2015-03-12, 23:17
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Klonazepam är som Diazepam fast potentare, sitter i lite längre och har lite bättre muskelrelaxerande effekt. Man blir soft och ångestfri, skön i kroppen och fungerar bra på dem. Perfekt allround benso, liksom Diazepam.

1 mg Klonazepam = 10 mg Diazepam på ett ungefär.

Rivotril är nog de vanligaste. Rivotril Roche eller Galenikas. En del varierar i kvalité, som många av tabletterna nu för tiden. Allt beroende på hur de förvarats och fraktats osv. Obrutna burkar/blisters är svåra att få tag på. Finns så klart svenska Iktorivil också på svarta marknaden men de flesta är nog rivotril av lite varierande kvalité.

Tackar för ett utförligt svar! Mycket hjälpsam!

mvh.
Citera
2015-03-13, 15:11
Medlem
Spliffmeisters avatar
Håller med, 1 mg Iktorivil är som 10 mg Stesolid
Citera
2015-03-14, 15:04
Medlem
CristDaFists avatar
Någonstans i denna röriga tråd var det någon som undrade om ben..b.z blåa "fm1" jag har testat dem och dem funkade. Sov bra osv. Mvh

Edit. Jag skrev visst i fel tråd hehe. My bad.
Senast redigerad av CristDaFist 2015-03-14 kl. 15:34.
Citera
2015-03-15, 11:39
Medlem
Yrkesks avatar
Hej!

Jag har kommit över ett par klonisar som en vän gav mig, de är blåa och har en ihålighet i form av ett K. Var härstammar dessa ifrån, samt vad är det för mg?

Tack på förhand.
Citera
2015-03-16, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Hej!

Jag har kommit över ett par klonisar som en vän gav mig, de är blåa och har en ihålighet i form av ett K. Var härstammar dessa ifrån, samt vad är det för mg?

Tack på förhand.

Det är Klonopin(Clonazepam) 1mg från Roche.
Citera
2015-03-16, 14:44
Medlem
bdbdbdbds avatar
Har denna att tacka för mild AT från flubromazolam , en 100 burk anlände tillslut och det var inte en dag för tidigt,

Nu känner jag mig i stort sett återställd efter rätt stora mängder flubro i 5-6 veckor, en och halv vecka tog det och nu känns det typ som innan flubro igen, även om jag höjde min tolerans och har ätit ikto varje dag istället, första dagarna kan jag nog kommit upp i 20mg ena dygnet...

Endast en 2mg krysstvåa imorse, så blir det väl nånting på kvällen, testade diazepam igår och den har också börjat fungera igen, så fått ner toleransen lite men högre än innan flubro experimentet, gick fan inte att sluta för min del... Hade köpt ändå mer och höjt dosen ändå mer tror jag.

Utan nåt som var dugligt likt, Ikto har massa likheter med flubromazolam även om den har ändå mer muskelavslappnande effekter och är ändå mer långtidsverkande, så verkar båda gå på "samma" ställe i skallen ungefär, mer exakt än bara benso som benso om nån fattar vad menar.

Ursäkta blev längre än jag tänkt, skönt att va ångestfri och skriva på...
Senast redigerad av bdbdbdbd 2015-03-16 kl. 14:48.
Citera
2015-03-17, 21:46
Medlem
The foxs avatar
Hur blir man dagen efter om man tar 1 - 2mg för att kunna slappna av och sova? Är man helt bäng, som på t.ex. alkohol? eller är man mer trött osv? Tänkte då specifikt på Klonazepam. Har ingen tidigare erfarenhet av just Benzo.
Senast redigerad av The fox 2015-03-17 kl. 21:50.
Citera
2015-03-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Hur blir man dagen efter om man tar 1 - 2mg för att kunna slappna av och sova? Är man helt bäng, som på t.ex. alkohol? eller är man mer trött osv? Tänkte då specifikt på Klonazepam. Har ingen tidigare erfarenhet av just Benzo.

Ofta piggare/gladare och aningen vingligare. Nej inte som på alkohol öht. Inte alls så påtagligt.

EDIT: med andra ord kommer det inte märkas på dig om du är en normalfjuntad person...
Citera
2015-03-17, 21:59
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumboHO
Ofta piggare/gladare och aningen vingligare. Nej inte som på alkohol öht. Inte alls så påtagligt.

EDIT: med andra ord kommer det inte märkas på dig om du är en normalfjuntad person...

Tänkte mer om man sitter och kör saker som man inte tänker på, som man lyckas med på alkohol ibland. Men då så! Får tacka så mycket för det snabba svaret, blir till och dra en ikväll och se hur det går.
Citera
2015-03-18, 07:49
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Det är Klonopin(Clonazepam) 1mg från Roche.

Tack så mycket! Sökte på nätet, men hittade bara bildlänkar till skumma sidor som jag inte vågade utforska! Men då vet man, hmm... Trodde det var 2mg, men men, goda var de iallafall!

En annan fråga.

Är det bara jag som får s.k "ilningar" i skallen efter intag av klonazepam? Alltså ett "brainzap" kommer i omgångar om två varje gång på vardera sida av skallen. Hoppas någon förstår och kanske kan förklara lite mer ingående vad det är.
Citera
2015-03-18, 09:11
Medlem
bikerfrees avatar
Min första OCH enda erfarenhet att Iktorivil var när jag slängde i mig 10st 2mg... Usch, jag tappade bort 4 dagar där jag knappt minns någonting. Det var en obehaglig resa utanför mig själv.
Citera
2015-03-18, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bikerfree
Min första OCH enda erfarenhet att Iktorivil var när jag slängde i mig 10st 2mg... Usch, jag tappade bort 4 dagar där jag knappt minns någonting. Det var en obehaglig resa utanför mig själv.

Utan benzotolerans? Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in