Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-17, 02:26
  #2725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Hahaha, det låter som en trevlig kväll! stäng av mobilen och ta inte med HELA burken ut

käkade bara 5 st den kvällen, räckte bra de för de fanns mycket alkohol. tog mig 5 så jag inte äter upp för många o sen vakna, vart tog alla vägen`? sånt orkar man inte man lär sig av sina misstag hehe. i alla fall jag

må väl mate
Citera
2011-07-17, 02:28
  #2726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Hehehe, jajjamen jag ligger "in training" och kommer ha hand om opiat-forat med en moderator till. Ska vara i full gång nästa vecka

Sorry för OT!

Ingen som råkat få hem FP's senaste klonazepam förresten?

min polare fick, och dom funka som svenka sjukt bra! lättt värt att beställa från FP
Citera
2011-07-17, 20:54
  #2727
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
min polare fick, och dom funka som svenka sjukt bra! lättt värt att beställa från FP
Håller med dig till 100% mysiga som klonazepam är har stoppat 4mg... har dock blandat med sub och bromazepam också, men ändå
Citera
2011-07-18, 12:49
  #2728
Medlem
telepatis avatar
Om vi ponerar att man dagligen ätit rätt rediga doser ikto under en månads tid.

Vad har man att förvänta sig om man går CT? Har kroppen hunnit vänja sig tillräckligt?
Citera
2011-07-18, 13:55
  #2729
Medlem
AngelDusssts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Hahaha, det låter som en trevlig kväll! stäng av mobilen och ta inte med HELA burken ut

hahaha
Citera
2011-07-18, 14:21
  #2730
Avstängd
d-bolls avatar
Såja, 100st 2mgare beställda, mums
Citera
2011-07-19, 00:23
  #2731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Håller med dig till 100% mysiga som klonazepam är har stoppat 4mg... har dock blandat med sub och bromazepam också, men ändå

härligt det har tagit klonazepam och diazepam och fenazepam hehe. mår som en kung ser så suddigt kan knappt prata haha, love benzodiasepiner<3
Citera
2011-07-19, 00:37
  #2732
Medlem
Mr.Gracies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
härligt det har tagit klonazepam och diazepam och fenazepam hehe. mår som en kung ser så suddigt kan knappt prata haha, love benzodiasepiner<3

E avundsjuk...

Inte på att du tagit benso, för det har jag tilräckligt av hemma och i kroppen, men att du får ett "rus" lr vad man ska kalla det...

Ett råd, lägg ner!!!
Citera
2011-07-19, 02:40
  #2733
Medlem
smoketheherbs avatar
Ikto & Tramadol

För ett par timmar sen drog jag i mig 2mg Ikto 350mg Tramadol (kapslar50mg).
Fyllde på ett par timmar efter med 1mg Ikto
Känns fint just nu flöddrar och noddar mig fram genom sommarnatten.

Notera : Ingen tolerans på Ikto´n Tramadol toleransen ligger runt 500mg vanligen.


Undrar även vad ni tycker om att kombinera Ikto med Tramadol. Risker?





[SMOKETHEHERB]
__________________
Senast redigerad av smoketheherb 2011-07-19 kl. 02:44. Anledning: Glömde lite grejer
Citera
2011-07-19, 05:18
  #2734
Medlem
Mr.Gracies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
För ett par timmar sen drog jag i mig 2mg Ikto 350mg Tramadol (kapslar50mg).
Fyllde på ett par timmar efter med 1mg Ikto
Känns fint just nu flöddrar och noddar mig fram genom sommarnatten.

Notera : Ingen tolerans på Ikto´n Tramadol toleransen ligger runt 500mg vanligen.


Undrar även vad ni tycker om att kombinera Ikto med Tramadol. Risker?





[SMOKETHEHERB]

Risker finns det i stort sett inga , snarare betydligt mer riskfyllt att gå på höga doser tramadol utan ngt kramplösande medel i kroppen . Nu är du visserligen inte uppe i särskilt höga doser tramadol, men en kramp kan komma på betydligt mindre dos än 500 (och 350 oxå för den delen)...
Citera
2011-07-19, 14:14
  #2735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gracie
E avundsjuk...

Inte på att du tagit benso, för det har jag tilräckligt av hemma och i kroppen, men att du får ett "rus" lr vad man ska kalla det...

Ett råd, lägg ner!!!

tar ju i doser som inte är farliga så varför lägga ner? behöver också benzo för att klara av dagen
Citera
2011-07-20, 02:22
  #2736
Medlem
Mr.Gracies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
tar ju i doser som inte är farliga så varför lägga ner? behöver också benzo för att klara av dagen

Förlåt för att jag predikar, lite fel ställe att göra det kanske

Men det dröjer inte så lång tid man tror innan ikto (och all annan benso) inte fungerar öht utan snarare ger mer ångest så att man knappt klarar av dagen med dom . Dessutom är ngt rus inte att tänka på när man nått det stadiet .

Problemen man hade innan, t ex för att klara dagen, vara social, bemöta vardagens ångest, hemskheter som inträffat osv osv, kommer aldrig försvinna utan snarare jaga dig och återkomma tusen ggr värre den dagen du slutar med din "medicin". Och även om du då efter år av knaprande väljer att fortsätta på den inslagna vägen så kmr som jag tidigare nämnt din "medicin" mot problemet snarare boosta/förvärra problemet i slutändan . Till slut ser det ursprungliga problemet bagatellartat ut jämför med de nya (och gamla) fasor man till slut tvingas möta.

Detta lär du (ingen) undkomma så ta du lite benso ibland för att chilla efter en stressig dag etc, men gör det inte till en vana.

Förlåt för predikan, men jag har liksom "been there and still are" ...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback