2015-04-15, 23:17
Medlem
kattmuss avatar
Intog 4 mg ikto men noll tollerans för benso, plus 100 mg tramadol. Var ute efter lite euforisk chill kännsla som tramadol brukar ge och har hört att ikto kan boosta det plus minska risken för kramp.

Men känner inget speciellt. Har tagit en hel del tramadol och oxynorm i små doser de senaste månaderna och har räckt med små doser då jag är väldigt liten( 23 år 45 kg 160 cm lång). Brukar känna på 20 mg oxynorm och oftast på 150 mg tramadol. Hur kan det bli så att jag inte känner mkt alls nu? Finns det någon annan benzo som boostar tramadol mer, får hem lite Xanax, Fm1, Stesolid och Xanor Upjohn 90 imorgon. Hart ni något tips för en blanding på det bäste ruset jag kan få av dessa?
Citera
2015-04-15, 23:23
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmus
Intog 4 mg ikto men noll tollerans för benso, plus 100 mg tramadol. Var ute efter lite euforisk chill kännsla som tramadol brukar ge och har hört att ikto kan boosta det plus minska risken för kramp.

Men känner inget speciellt. Har tagit en hel del tramadol och oxynorm i små doser de senaste månaderna och har räckt med små doser då jag är väldigt liten( 23 år 45 kg 160 cm lång). Brukar känna på 20 mg oxynorm och oftast på 150 mg tramadol. Hur kan det bli så att jag inte känner mkt alls nu? Finns det någon annan benzo som boostar tramadol mer, får hem lite Xanax, Fm1, Stesolid och Xanor Upjohn 90 imorgon. Hart ni något tips för en blanding på det bäste ruset jag kan få av dessa?

Tramadol i lite högre doser (låt säga i ditt fall ta 250mg) och 4mg ikto så ska du nog få det mysigt! Annars en vinnande kombo är Xanor och Ikto eller Xanor och stesolid, blir en jätteskön kombo som är uppskattad av många!

simma lungt! Mvh.
Citera
2015-04-15, 23:40
Medlem
kattmuss avatar
Tack för tipset. Vad är den största skillnaden på stesolid, ikto och xanor? Blandar man två benzo finns det väl en risk att man blir jätte trött och bara däckar? vilket jag inte är ute efter. Därför gillar jag tramadol det får mig uppåt och kan chilla hela natten. Men vill inte ta för stora doser pga kramprisk. Så har haft tur att endast 150 mg ger effekt på mig.
Citera
2015-04-15, 23:44
Medlem
Citat:
Tack för tipset. Vad är den största skillnaden på stesolid, ikto och xanor? Blandar man två benzo finns det väl en risk att man blir jätte trött och bara däckar? vilket jag inte är ute efter. Därför gillar jag tramadol det får mig uppåt och kan chilla hela natten. Men vill inte ta för stora doser pga kramprisk. Så har haft tur att endast 150 mg ger effekt på mig.

Bensos funkar olika på olika personer. Så kan berätta hur dom funkar på mig.

Stesolid funkar mot stress och lugnar min "själ" och dämpar mild till måttlig ångest.

Ikto lugnar ner min kropp men hjälper inte speciellt mycket mot ångest eller stress. (Denna benso upplever jag funka väldigt olika för alla)

Xanor raderar alla ångesttankar och gör mig till en zombie men lugnar mig inte från stress och kroppslig ångest. Får ofta mer ångest av denna benso då jag blir så apatisk och självmordsbenägen av den.
Citera
2015-04-16, 00:03
Medlem
kattmuss avatar
Ok det var mkt till hjälp. Men som du säger varierar det säkert mkt från person till person. Testade ikto för första gången idag, gav mig en skum och slö känsla i kroppen men inte mycket hjälp mot ångest. Tror jag satsar på xanor och stesolid i så fall och testar. Vilken av dessa 3 blir man mest trött av? Eller blir man det generellt sätt av alla bensos? Även om man blandar med opioider? Vill ha en riktig chill kväll imorgon känna mig lugn och go men inte trött, så det lutar år xanax och lite tramadol...
Citera
2015-04-16, 00:21
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
håller nog med "DEPRESSIV" där ta 4mg på en gång och smådosera inte

mvh.

Gjorde som sagt det nu igår eller om det var förgår. drog 3 4kryss, sen rökte en spliff på det. somnade hemma hos polare och låg och sov i 3 tim. vaknade med en joint i ansiktet på mig som en polare passade. svamlade massa. Sen bar det av hem hehe.
Citera
2015-04-16, 06:44
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ok det var mkt till hjälp. Men som du säger varierar det säkert mkt från person till person. Testade ikto för första gången idag, gav mig en skum och slö känsla i kroppen men inte mycket hjälp mot ångest. Tror jag satsar på xanor och stesolid i så fall och testar. Vilken av dessa 3 blir man mest trött av? Eller blir man det generellt sätt av alla bensos? Även om man blandar med opioider? Vill ha en riktig chill kväll imorgon känna mig lugn och go men inte trött, så det lutar år xanax och lite tramadol...

