blåmärken lite här och där. En sak kan jag säga. Så mycket dumt jag hunnit med på en vecka har de flesta aldrig ens i närheten lyckats ställa till med under en livstid. Det.inkluderar häkte tre dagar och en natt i fyllecell plus husrannsakan.

Du varnar för ikto och xanor för att du tog tjugo st och whisky plus röka till det... OK. Tack för varningen , du borde varna för att blanda och överdosera. En eller två ikto ligger man inte och mummlar på gatan efter.
Senast redigerad av Detevigaaviga 2015-06-30 kl. 14:49.
Citera
2015-06-30, 17:14
Medlem
Scarabaeidaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Undrar samma sak som personen ovan, har käkat 2mg ikto varje kväll för att kunna sova i en och en halv vecka för att lindra min sub at. När är det dags att ta ett break? Så ja inte byter mitt opioid beronde mot ett benso missbruk.

Bra holk i två veckor? Avsluta med svamp.
Citera
2015-06-30, 17:21
Medlem
Scarabaeidaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Håller med. Det är verkligen en bra medicin om man har ångest som blockerar energin i kroppen. Vika kläder och plocka disk blir inte nödvändigtvis roligare men det blir gjort och det tar inte knäcken på än. Jo den funkar att jobba på, 1 ikto och sen en kopp kaffe.. Svårt att slå den kombon om man vill ha en skön arbetsdag. Förutsatt att man inte blir till en gele.. Hehe

Du varnar för ikto och xanor för att du tog tjugo st och whisky plus röka till det... OK. Tack för varningen , du borde varna för att blanda och överdosera. En eller två ikto ligger man inte och mummlar på gatan efter.

Ja för vissa räcker det med en fylla och en eller två ikto för att spåra rejält eller ligga och mumla på gatan. Jag är naturligtvis också tolerant.

Ja jag varnar. Vad är problemet?
Citera
2015-06-30, 17:21
Medlem
Scarabaeidaes avatar
Citat:
Tror ni att jag får en jobbig AT om jag kör 2 mg/dagen i 7 dagar innan jag tar en paus?

Nej.
Citera
2015-06-30, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ja för vissa räcker det med en fylla och en eller två ikto för att spåra rejält eller ligga och mumla på gatan. Jag är naturligtvis också tolerant.

Ja jag varnar. Vad är problemet?
Du har missuppfattat syftet med benzo. Du borde inte varna för Ikto. Du borde varna för ditt idiotiska beteende
Citera
2015-06-30, 21:37
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:

du när jag satt på planet från thailan så käkade ja upp en hel 100 burk Riovotril 2mg prån apoteket så riktoga roche på recept i thailan av psykiater från apoteket i Thailand + åt en 5a gräs och slängde i mig 50st xanax lila som ser ut som upJ men står xanax på

jag var så jkävla stul för allt inom loppet av 3 timmar, när gräset kikkade så blev jag såååå jävla stuck och börja få nojor att folk glodde på mig på flyget så lirad på en psp, litet plystation, kommer till Arlanda och går förbi tullen där det står massa snutar o jag måste ha sett ut som hej kom o hjälp mig, men inga problem... var bara att gå förbi för att möta personen som skulle plocka upp mig, hittar inte hen så ringer och hen fattar inte vad jag säger hahaha jag märkte inte hur bäng jag var men var duktigt stuk... kom hem o 2-3 dagar senare så fick jag ett redigt epa anfall, blev som ett barn i huvudet?? helt stört läskigt att få sån kraftig epa anfall fan, läskigt.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in