2012-03-23, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Inte jättefarligt beroende på DIN tolerans. Men kan leda till att du slutar andas så om du inte är van vid dessa preparat hade jag inte gjort det om jag var du.

Så folk dör av opiater. Inte många som dör av bara opis t.ex. Utan alltid blandning med alkohol/benso.

jag är van vid sub, men är "påverkad", nu har jag redan tagit, 4mg ikto också
Citera
2012-03-23, 16:43
Medlem
undervattenfisks avatar
snart ligger 6mg klonazepam under tungan och smälter i väntan på verkan.. riktigt go bens ihop med sub och ett par st lorazepam
Citera
2012-03-23, 18:25
Medlem
undervattenfisks avatar
har jag frågat de här tidigare itråden uräsktar jag mig, men någon som märkt skillnad i smak på svenska ikto och pakistanska(?) ? tycker det typ är starkare mer uppfriskande på dom importerade,, men de kan vara inbillning... har inte ätit ikto på väldigt länge för än nu i vekcan...

8mg klona, 2mg sub och 5mg lorazpema, redo för att åka som +2 på företagsjippo... ha en go fredagskväll mina medmänniskor!
Citera
2012-03-23, 18:26
Medlem
Tog mina första benso detta året, avgiftades förra året!

Tog 3 stycken ikto 2mg svenska och jag minns inget från den dagen!
Citera
2012-03-23, 21:14
Medlem
Alcoholocaust-s avatar
Nu en seriös fråga: Hur är bästa sättet att snabbt trappa ner 12 mg ikto? Ätit det 8-9 månader nu dagligen samt 2 år 90 mg/dag oxazepam innan. Allt känns förjävligt hela tiden hur många jag än trycker i mig och det blir bara värre sen när det ändå är slut innan man får ut fler. Har dessutom fängelsevisit väntandes (därav vill jag trappa ner snabbt), som ikton till stor del har orsakat. Har varit utan idag hela dagen och det här är fan inget roligt, barnlek att trappa ner jämfört med oxazepam (lade av i 2 månader och trappade av i en).

EDIT: Lider även av alkoholproblem. Så det går åt kanske 15 stycken när man har krökat EN dag för att man inte skall ha ihjäl sig...
Citera
2012-03-23, 21:19
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholocaust-
Nu en seriös fråga: Hur är bästa sättet att snabbt trappa ner 12 mg ikto? Ätit det 8-9 månader nu dagligen samt 2 år 90 mg/dag oxazepam innan. Allt känns förjävligt hela tiden hur många jag än trycker i mig och det blir bara värre sen när det ändå är slut innan man får ut fler. Har dessutom fängelsevisit väntandes (därav vill jag trappa ner snabbt), som ikton till stor del har orsakat. Har varit utan idag hela dagen och det här är fan inget roligt, barnlek att trappa ner jämfört med oxazepam (lade av i 2 månader och trappade av i en).

EDIT: Lider även av alkoholproblem. Så det går åt kanske 15 stycken när man har krökat EN dag för att man inte skall ha ihjäl sig...

Sök kontraktsvård i stället för fängelse
Citera
2012-03-23, 21:39
Medlem
Okej, tolv ikto per dag!

Jag avgiftades ifrån xanor, jag hade käkat xanor i ett år och tog 20 stycken 1mg tabletter per dag på slutet. En dyr vana och jag åkte fast för narkotika brott och jag hade att välja på fångelse i två år eller skyddstillsyn i 3 år om jag gick med på att avgiftas med fortsatta prover och läkarkontakt under de tre åren!

På beroende mottagning så fick jag inte mer än 12 xanor om dagen, jag fick ta 3 på morgonen och tre på lunchen och tre på eftermiddagen och tre på kvällen!

Sen tog de bort en tablett i veckan, efter 13 veckor så var jag nere på noll. De första 4 veckorna var rätt så jobbigt. Jag tog lyricka svart och det tog bort frossan helt okej och det syntes inte i mina urinprov!

Så jag skulle minska med 1 gram om veckan, så efter 12 veckor så är du nere på noll, de första veckorna kan vara jobbigt och när du är nere på noll så kan du få en sista jobbig vecka!

Om du mår riktigt skit så kan du stanna på samma dos en extra vecka så att kroppen inte mår allt för jävligt, men kom ihåg att inte stanna på samma dos mer än två veckor så att du alltid rör dig mot målet på noll tabletter om dagen!

Du kan ju alltid komma till fängelset med ditt beroende, de har läkare som kan hjälpa dig att bli ren. Då måste du erkänna ditt missbruk och berätta allt. De kan hjälpa dig i fängelset!

Lycka till!
Citera
2012-03-24, 09:16
Medlem
Alcoholocaust-s avatar
EDIT: Radera...
Senast redigerad av Alcoholocaust- 2012-03-24 kl. 09:18.
Citera
2012-03-24, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
FP's "roche" var ju inge bra alls tog 6 st plus 2st 0,5mgxanor depot och 15mg stess, och och kände inte ett skit mer än jag gör på det andra minus FP's ikto, nån annan som upplever dom som dåliga??

Köpt av någon där och det skulle vara svenska roche 2 mg. Men tabletterna var klart sämre än 10mg stes...

F ö är drogport.net borta idag....?
Senast redigerad av Kaintuck 2012-03-24 kl. 16:13.
Citera
2012-03-24, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kchris862
Tog mina första benso detta året, avgiftades förra året!

Tog 3 stycken ikto 2mg svenska och jag minns inget från den dagen!

ned alkohol?

jag känner nästan inget på 2mg och är grönis
Citera
2012-03-24, 21:41
Medlem
Kan man på någotvis vara imun mot just klonazepam? FP's såkallade rivotril gav ingen som helst verkan på mig. Fakepiller eller vad är det frågan om? Har ingen skyhög benzotolerans heller. Klagade hos FP men de påstod att jag var en av få som tyckt pillerna var skit.
Citera
2012-03-24, 21:52
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoneStarGirl
Kan man på någotvis vara imun mot just klonazepam? FP's såkallade rivotril gav ingen som helst verkan på mig. Fakepiller eller vad är det frågan om? Har ingen skyhög benzotolerans heller. Klagade hos FP men de påstod att jag var en av få som tyckt pillerna var skit.

De är skit.
Det finns många "vittnesmål" om detta i denna tråd och i fp-tråden.
Ha som regel att aldrig köpa lösa piller hos fp, eller ännu bättre skit helt i att köpa av fp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in