Xanor är den du blir tröttast av, samt att de avråds att blanda just xanor (alprazolam) med tramadol, kommer nt ihåg varför de var så, men jag gör de själv ibland, men kör stess + tram istället.

Mvh.
Citera
2015-04-16, 12:18
Medlem
Sallinskiis avatar
En gång för alla, vilken har bäst/mest muskelavslappnande effekt?

Iktorivil (klonazepam)
Eller
Stesolid (diazepam)

För jag tycker inte jag får någon direkt muskelavslappnsnde effekt på 7-8mg ikto (har för övrigt ganska låg tolerans på ikto), blir nog mest påverkad i skallen kändes de som?

Samt ekvalent dos för respektive? 2mg ikto = hur många mg Stesolid/valium (diazepam)

Alla vettiga svar uppskattas!

Mvh.
Citera
2015-04-16, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
En gång för alla, vilken har bäst/mest muskelavslappnande effekt?

Iktorivil (klonazepam)
Eller
Stesolid (diazepam)

För jag tycker inte jag får någon direkt muskelavslappnsnde effekt på 7-8mg ikto (har för övrigt ganska låg tolerans på ikto), blir nog mest påverkad i skallen kändes de som?

Samt ekvalent dos för respektive? 2mg ikto = hur många mg Stesolid/valium (diazepam)

Alla vettiga svar uppskattas!

Mvh.
Sådant är individuellt, som du säkert vet. En del kanske tycker Stesolid, andra Iktorivil. Iktorivil, tycker jag. Den riktiga muskelrelaxerande effekten börjar inte förrän vid 15 mg Stesolid tycker jag.
Citera
2015-04-16, 14:32
Medlem
kattmuss avatar
Blev jävligt trött på 4 mg ikto igår, somnade och vaknade med lite minnes luckor. Skulle ha tagit 2 mg istället. Så om jag idag byter ut ikto mot stess, hur många mg ska jag ta som motsvarar 2 mg ikto? Samt så ska jag blanda med tramadol. Fick även hem dessa gröna xanax stavar och Rosa Xanor Upjohn., de kan jag ta om jag vill somna skönt så asså? Sen också några Fm1 blå piller. Vad är de bra för?
Citera
2015-04-16, 14:50
Bannlyst
Citat:
Blev jävligt trött på 4 mg ikto igår, somnade och vaknade med lite minnes luckor. Skulle ha tagit 2 mg istället. Så om jag idag byter ut ikto mot stess, hur många mg ska jag ta som motsvarar 2 mg ikto? Samt så ska jag blanda med tramadol. Fick även hem dessa gröna xanax stavar och Rosa Xanor Upjohn., de kan jag ta om jag vill somna skönt så asså? Sen också några Fm1 blå piller. Vad är de bra för?
De färgade xanor, fm1 och stavarna är givetvis fake. Innehåller okänd substans. Ta 25-30 mg Stesolid, och 200 mg Tramadol om du ska det.
Citera
2015-04-16, 15:09
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Sådant är individuellt, som du säkert vet. En del kanske tycker Stesolid, andra Iktorivil. Iktorivil, tycker jag. Den riktiga muskelrelaxerande effekten börjar inte förrän vid 15 mg Stesolid tycker jag.

För asså jag har krängt i mig mellan 6 och 7.5 mg ikto (inte riktigt koll haha) idag (mellan kl 8 och kl 11 i förmiddags) Men känner mig varken "flöddrad" eller att jag uppnåt någon muskelavslappning :/ (vid 11 tiden kände jag mig lite påverkad men inget direkt märkbart, lite som att jag druckit en halv starköl typ balansen och reaktionsförmågan var mycket lite nedsatt haha, men de släppte lika snabbt igen..)

har ingen enorm tolerans på ikto, men lite har jag ju sedan innan.. Men 6-7mg borde få mig rejält svängd vanligtvis (och ja de är bra kvalité på ikton) Vågar inte kasta i mig 4mg till eller mer för då slutar de nog med minnesluckor och massa pinsamma samtal med min sambo imorgon som jag inte har en susning av pågick under kvällen...

Så nu när jag kom hem slängde jag i mig 400mg tram (har rätt hög tolerans mot dessa) och de hjälpte ju såklart lite!

Tror jag får satsa på stesolid/valium om man lyckas få tag i de inrikes..

Någon kombo ni/du kan rekommendera att "boosta" det med? har tram, alprazolam och ikto att tillgå sen kan jag ju alltid köpa grapefrukt juice haha...

mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in