Citat:
Ursprungligen postat av
Scarabaeidae
Jag åt mellan 6 och 20 per dag denna veckan som gått. Blandade med röka och alkohol och vid ett tillfälle blev det runt 20 plus en halva flaska whisky och sex öl. Jag låg på gatan och mumlade. Skrapsår på benen. Sår och blåmärken lite här och där. En sak kan jag säga. Så mycket dumt jag hunnit med på en vecka har de flesta aldrig ens i närheten lyckats ställa till med under en livstid. Det.inkluderar häkte tre dagar och en natt i fyllecell plus husrannsakan.
Jag höjer alltså ett varningens finger. Inget att leka med.
Ikto och xanor är de lurigaste jävlarna.
du när jag satt på planet från thailan så käkade ja upp en hel 100 burk Riovotril 2mg prån apoteket så riktoga roche på recept i thailan av psykiater från apoteket i Thailand + åt en 5a gräs och slängde i mig 50st xanax lila som ser ut som upJ men står xanax på
jag var så jkävla stul för allt inom loppet av 3 timmar, när gräset kikkade så blev jag såååå jävla stuck och börja få nojor att folk glodde på mig på flyget så lirad på en psp, litet plystation, kommer till Arlanda och går förbi tullen där det står massa snutar o jag måste ha sett ut som hej kom o hjälp mig, men inga problem... var bara att gå förbi för att möta personen som skulle plocka upp mig, hittar inte hen så ringer och hen fattar inte vad jag säger hahaha jag märkte inte hur bäng jag var men var duktigt stuk... kom hem o 2-3 dagar senare så fick jag ett redigt epa anfall, blev som ett barn i huvudet?? helt stört läskigt att få sån kraftig epa anfall fan, läskigt.
Mvh