2008-10-23, 01:16
Medlem
sventumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Vet att clonazepam är väldigt bra att blanda med tramadol eftersom risken för kramper går ner till 0% oavsett hur högt tramadolintaget är.

Farliga att "veta" saker. Just make sure you don't push that statement to hard.
Citera
2008-10-23, 08:31
Medlem
cgb spenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Ikton skall som sagt vara mer dospotent.
Rekomenderar dig att smälta tabletten i munnen så känner du skillnaden plus att det smakar mycket, mycket väl!
Bästa halstabletten jag känner till.

ja ikto smakar riktigt bra, jag vet inte hur temesta smakar men 2mgs ativan är nog annars den godaste benson
Citera
2008-10-23, 11:37
Medlem
Fontainebleaus avatar
Back-in-the-club.

Efter ett 7 veckor nästan CT så blev det 11 stycken utspritt över dagen igår, och oj vad skönt det var, sov som en gud också, vilket inte hänt på över ett år.
Citera
2008-10-23, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fontainebleau
Back-in-the-club.

Efter ett 7 veckor nästan CT så blev det 11 stycken utspritt över dagen igår, och oj vad skönt det var, sov som en gud också, vilket inte hänt på över ett år.

Jag vill också

Fyfan för att ha uppehåll!!
Citera
2008-10-25, 09:42
Medlem
fells avatar
Vad ligger halveringstiden på clonazepam på egentligen? Har sett lite olika tider i olika tabeller allt från runt 20timmar till uppåt 50
Citera
2008-10-25, 20:53
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fell
Vad ligger halveringstiden på clonazepam på egentligen? Har sett lite olika tider i olika tabeller allt från runt 20timmar till uppåt 50

Stämmer ju rätt så bra, Klonazepam har en halveringstid på 26-49h.

ps. Har svalt 3st iktorivil 2mg och börjar må riktigt fint
Citera
2008-10-25, 21:33
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Jag vill också

Fyfan för att ha uppehåll!!
Är det inte bättre att ta litet och inte vräka på så in i norden med benso som Du brukar göra?
Citera
2008-10-25, 22:33
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Är det inte bättre att ta litet och inte vräka på så in i norden med benso som Du brukar göra?

Så försöker jag hålla det nu, om man nu räknar 4-8mg/dag som resornerlig mängd, vilket jag vet att det inte är, men menm.
Grejen att jag stoppade i mig 11st utspritt över dagen var ju just pågrund av ett långt uppehåll.
Citera
2008-10-25, 23:02
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fontainebleau
Så försöker jag hålla det nu, om man nu räknar 4-8mg/dag som resornerlig mängd, vilket jag vet att det inte är, men menm.
Grejen att jag stoppade i mig 11st utspritt över dagen var ju just pågrund av ett långt uppehåll.
Om man varit utan länge bör toleransen gått ner och behöver således inte ta så mycket.
Citera
2008-10-25, 23:07
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Om man varit utan länge bör toleransen gått ner och behöver således inte ta så mycket.

Ian Curtis ville nog belöna sig med några extra just för att han varit utan så länge...
Citera
2008-10-25, 23:33
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:

Toleransen hade inte gått ned så otroligt mycket som det först kändes som, blev 22mg då jag tog 1-2 varje timma tills jag la mig, och jag minns i stort sett hela dagen.

Och jo, eldkvarn har rätt, hur tragiskt det än låter, 7 veckorna har varit ett helvete och då var det skönt att inte bry sig om hur mycket som gick ned.
Citera
2008-10-26, 09:19
Bannlyst
Citat:
Har ju noll livsglädje när jag är nykter så ju mer knark jag får i mig; desto bättre mår jag.
Det enda som får mig att orka leva är vetskapen att jag kan knarka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in