2011-07-13, 08:57
Medlem
dumtekteks avatar
käkar 4mg xanor vad motsvarat det i iktrovil??
Citera
2011-07-13, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholocaust-
Gick till läkaren och klagade på att min dagliga dos på 90 mg oxazepam inte räckte till, och att jag hellre ville ha något långverkande. Så jag fick 12 mg ikto/dag(!) utskrivet istället. Är fortfarande chockad som satan. På receptet står det att en 100-burk får hämtas ut varannan vecka.
hahahaha Go läkare!

Där har du pengar plus flödder kan jag säga =)
Citera
2011-07-13, 11:08
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Vad jag har läst är clonazepam en svår benzo att detektera vid analys. Den har ett betydligt högre tröskelvärde gällande koncentration i urinen för att kunna påvisas. Enligt en person som jobbar på NAE syns inte clonazepam... Är detta verkligen möjligt eller krävs det bara högre koncentration?
Någon som vet vad som gäller?

kan knappast stämma. jag torskade på ett prov efter att ha ätit 4mg.
Citera
2011-07-13, 11:10
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumtektek
käkar 4mg xanor vad motsvarat det i iktrovil??

lika mycket
Citera
2011-07-13, 14:37
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholocaust-
Gick till läkaren och klagade på att min dagliga dos på 90 mg oxazepam inte räckte till, och att jag hellre ville ha något långverkande. Så jag fick 12 mg ikto/dag(!) utskrivet istället. Är fortfarande chockad som satan. På receptet står det att en 100-burk får hämtas ut varannan vecka.

Den läkaren måste vara helt bakom flötet , någon på Apoteket borde förr eller senare reagera. Fyfan för att trappa ner ifrån en sådan dos sedan, motsvarar för fasen 480 mg Diazepam om dagen.
Citera
2011-07-13, 15:35
Medlem
znors avatar
Idag har jag haft i mig 17st ikto 2mg, känner inget vidare. Måste fan trappa ner nu. Helt jävla onödigt att slänga i sig så här mycket.
Citera
2011-07-13, 17:06
Medlem
TheVoids avatar
Tagit 4mg Clona samt 20mg Diaz samt nån 3.5a har slunkit ned med men tycker jag borde känna mer än vad jag gör just nu, kanske kommer om ett tag just nu så är benen lite som spaghetti när jag går men mycket mer känner jag inte nu.
Har ingen vidare tolerans tror jag då jag inte käkat ikto på vääääldigt länge och diaz var för några veckor sen och det var inga större mängder.
Vill ju inte slänga i sig piller efter piller och sen vakna imorgon med tomt förråd
Allt kommer från FP så någon annan mer van benzo brukare kan ju lägga in en comment när de testat FPs clona och säga vad de tycker jag har ju svårt att avgöra styrkan då jag är lite ovan på just sånt.
Citera
2011-07-13, 17:18
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Tagit 4mg Clona samt 20mg Diaz samt nån 3.5a har slunkit ned med men tycker jag borde känna mer än vad jag gör just nu, kanske kommer om ett tag just nu så är benen lite som spaghetti när jag går men mycket mer känner jag inte nu.
Har ingen vidare tolerans tror jag då jag inte käkat ikto på vääääldigt länge och diaz var för några veckor sen och det var inga större mängder.
Vill ju inte slänga i sig piller efter piller och sen vakna imorgon med tomt förråd
Allt kommer från FP så någon annan mer van benzo brukare kan ju lägga in en comment när de testat FPs clona och säga vad de tycker jag har ju svårt att avgöra styrkan då jag är lite ovan på just sånt.

Fps håller hög kvalitet. Bara att slänga i dig mer och drick!
Citera
2011-07-13, 17:25
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Fps håller hög kvalitet. Bara att slänga i dig mer och drick!

Ja semestern är ju igång så jag kommer väl fylla på tills jag är nöjd men ikto slår väl lite långsammare om jag fattat det rätt så vill ju inte slänga i mig för mycket för snabbt så att säga. Hade även lite planer på att gå ut idag på benz+3.5 men får la se hur det blir med det, tråkigt väder här har fan fått ta på mig en hoodie o då e inte jag den som fryser lätt.
Citera
2011-07-13, 17:46
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Ja semestern är ju igång så jag kommer väl fylla på tills jag är nöjd men ikto slår väl lite långsammare om jag fattat det rätt så vill ju inte slänga i mig för mycket för snabbt så att säga. Hade även lite planer på att gå ut idag på benz+3.5 men får la se hur det blir med det, tråkigt väder här har fan fått ta på mig en hoodie o då e inte jag den som fryser lätt.

Tycker att dom slår efter 1 timme, så lite segare en dom flesta benso som finns. Men bara att fylla på till du är nöjd, men håll det till 3,5or ifall du hade tänkt att dricka lite på det. Sorry att att jag skriver lite slarvigt orkar inte bry mig om det nu
Citera
2011-07-13, 17:50
Medlem
znors avatar
Någon kunnig som kan svara?
Har käka ikto i 2-3 månader ungefär 250st under den tiden, hur allvarlig kommer min at bli?
Trappa ner eller sluta ct?
Kan lägga till att jag har testat vara utan i 2-3 dagar utan några som helst bekymmer.
Senast redigerad av znor 2011-07-13 kl. 17:53.
Citera
2011-07-13, 18:13
Medlem
Du kommer garanterat märka av det, verkligen hög tid att sluta nu. Har som mest kört dagligen i 3-4v med doseringar som på slutet varit runt 16-20mg.
Svårt att veta hur du löser detta bäst men prio 1 är att börja nu direkt! Det är inte konstigt att du inte känt något då du varit utan så kort tid då du under denna tid haft mycket clonazepam i systemet.

Jag har kört CT någon gång och då åkt på kraftigt epilepsianfall. Personligen skulle jag sänka dosen direkt till 2-4mg. Köra en vecka och sedan köra 20-30mg diazepam 1-2v. Eventuellt med tillägg av låg dos sub om du verkligen behöver för att hindra psyket från krasch.

Eventuellt sänka direkt till lägsta möjliga dos endast för att förhindra kramp/ep och ta sub vb.
Finns säkerligen bättre sätt men börja nu direkt!

Citat:
Ursprungligen postat av znor
Någon kunnig som kan svara?
Har käka ikto i 2-3 månader ungefär 250st under den tiden, hur allvarlig kommer min at bli?
Trappa ner eller sluta ct?
Kan lägga till att jag har testat vara utan i 2-3 dagar utan några som helst bekymmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in