Citat:
Ursprungligen postat av monk89
Haha fan nu blir jag orolig om du fick sådär efter 6-7 DYGN och på sömnbenso också, och jag fick det på en helt vanlig kväll med Ikto och Valium.. måste vara känslig jag!

haha. Men tror jag har lite mild sömnapné eller nåt faktiskt. Näe fyfan det kändes inte så nyttigt att helt plötsligt bli en zombie i några sekunder hit o dit, inte en Levande-död zombie utan en Vaken-sovande zombie haha.
Skrattade stenhårt IRL åt det du sa medans du öppna glasspaketet

Haha
Alltså nej du missförstod mig lite eller så skrev jag knasigt (har kört amfetamin och en hel massa pix och alkohol nu) men jag hade bara varit vaken på amfetamin runt 1 vecka vet inte exakta dagarna, men hade inte käkat nå bens alls just då de var p åden tiden jag ansåg mig som nykter/drogfri om jag bara tog amfetamin, eftersom jag tyckte de skulle bli legaliserat.
haha fan vad skit jag fick för de av några kanske 5-6 stycken snubbar här på forumet.... dom ville legalisera ganja, men när jag ville legalisera amfetamin slog de hus i helvete, hade det var IRL hade förmodligen någons ögon varit fyllda av tårgas och sen knäckt smalben så extrema påhopp gjorde dom mot mig nästan, fick endel hot PM där jag egentligen borde skämmas så pass att jag inte ens vill visa mig på en svenskt forum som försöker föra en seriös narkotikapolitik för att främja legalisering av cannabis.
Då sa jag bara FUCK YOU, Legalisera amfetamin, legalisera alla droger, eftersom det är upp till användaren själv vad man stoppar i sin kropp. och dom säger att de är en naturlig växt.... OPIUM är ju naturligt och ur det kommer ju morfin och heroin.
vart något jävla off topic där men jag ber om ursäkt sorry.