2010-11-09, 02:24
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert1l
w000t, skojjar du eller? :P
De där tabellerna är dock lite kluriga. Nu kanske stesolid och ikto är rätt lika, men såklart tar den inte i beräkning just hur benzo effekterna skiljer sig mellan substanserna, och hur länge de varar också (om jag kommer ihåg rätt). Sen såklart hur olika personer reagerar olika på stesolid, ikto, osv.
Citera
2010-11-09, 15:39
Medlem
Numes avatar
Hur bra smärtstillande är dessa då? Bra om det bara handlar om muskelrelaterat (typ ledband/muskler som hammnat i kläm eller överansträngt sig kanske)? Inte direkt tänkt använda dem så, men undrar utifall.
Citera
2010-11-09, 15:43
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Hur bra smärtstillande är dessa då? Bra om det bara handlar om muskelrelaterat (typ ledband/muskler som hammnat i kläm eller överansträngt sig kanske)? Inte direkt tänkt använda dem så, men undrar utifall.

Jag har problem med ryggen och tycker att klonazepam kan hjälpa mot en del av smärtan.
Citera
2010-11-09, 16:03
Medlem
runds avatar
Är det bara i mina trakter som det är ikto som dominerar ? Tex Xanor som jag själv tycker är mycket bättre vill inte en jävla veta av .
Citera
2010-11-09, 16:30
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Jag har problem med ryggen och tycker att klonazepam kan hjälpa mot en del av smärtan.
Aight. Bra att veta, tack! Behövs inte enorma mängder (relativt till ens tolerans såklart) då?
Citera
2010-11-10, 07:23
Medlem
runds avatar
Man blir verkligen bara mysko av ikto , seg i kroppen men inte i knoppen . Har petat 8st under natten ihop om att få sova , men det blir att gå till jobbet utan sömn .
Citera
2010-11-10, 07:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Man blir verkligen bara mysko av ikto , seg i kroppen men inte i knoppen . Har petat 8st under natten ihop om att få sova , men det blir att gå till jobbet utan sömn .
Kunde inte heller sova på ikto ett tag. vet ej varför faktiskt.
Citera
2010-11-10, 07:43
Medlem
Marlboromans avatar
Alldrig testat ikto, nått flummvärde på dom?
Citera
2010-11-10, 08:03
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman

Avslappnande effekt, mycket bra mot ångest för vissa, inte alls för andra. Står fast vid att det är den lömskaste benson(näst phenezepam då möjligen). Lååååånghalveringstid och du blir ett jävla mongo fast du tror du har stenkoll, tro mig, det har du inte. Menklarar du att ta 2-4mg max en gågn i veckan eller lägre doser vid ångest så visst fan funkar dom, mycket potent medicin är det ju.

mvh
Citera
2010-11-10, 10:06
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman

Flummvärdet är totalt (vid rätt mängd utan ångest )
Gärna några öl på dem också
Citera
2010-11-10, 12:17
Medlem
Man blir bara trög på dom får blackout snor saker och fixar mer knark.
Dom är lömska som fan, man tror man har kontroll men det har man oftast inte.

Edit: men jag gillar dom ändå haha.
Citera
2010-11-10, 12:21
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Aight. Bra att veta, tack! Behövs inte enorma mängder (relativt till ens tolerans såklart) då?

Inte så mycket, nej. För mig brukar det funka med 1mg för att få lite sån effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in