2012-03-24, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
De är skit.
Det finns många "vittnesmål" om detta i denna tråd och i fp-tråden.
Ha som regel att aldrig köpa lösa piller hos fp, eller ännu bättre skit helt i att köpa av fp.

Såg att de fått in rivotrivil i blister men det lär ju vara samma smörja. Folk får gärna pma om bättre shoppar då jag förlitat mig på fp hela tiden.
Citera
2012-03-28, 18:47
Medlem
Bullsquids avatar
Har för ett tag sen nu tagit sammanlagt 12.5 mg ikto, ca 4-5mg från apoteket och resten från FP
Inte allt på en gång utan åt väl 4.5 mg först sen resten efter en halvtimma
Känner knappt nånting, tog väl de första för snart 2 timmar sen, även blandat med ett glas rom och kola

Åt i måndags 10mg xanor, är det det som påverkar eller? Kände inte mycket då heller.
Ska jag dricka mer till eller? för vill inte slösa mer piller nu vill de ska räcka ett tag!

Känner mej typ helt nykter nu alltså, lite tröttare möjligen
Senast redigerad av Bullsquid 2012-03-28 kl. 18:50.
Citera
2012-03-28, 20:17
Medlem
smoketheherbs avatar
Är tom. dem blistrade dåliga ?? hörde att dem var bra/helt OK! sist dem va ine i blister ?!.
Citera
2012-03-28, 20:23
Medlem
Bullsquids avatar
nej lösa, men har käkat precis samma förra veckan elller när det var då en kompis skaffat in samma parti från FP. Funkade finfint, blev helväck på 6 mg.

Enda som hände nu var att jag somna på 12.5 mg

tog nu 4mg till men förväntar mej inte mycket...vafan....e det sån jävla tolerans jag skaffat bara för jag ätit lite xanor det senaste? inte varje dag alltså och max doser mellan 5-10mg

hur lång tid kan det ta för toleransen att lägga sej? hade ju gärna tänkt spendera veckan i ett skönt ikto rus nu när det blir dåligt väder med....vill ju inte slänga i mej 50 ikto utan effekt liksom...
Senast redigerad av Bullsquid 2012-03-28 kl. 20:27.
Citera
2012-03-28, 20:25
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoneStarGirl
Kan man på någotvis vara imun mot just klonazepam? FP's såkallade rivotril gav ingen som helst verkan på mig. Fakepiller eller vad är det frågan om? Har ingen skyhög benzotolerans heller. Klagade hos FP men de påstod att jag var en av få som tyckt pillerna var skit.

fick som sagt verkan på FPs lösa ikto förra veckan. bra effekt på 6mg så kassa e de inte men måste ha dratt på mej tolerans nu eftersom det blivit mycket benso nu det sista med både ikto, xanor och etizolam
Citera
2012-03-28, 20:46
Medlem
Någon som kan tala om vad FP är.
Är också lite sugen.
Citera
2012-03-28, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RACERN
Någon som kan tala om vad FP är.
Är också lite sugen.
Skulle gissa på att det står för FearPharmacy...
Citera
2012-03-28, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Skulle gissa på att det står för FearPharmacy...

Tackar ska kolla det.
Citera
2012-03-28, 22:37
Medlem
Bullsquids avatar
Nån som vet när den sjuka toleransen går ner?? vill ju fan känna nåt och inte gött att bara slösa när inget händer
Citera
2012-03-29, 01:38
Medlem
Bullsquids avatar
fan käkat 11 ikto nu och 2 imovabe inte ett skit har hänt!!
Citera
2012-03-29, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
fan käkat 11 ikto nu och 2 imovabe inte ett skit har hänt!!
hehe, det som är trist med benso. Det går snabbt att bygga tolerans men segt att bli av med den.
mitt råd: införskaffa lite benzostickor (finns att beställa lite varstans på internet och kostar inte alls mycket)
testa en sticka i veckan och se om det visar positivt för benzo.
Gör det det, testa nästa vecka osv.

den dagen du pissar rent, vänta ytterligare 2-3 veckor så har nog toleransen sjunkit någotsådär, kanske inte till noll då du var ung oerfaren och färsk. Men ganska mycket iallafall =)
Citera
2012-03-29, 02:28
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia:)
hehe, det som är trist med benso. Det går snabbt att bygga tolerans men segt att bli av med den.
mitt råd: införskaffa lite benzostickor (finns att beställa lite varstans på internet och kostar inte alls mycket)
testa en sticka i veckan och se om det visar positivt för benzo.
Gör det det, testa nästa vecka osv.

den dagen du pissar rent, vänta ytterligare 2-3 veckor så har nog toleransen sjunkit någotsådär, kanske inte till noll då du var ung oerfaren och färsk. Men ganska mycket iallafall =)
Tack för tipset men herregud inte fan kan jag vänta 2-3 v när jag har benso... det är en omöjlighet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in