2014-12-18, 19:43
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Tänkte gå av med 2 iktro två 33 falcon och en redig spliff och 10mg imovane? Tänkte gå av dosen

whaaat??
Citera
2014-12-18, 20:03
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Just pga att den sitter i länge skrivs den inte ut ofta.
men det gör den ju mindre beroendeframkallande och minskar risk för toleransökning, jämfört med tex Alprozalam.
Citera
2014-12-18, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
men det gör den ju mindre beroendeframkallande och minskar risk för toleransökning, jämfört med tex Alprozalam.

Du är påverkad längre av klonazepam jämfört med alprazolam. Jag har haft 3 läkare som nekat ikto pga den långa halveringstiden, (lätt att öka tolerans menar dom). Istället har jag fått alprazolam.
Citera
2014-12-18, 20:53
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Du är påverkad längre av klonazepam jämfört med alprazolam. Jag har haft 3 läkare som nekat ikto pga den långa halveringstiden, (lätt att öka tolerans menar dom). Istället har jag fått alprazolam.

Skumt. Ikto är känd för att inte skapa någon toleransutveckling för vissa. Vet av folk som gått på samma dos iktorivil i månader och år.
Citera
2014-12-19, 02:19
Medlem
PreaCs avatar
Försökte få ner toleransen lite. Knaprade rätt stora mängder under helgen som var. I söndags tog jag de sista 5 krysstvåorna och ikväll har jag tryckt i mig 5st.

Fungerar absolut, men helvete, ska man behöva hålla ut ångesten i veckor för att få myskänsla på 2mg igen?
Citera
2014-12-19, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Försökte få ner toleransen lite. Knaprade rätt stora mängder under helgen som var. I söndags tog jag de sista 5 krysstvåorna och ikväll har jag tryckt i mig 5st.

Fungerar absolut, men helvete, ska man behöva hålla ut ångesten i veckor för att få myskänsla på 2mg igen?

Du får se det som en hälsomässig investering helt enkelt, sen att det skulle ta jättemånga veckor vet jag inte. håll ut två iallafall
Citera
2014-12-19, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Skumt. Ikto är känd för att inte skapa någon toleransutveckling för vissa. Vet av folk som gått på samma dos iktorivil i månader och år.

Placebo? Folk som tar 4mg per dag exempelvis har ju fortfarande kvar klonazepam i sig dagen efter. Att toleransen inte skulle öka låter skumt isf.
Citera
2014-12-19, 13:01
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Placebo? Folk som tar 4mg per dag exempelvis har ju fortfarande kvar klonazepam i sig dagen efter. Att toleransen inte skulle öka låter skumt isf.

Men det är så! Den har inte toleransutveckling på alla
Citera
2014-12-19, 13:05
Medlem
Jag har inte käkat Ikto med annan benzo, och det verkar ta väldigt lång tid för att få ner toleransen om man tagit för mycket av nåt. T.ex. hade jag uppehåll i 8 veckor från Stilnoct som jag hade poppat alldeles för mycket under ett halvår, kände knappt ett piss av 10-20mg.

Samtidigt kan jag ta uppehåll i nån vecka så funkar xanor igen.
Citera
2014-12-21, 05:33
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Du får se det som en hälsomässig investering helt enkelt, sen att det skulle ta jättemånga veckor vet jag inte. håll ut två iallafall

Nänänä

8 stark på krogen o 6-7 ikto gjorde susen. Nu mår jag som en stjärna blinkar.

Plugg???????????????????????????
Citera
2014-12-22, 00:57
Medlem
Har käkat en del kryss men de va några veckor senast och nu skulle jag fira julledigheten och köpte mig några stycken men får inte alls samma effekt. Tycker smaken skiljer sig lite från dom jag köpte senast. Visst dom funkar men får ju käka desto mer

Får man tolerans så fort eller har jag fått utländska? Stor skillnad på svenska och utländska?
Citera
2014-12-22, 02:13
Medlem
lovevaginass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mmyes
Har käkat en del kryss men de va några veckor senast och nu skulle jag fira julledigheten och köpte mig några stycken men får inte alls samma effekt. Tycker smaken skiljer sig lite från dom jag köpte senast. Visst dom funkar men får ju käka desto mer

Får man tolerans så fort eller har jag fått utländska? Stor skillnad på svenska och utländska?

Samma för mig iallfall,provade beställa från internet från utlandet,absolut sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in