2011-07-05, 22:58
Medlem
Chrippe.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
Har precis fyllt på med 1 mg utöver 1 mg tidigare så totalt 2mg nu. Börjar bli lite relaxad sämre kordination .. men inte helt veck.. vankas de påfyllning ?

Jag tycker att du ska nöja dej så för idag, njut av ruset och håll inte på O käka tills du deckar, 2 mg är väl lagom nybörjardos tycker jag, låt det va för idag, njut.... och kör igen om nån dag om du nu skulle vilja det, men skapa dej inte ett beroende..snälla.
Citera
2011-07-05, 23:24
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrippe.
Jag tycker att du ska nöja dej så för idag, njut av ruset och håll inte på O käka tills du deckar, 2 mg är väl lagom nybörjardos tycker jag, låt det va för idag, njut.... och kör igen om nån dag om du nu skulle vilja det, men skapa dej inte ett beroende..snälla.

Självklart inte. Men jag har sysslat med tramadol/tradolan under några månader..Känner men inte så som jag trodde att man skulle känna. Detta är ju som sagt första gången. Blir ruset mer najs när de suttit i fler timmar , när man börjar bli trött ?
Citera
2011-07-05, 23:26
Medlem
Chrippe.s avatar
Citat:
Självklart inte. Men jag har sysslat med tramadol/tradolan under några månader..Känner men inte så som jag trodde att man skulle känna. Detta är ju som sagt första gången. Blir ruset mer najs när de suttit i fler timmar , när man börjar bli trött ?

tram tycker jag är lagom Hur länge sedan var det du tog sista halvan?
Citera
2011-07-05, 23:29
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrippe.
tram tycker jag är lagom Hur länge sedan var det du tog sista halvan?

Typ nån timme sen , somnar man bra på ikto ? , går de bra o kombinera Ikto+Tram ? inte för jag tänkt göra de nu men kanske nästa gång ? känner mig slö i kroppen just nu även tom i skallen.
Citera
2011-07-05, 23:36
Medlem
.Angst.s avatar
Citat:
Typ nån timme sen , somnar man bra på ikto ? , går de bra o kombinera Ikto+Tram ? inte för jag tänkt göra de nu men kanske nästa gång ? känner mig slö i kroppen just nu även tom i skallen.
Klockren och vad jag vet harmlös kombo.
Citera
2011-07-05, 23:42
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Angst.
Klockren och vad jag vet harmlös kombo.

Men fan jag borde väll vara helt väck endå 2mg första gången jag är nästan besviken..
Citera
2011-07-05, 23:47
Medlem
.Angst.s avatar
Citat:
Men fan jag borde väll vara helt väck endå 2mg första gången jag är nästan besviken..
Du är säkert ganska väck. Det kan vara lurigt att känna av hur påverkad man är på benzo.
Citera
2011-07-06, 00:05
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Angst.
Du är säkert ganska väck. Det kan vara lurigt att känna av hur påverkad man är på benzo.

A , men blir man zoonkig sen ? och äre skönt o somna/nodda ? på Ikto?
Citera
2011-07-06, 00:13
Medlem
Creepy24s avatar
Tycker inte dom slår nått alls typ . äter 4 mg har även ätit mer men aldrig upplevt något specielt rus av iktrovil .
Citera
2011-07-06, 00:19
Medlem
smoketheherbs avatar
Tror man hädanefter ska hålla sig till Tramadol
De är riktiga grejer !
Citera
2011-07-06, 00:40
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Tror man hädanefter ska hålla sig till Tramadol
De är riktiga grejer !

Det är ju två helt olika typer av droger, är du överhuvudtaget medveten om det?
Känns ju inte riktigt så...
Citera
2011-07-06, 00:45
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Det är ju två helt olika typer av droger, är du överhuvudtaget medveten om det?
Känns ju inte riktigt så...

Hahaha ja klart jag vet de!. Men med tanke på vad jag hört om benzo hur soft de är osv. Kan jag ju bara säga att jag känner bara att ångest & oro försvinner , vilket jag inte direkt ser som ett "rus".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in